photoshoot i morgen

Dere vet jo hva vi har gjort i dag – laget brownies og slappet av. En venn av Marco var her også, veldig koselig! 
I morgen skal jeg på en shoppingrunde, er utrolig shoppingsugen! Jeg brukte riktignok 500 kr på godteri her om dagen så er enda litt i sjokk etter det (hvordan-kunne-jeg-være-så-dum-sjokket) så får se hvor mye shopping det blir..
På toppen av det har jeg en photoshoot i morgen formiddag for bloggen faktisk! Tror det blir veldig spennende, skal vise dere litt “backstage” bilder osv i morgen.

Nå hører jeg at Marco roper et eller annet der nede, så får gå til han igjen! 
Sov godt alle sammen!

“Marco, gi faen” er en standardreplikk for meg. Er ikke stolt over å si dette, men har nok slått han et par ganger når han har tatt kamera for å si det sånn..

Tok browniesrøre oppå en is, er så utrooolig godt! Bør prøves!:-) 

Haha, to sekunder etter jeg hadde tatt bildet over her klarte jeg å miste hele driten…. slik endte det: 

Hahah, kiler i øret<3

48 kommentarer

Siste innlegg