magesnakk

Okei, jeg hater egentlig å skrive om dette men jeg får daglig spørsmål så det kan vel ikke skade å ta det en gang til..  Så håper jeg alle får det med seg, så slipper vi å ta det flere ganger! (og vær så snill, les innlegget før dere kommer med spørsmål..) 

Okei mange som har spurt hvordan jeg trente magemuskler den perioden jeg hadde det, har riktignok forfalt en god del den siste tiden – jeg har hatt mye å tenke på så har ikke trent på noen uker. Uansett, det er viktig å påpeke at jeg aldri har vært “feit”, heller hatt litt ekstra magefett og da er det kun en ting å gjøre: jogg, sykle, spurt, gå, med andre ord – gjør ting som forbrenner kalorier, samtidig som du kutter litt med på godteri og den slags. Det hjelper ikke å sitte å se på repriser av friends på tv2 mens man trykker i seg stratos og vente på at resultater skal komme. Også er nok alkohol noe av det verste man kan trykke i seg, samme med brus. Og resultater kommer ikke over natten, jeg trente hver dag i 2 måneder og da så jeg endring.. Litt endring.

Det er vel nå 5-6 måneder siden jeg startet, og nå bryr jeg meg ikke så mye om det haha. Holder å ta planken noen minutter for dagen så holder det seg slik! Og jeg spiser MASSE usunn mat, det vet dere jo. Til gjengjeld drikker jeg nesten ikke brus og nesten ikke alkohol. Om dere vil vite hvilke mageøvelser dere kan gjøre – søk på youtube, for guds skyld! 

Anyblog, slik ser det i alle fall ut nå. Og nei, jeg holder hverken inn magen eller strammer. 

Og dette var dagens frokost! 

Jeg skjønner ikke en dritt av det her. Kunne like gjerne vært kinesisk! 
 

80 kommentarer
    1. heldig du er som har sånn mage da!
      kunne du vært så grei å skrevet et innlegg der du skriver om hvordan du spiste når du spiste nutrilett? Hva du spiste om dagene, hvordan du likte best? 😀

    2. Du er sykt heldig!
      Jeg prøver å trene ofte på et treningssenter jeg trener på. Jeg begynte der for omtrent 2-3 måneder siden.
      I begynnelsen trente jeg kjempe ofte, opptil 5-6 ganger i uken. Men nå har jeg mistet all motivasjon og nå går det gjerne 1-2 uker mellom hver gang jeg trener 🙁
      Men jeg orker bare ikke! :s heelp!

    3. Ser du den rammen nede i hjørnet til venstre, der står det 140 kcal per 30g
      Da må du først finne ut hvor mange gram det er i posen 😉 Så hvis det f.eks er 120g i posen, må du da gange 140*4:)
      Da finner du ut hvor mange kalorier det er i den posen 🙂 Skjønner?
      Digger deg søta<3

    4. heisann. liker bloggen din! Men jeg har ett lite spørsmål, hvorfor går du alltid med den røde bh’en. jeg har lagt merke til det på alle bildene dine, eller de fleste. +videoene. Håper du svarer!!

    5. fin mage<3<3
      kan du skrive hvor du kjøpte den genseren du har på deg i designe og det hjerte smykke det var sykt fint<3<3<3<3ha en super dag Sophie:D

    6. fin mage<3<3
      kan du skrive hvor du kjøpte den genseren du har på deg i designe og det hjerte smykke det var sykt fint<3<3<3<3ha en super dag Sophie:D

    7. Jeg har følgt bloggen din ganske lenge nå, og jeg liker måten du skiller privatliv og bloggen. Du har snakket om depresjonene dine, men aldri gått for langt inn i detaljene. Det liker jeg!
      Jeg har nå startet min egen blogg, og du er en av grunnene til at jeg ville det. Jeg bruker bloggen min som en slags dagbok. Der jeg snakker om mine problemer og depresjoner å sånne ting.
      Vær stolt over deg selv! Digger deg!

    8. Flott at du tar dette opp på bloggen ! 🙂 Du er ikke feit i det heleee tatt, vær stolt av deg selv, for du har den kroppen jeg ønsker meg! :'(

    9. Helt utrolig hvor mye du motiverer meg til og trene! Når jeg ser på resultatene du får, tenker jeg at; dette kan jeg også få til! Tusen takk 🙂

    10. fin mage!!! Men hvordan klarte du å få så fine lår? Du snakket om noe nutrilett sjokolader. Kan du fortelle hvordan du fikk ”mellomrom” mellom låra?

    11. Dettan e kje frækt meint, førr æ digge dæ. men når du skriv sånn så kan æ kje la vær å lure på om du e den person som går rundt å tænk: “åh, den person må vær lat og sett inne å spis godteri heile tia” når du ser en lubben/rund person ?

    12. anna; hold kjeft.
      sophie: har eit spørsmål, korleis har du det ekte håret ditt når du bruker hestehalen fra glitter? eg brukar samma hestehale, og av og til synst eg det går greit, men av og til blir det berre bal. ser ut som om du får den fint på, så lurte på ke du gjer med det ekte håret. og hender det av og til på deg at me ser den der nettingen som er under hos deg?
      fint om du svarte, diggar deg! 🙂

    13. lol. du trekker in magen!!!! Hvis du spiser sååå mye dritt som du sier at du gjør, og pluss at du ikke trener, så hadde du ikke hatt sååå flat mage!!!!!! loooooool!!!! :L :L

    14. utrolig fin blogg du har! du er så utrolig flink! Du burde seriøst ligge på 1 plass, sånn helt seriøst, hilsen bethia.blogg.no, som leser bloggen din! 🙂

    15. At du er usunn en gang i blant er jo helt ok. Man kan jo godt unne seg en godteri pose i helgene uten å bekymre seg for om mang går opp et kilo, eller ned eller forholder seg på den man hadde i begynnelsen av uken. 🙂

    16. Kan du lage ett innlegg om hvordan du trener og?
      Jeg har også lyst på sånn mage som du har, jeg er ikke feit, men vil liksom se veltrent ut! Og så lurte jeg på om du kan vise oss hvordan du fikk mellomrom mellom beina? Har kjempe lyst på det!!! 🙂

    17. Jeg er heller ikke feit, men har litt valpefett, men likevel markerte muskler..
      Jeg har bare hørt at de som trener veldig mye hver dag trener ikke bare vekk kroppsfette, men og på puppene. Men du har jo store? WHaaat?
      Elsker magen din btw ;*

    18. åh, kroppen din er jo helt perfekt! Jeg skal ta meg sammen og tene snart jeg også, har gått utrolig lenge å tengt at jeg begynner i morgen eller neste uke men så går det bare ikke.. jaja , kansje visst jeg starter snart så klarer jeg å få flat mage til neste sommer? hvor mye trente du hvær dag?

    19. Hei, digger bloggen din! 😀 Men jeg skjønner hvorfor forlk tror du holder inne magen, for når man løfter armene, blir jo mangen inntrekt litt på en måte, husk det 😉
      Fortsett så bra som du gjør videre, digger virkelig bloggen din altså 🙂

    20. årh kan du ikke være så snill å skrive OM mageøvelsene DU gjør? det hjelper mer enn å si hva du skal spise å ikke .. DIgger magen din forresen!

    21. Det er jo ikke farlig å drikke alkohol, så lenge du holder deg unna de verste karbohydratbombene. Et eksempel: 7up light, fun bringebær og sprit 🙂 Kan også blendes med friske bær.

    22. Helt utrolig at du er like gammel som meg, blir flau ass. Flott at du er fornøyd med kroppen din, men finnes grenser på hvor oppmersomhetssyk man kan bli.

    23. JEG ER FAKTISK GANSKE SIKKER PÅ AT DU LYVER DER, JEG TRENER ANNENHVER DAG. OG ER FAKTISK GANSKE SIKKER PÅ AT DU HAR TATT BILDET FØR DU HAR SPIST FROKOST, PÅ MORNINGEN NÅR MAN HAR STÅTT OPP, DA HAR MAN ALLTID SUPER FLAT MAGE, SÅ HAR DU GARANTERT IKKE TRENT HVER DAG I TO MND, DET ER IKKE BRA Å TRENE HVER DAG, KROPPEN MÅ TID TIL Å RESTAURERE SEG MELLOM TREMNINGSØKTENE.
      OG ALLE JENTER HAR UNDERLAGS FETT PÅ MAGEN, DET KOMMER AV AT VI ER SKAPT SLIK BEGR. GRAVIDITET.
      MEN FOR ALL DEL, SIER IKKE AT DU HAR STYGG KROPP LISSOM, MEN SUPER TRENT ER DU IKKE.

    24. prøv og ikke trekk inn magen på andre bilder da. ser det skikkelig godt, att du trekker inn magen. du som digger kroppen din, du bruker sikkert en hel drøss med bh bare for å få store pupper. for å si det sånn, så hater jeg store pupper på folk som elsker kroppen sin, sånn som deg.

    25. Hei! 🙂 Elske bloggen din ^^ I tillegg må jeg bare si at disse bildene var motivasjon for meg, du har kjempe fin mage, og det får jeg også lyst på! Nå blir det trening! Tusen takk :)!

    26. Man ser jo at du står i et slikt lys at magen skal bli tynnere. jeg gjennomskua deg.
      og ikke tro at jeg er misunnelig pga. denne kommentaren. slike ting gjør meg irritert.

    27. kalorier er energi. altså hvor mye energi det er i maten. men Karbohydrater, er det som du ikke vil ha i deg. bare så du vet det :))

    28. Jeg tror du må huske på at du er ikke så veldig gammel, du kan gjerne proppe i deg masse usunn mat nå og ikke legge på deg, men fortsetter du slik vil du ikke se ut som du gjør nå om noen år, og det kan jeg skrive under på. Da jeg var 16-21 var jeg syltynn, kunne spise det jeg ville, og slik fortsatte jeg, trodde aldri jeg kom til å legge på meg, noe jeg desverre gjorde. Nå er jeg 26 år og angrer på at jeg ikke tok bedre vare på kroppen min som ung. Bare et tips;)

    29. Du skriver kjempebra 🙂 Men det jeg gjør for og holde meg normal tynn (Du er også normaltynn, kjempefin mage btw) så går jeg en tur, bare en halvtime til dagen, kun det du trenger og så spiser jeg det jeg vill bare bittelite 🙂 Ta f.eks pizza, i steden for og ete 3 stykker eter jeg ett 🙂 Holder meg tynn av det.. Men så er jeg jo bare 15 da… jeje Hilsen fjortizzen <3

    30. Herregud. Folk er så misunnelige på de som er tynne. De som kommenterer er sikkert tykke monstre! ;D

    31. Hei hei 🙂
      Hvorfor skriver du om at du verken holder inn magen eller strammer? Hvorfor legger du ut sånne bilder?
      Da må du regne med å få noen kommentarer ass..
      Og når en velger å blogge må du kanskje regne med å få kommentarer som angriper deg sånn, siden bloggen handler jo egentlig stort sett bare om deg og masse bilder av deg.
      Er ikke noe vondt i det jeg sier, håper ikke du tar til deg dette feil.
      Keep the good work 😉

    32. Jeg har et spørsmål til deg som det hadde vært fint om du svarte på. Her kommer det :
      -Hvor gammel var du da du tok navel piercing?
      Jeg er 12 år nå, og jeg har endelig fått lov til å ta det når jeg fyller 13 år gammel. Men mamma sier at jeg egentlig ikke burde ta det, fordi at jeg ikke er ferdigvokst enda, men har det noe med saken å gjøre? Også var det bare en ting til 🙂
      -Blir det et stygt arr, eller noe sånnt når man har hatt det en stund? Og hvor lenge har du hatt det? Kan du legge ut et bilde hvor du ikke har piercingen i navlen? (skjønner godt om du ikke vil)
      DIGGER deg og bloggen din, Sophie! 😀
      Hilsen fast leser!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg