Hvor blir det av snøen?

Haha jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men kommer ikke snøen snart!? Jeg husker da jeg var 5-6 år gammel, og hadde vært i en bursdag i begynnelsen av Oktober.. Da var det fullt av snø ute og jeg laget snøengler, mens nå er det gress overalt! Til vanlig bruker jeg å ha julestemning på denne tiden. Kanskje jeg skal ta meg en tur til familien på svalbard å kjøre litt snøscooter? Frister faktisk framfor å gå rundt i regnet.

Skal ønske meg snø til i morgen når jeg legger meg. Så får vi se da!


Slik så det ut da jeg skulle gå ut av bilden hjemme i dag. Herregud for et vær! 

.. Men når jeg kom inn ventet peppes pizza og godteri på meg. Herlig! 


.. og ikke overasskende mer frustrerte fruer! 

Siden jeg ikke drikker brus ble vannflasken også fyllt på og tatt med på rommet. 


I morgen skal jeg videoblogge etter skolen og vil gjerne gjøre mer enn bare “hei og hå, idag har jeg…”, dere skjønner. Så kom med forslag!!! Det må være noe jeg kan gjøre alene og som ikke krever så alt for mye planlegging:-) 

72 kommentarer
    1. Så kos,jeg har akurat begynt å se på frustrerte fruer selv.. av en eller annen grunn har jeg aldri sett det før. Så nå leier jeg hele serien å ser ca 4 episoder om dagen 🙂 Ha en fin kveld.

    2. videoforslag:
      hvor går grensen til utroskap? 🙂
      kanskje litt oppbrukt nå, men ting du hater?
      10 ting vi ikke vet om deg
      noe du har spesielle meninger om:)

    3. gjesp bloggen din begynner seriøst å bli veldig kjedelig.. VÆRET? kun kjedelig outfit bilder, kjedelige innlegg om hvor usunn mat du spiser.. kjæresten din masse bla bla bla ,de som stalker deg jeg egentlig ikke finner så veldig interresant…du blir liksom bare… et skall.. du snakker ikke lenger om ting som faktisk virkelig betyr noe og blir i lengden veldig monotont og kjedelig. og sikkert mange andre som leser bloggen din mener akurat det samme for meg!tror jeg begynner å lese tcmn sin eller Andrea Badendyck istede.. (=

    4. En video der du tar på og av løsvippene !! Det hadde vert kult 🙂
      Eller kanskje en hår video eller så kan du jo kanskje lage en video der du viser rommet ditt ! Å jeg har sykt lyst at du kan vise oss litt stripping! Hahaha.. Det høres jevli teit ut men du kan beholde klærene på! Har kjøpt meg strippe stang så da hadde det vert litt gøy om du kunne vise litt ! 🙂 elsker bloggen din !!!

    5. jeg HATER vinteren i stavanger… syns jo det er litt deilig og jule-aktig hvis det er sånn puddersnø, men problemet her er at: det snør. det regner = slaps, eller: det snør, det regner, det fryser = kanon glatt! syns kommunen her er sykt dårlige på å strø også, så det blir jo rene helvete når snøen kommer her..

    6. du e nydelige! , kan du legga ud video av kossen du feste løsvippene dine, for eg syns d e vanskeligt.

    7. Helt, helt, helt enig med deg angående OD dagen! De krever faktisk 400 kr av elevene for en sak de har bestemt, og hvis man ikke klarer å skaffe seg en jobb til OD dagen (noe som er helt utrolig vanskelig, faktisk nesten umulig der jeg bor), eller ikke får samlet inn nok penger må man uansett betale. Disse pengene kommer jo også som oftest fra foreldrene, så da syns jeg hele poenget er borte. Mye bedre om skolene kan få i gang en konsert eller andre metoder for å samle inn penger. Du trenger ikke be om unnskyldning for dine meninger, flott at du tørr å ytre deg! 🙂 Ingen grunn til å be om unnskyldning for noe som helst.

    8. Har skrivd om deg på bloggen min søta;) sorrybaby.blogg.no, ikke bli alt for sint da(a)
      Uansett så digger jeg deg!

    9. Vi forrurenser for mye, derfor har det blitt lengere og lengere tid før snøen har kommet…som du sa når vi var små kom den jo i oktober…det er snart november og den kommer sikkert ikke før i slutten der…Kanskje du kan videoblogge om hva du syns om forurensing, om du gjør noe for og forrurense mindre, kanskje du kan prøve og påvirke andre til og ta bussen mere eller noe sånt?

    10. Kan du ikke ha “må gjøre video”?:) hadde vert morsomt! Visst ikke det så kan du vise oss heile kleskape!! Har så sykt lys til det! Kan ikke du ver så snill og ha det?:)

    11. Du kan ha en må gjøre video?
      du skriver ett innlegg der vi skriver forslag til ting
      du skal gjøre, så plukker ut de som er akseptable, og morsomme for oss å se på 😉 😀

    12. Jeg elsker bloggen din, og jeg håper ikke du tar dette frekt, for det er ikke ment sann. Du har utrolig fin kropp og er vedlig tynn, men du skriver ofte at om vil ha like fin kropp som deg, må vi ikke sitte på sofan å spise stratos og se på TV og vente på at det skal komme til oss. Og at du fortjener å vere så tynn fordi du jobber for det osv.. Men i det siste spiser du utrolig masse usunt, og det er ikke at jeg har noe imot det eller noe, men du kan liksom ikke si at folk må skjerpe seg og trene for å få like fin kropp som deg, og så sitter du å ser på TV selv og stapper i deg masse usunt. Og hva er den big dealen med stratos egentlig? Hver gang du skal skrive om en person som er sjalu på deg som har kommentert noe stygt, sier du at denne personen sitter er kjempe feit og sitter å stapper i seg stratos. Haha, bare morsomt at du alltid nemner opp den stratosen hele tiden. Var bare noe jeg ville spørre om, og jeg håper du ikke tar deg nær det, for jeg elsker bloggen din, du er faktisk min favoritt blogger. Stå på 🙂

    13. Hei! 🙂 Jeg har lagt merke til at du spiser utrolig mye usunt nå for tiden. Dette sier jeg ikke for å vere frekk eller noe, men du sier også at vi som klager på at du er så tynn ikke har noe å klage på fordi vi bare sitter i sofaen og spiser stratos og ser på Friends på tv (stratos, hahaha) Du sier at vi ikke jobber for det. Alle slags mennesker kan lese bloggen din, både de som er overvektige og undervektige. Så jeg synest ikke du skal skrive at man må jobbe for det, når du ikke gjør det selv. Det finnes folk i verden som trener hver dag, har et sunt kosthold, men tross alt dette ikke får en like fin figur som deg. Du jobbet kun i to måneder, sikkert hardt også, for all del, du fortener det. Det jeg mener, er bare at du ikke kan sitte å spise stratos og se på Friends på tv selv, når du ber oss ikke gjøre det. Det kan faktisk påvirke folk negativt.
      Som sagt, jeg har ikke noe imot deg, eller den personen du er. For jeg leser bloggen din hele tiden osvosv. Jeg sier bare at jeg har noe imot akkurat det du har sagt så mye om i det siste. Håper du kan lage et innlegg der du oppklarer dette på en måte som ikke provoserer verken deg eller andre. Der du også grunngir hvorfor du får lov å spise stratos og se på Friends, når vi ikke får lov 🙂

    14. Snakk om meningene dine 🙂 foreksempel hva du syntes om homofili, dyreplageri, dumme kommentarer osv 🙂

    15. Snøen har kommt for fullt her ! 😀 Var minst 20 cm sist jeg sjekket… klokken 8 idag tidlig. Og det har snødd mye idag, så de er sikkert mer 😀

    16. Kan du skrive litt om den tannbørsten som skal bleke tennene? liksom om du ble fornøyd?
      Og kanskje favorittsminke , og hvordan hårprodukter du bruker, som hvordan shampoo, balsam, hårkur, hårspray osv. ? :))

    17. Jeg er 16år og bor på Svalbard, så jeg lurte på hvem familien din her på Svalbard er, hadde vært gøy og vite, kanskje jeg vet hvem der er 🙂
      Like bloggen din, hadde vært gøy om du hadde hatt en videoblogg om steder i utlandet eller i norge du har vært eller hvor du vil dra i verden :))

    18. bor i lofoten, så vi har dæ ikkje nokka bedre. kjenn eg blir trøtt, mykje fortar sliten og lei. vi kan trøst oss mæ at dæ e jul snart. og når snyen kommer så blir alt mykje lysar igjen. stay positiv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg