min “hemmelighet”

Jeg blir helt gal i hodet av dere noen ganger, alt dere tenker på er tydeligvis pupper, bher, innlegg osv. Tydeligvis har enkelte av dere store problemer på det området. Men men!

Nei, jeg bruker ikke flere bher og mange innlegg, MEN det er en ting som virkelig er fantastisk som jeg og de aller fleste jeg kjenner har tatt i bruk en eller annen gang! Nemlig en wonderbra fra lindex (de selger også lignende på cubus) Den koster nesten to hundre kroner og kjennes ut som en stein når man tar på den, og er ubehagelig å gå med for lenge, men den får puppene til å se nesten to størrelser større ut OG den gir den beste kløfta ever! Følte det var like greit at jeg blogget om det, er jo ikke noen big deal – sant? 

Jeg bruker den når jeg har på meg ting med utringning eller når jeg skal ut, ikke hver dag med andre ord ettersom den er så ubehagelig å ha på seg. Til vanlig er jeg C-cup, med denne på ser jeg ut om en stor D. Du kan med andre ord ikke ha A-cup å forvente å se ut som Pamela, men en liten effekt gir det jo! 

Jeg har egentlig ingen grunn til å skulle begynne å “forsvare” puppene mine, men folkens : alle ser forskjellige ut, og jeg er glad jeg ser ut som jeg gjør og er veldig fornøyd med min kropp. Dere driter dere ut når dere skal komme med ting som at puppene mine ser rare ut og at man SER jeg ikke har så store, da ler jeg godt. For igjen – alle ser forskjellige ut, og pupper er forskjellig fra person til person. Finn på noe bedre å gjøre,  få en hamster eller noe! 😀

Og ps; å bruke bh under tube-bh er HELT normalt så dere trenger ikke å kommentere det hele tiden. Om man faktisk har pupper gjør det DRITVONDT om noen skubber borti deg om du har kun tubebh på. Derfor foretrekker jeg å ha en tynn vanlig bh under – og det kjenner jeg ihvertfall 20 andre som gjør også:-) 

 

 

162 kommentarer
    1. jeg bruker også bh under tube, og alle jeg kjenner bruker det samme. Og vet om MAANGE som bruker slik bh som du bruker noen ganger, så er ikke akkurat noe hokus pokus til dere som har store problemer med det:)

    2. du er nydelig,sophie <3 Uff,skjønner ikke at folk gidder å rakke ned på andre når dem selv vet ingen ting, da har man lite å gjøre. Det er kjempebra du er stolt over deg selv, og det har du god grunn til å være. Du er et kjempebra forbilde for mange, vertfall for meg:) Digger deg!

    3. diiigger bloggen din , du er verdens beste blogg <3:**
      visst du kan eller he tid kan du kommentere bloggen min det hadde vore en ære :)) :DD !!!
      ELSKER BLOGGEN DINNN !!!

    4. haha, virker som du er litt redd for at du er den eneste som bruker wonderbra eller bh under tube-bh. “Kjenner 20 andre som også gjør sånn assa” “jeg vet om mange andre som også bruker det assaaaa”

    5. Du er dritkul 🙂
      Digger at du har god selvtillit, jeg synst ikke det er spesielt pent med kjempestore pupper selv, men du kler det. Og jeg synst du har en fantastisk personlighet og fortener og burde vere kjempefornøyd med utsenet ditt. Du er en skjønnhet Sophie !

    6. jeg bruker wonderbra selv, er for faen meg ikke noe gale i det. de som prøver det kommer til å bli hekta 😉
      bra skrevet sophie <3

    7. gud så mange rare lesere du har altså 😛
      ja alle er forskjellige. jeg har drit små.. og jeg syter ikke over at puppene dine er rare. de er jo dine, og alles pupper er igrunn fine uansett str..
      de som klager er vel kjempe usikre, og de burde heller skaffe seg silikon..
      jeg syntes du er flott jeg! missunner deg til 1000!
      men skal ta silikon selv 🙂 GLEDER MEG!

    8. Du bruker jo for helvette flere bher samtidig!!! Du kan ikke ha kløfta oppi halsen når puppen når ned til navlen! ÅÅÅÅh, blir så kraftig irritert når du sitter og nekter på det! Og jeg VET at du bruker det og flere vet det, og de som ikke ser det eller skjønner det, må jo være dumme. Se bare på bildene du har lagt ut, på bilde med grå singlett har du kløfta i haken og puppene når ned til gulvet, halooo? Og på det med blå singlett, de er plutselig større enn de på playboy bilde! Ja du har store pupper, men sååå store har du vel ikke!?

    9. jeg klikkker på deg fordi du driter deg så jævlig ut, selvølgelig bruker du flere bh’er, jeg bruker selv Ccup og jeg har langt i fra så syktlig store pupper som du har, jeg har også prøvd wonderbra’en til veninna mi men fikk langt ifra så store pupper som du har. altså ikke vet jeg men du har sikkert jævlig henge mugger, altså det jeg mener er at du haddde ikke brukt wonderbra om du hadde hatt rundt og strappe pupper, lettere sagt du hadde ikke tatt på deg en wonderbra! kanskje du ikke er fornøyd men du burde ikke gjøre det så jævlig mye større, fordi ccup er perfekt på en jente som er tynn og er 16 år . Kan

    10. er så enig med deg Sophie ,jeg bruker også vanlig bh inder tubetopp og de fleste i klassen har tydligvis et stort problem med det, men hva faen det er jævlig ubehagelig og vondt å gå med bare tubetopp !

    11. Bruker selv bh under tube-bh og slik. Bruker til daglig selv c-cup, så det å bare bruke tube-bh er lite behagelig alene :p Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i puppene til folk! Men kanskje det er et snev av misunnelse fordi dem er flate selv :p

    12. Tenk at folk bryr seg så mye om hva det er med pupene. harrehud. blir flau av å lese disse kommentarene. La jenta få være som hun ER !!!

    13. Bra skrevet! Jeg bruker også bh under tube-bh og har den lignende fra cubus! Ikke helt enig at det føles som en stein da, jeg syns min fra cubus er en av de mest behagelige bhene jeg har! Men de på lindex er sikkert litt mer harde og litt mer innlegg i da! Men fyfaen de gjør underverket!!

    14. Du her lenger oppe, er du helt seriøs? Det blir faktisk for dumt det du skriver. Det er stor forskjell på bh størrelser i fra butikk til butikk. Om Sophie hadde gått på Change eller Netty (butikker som selger undertøy) hadde hun nok endt opp med en g, h eller i størrelse i bh. Om hun går på cubus eller HM har hun sikkert en C eller D. Så om du ikke jobber på en butikk som er spesialisert på bh salg, så vær så snill å ikke kommenter noe. Du er bare ute etter lage kvalme, og ingen liker slike folk. Få deg et liv.

    15. digger deg! jeg bruker d-cup og har laaangt i fra så store pupper som deg. haha,hvordan får du det til? bare lurer, har du silikon? :-))
      Du er dritsøt, og har sinnsykt fin kropp, elsker at du tørr og være deg selv! :-))

    16. Utrolig bra skrevt Sophie! Er helt enig , deg deg. Man er perfekt akkuratt som man er! Alle er foskjellige tjukke eller tynne. Store eller små pupper. forskjellig smak på klær etc . Tenk om alle hadde sett like ut? Da vet ikke jeg hva jeg vill ha gjort! Ahahaha, jeg bruker også tube bh oppe på en vanelig bh? lol til dere som sier det er unormal rat osv.. De fleste jeg skjenner gjør det! Digger deg virkelig Sophie! Drit i alle, og det vet jeg at du også gjør! Keep going <33

    17. sophie ! aahh… tenker du sikkert nå, enda en :* <3333333 kommentar og ja, det er det! Fordi jeg digger deg, bloggen din og måten du skriver ting på <3! blir egntlig ganske inspirert !! 🙂 måten du viser att du driter u hva folk sier om deg er bare helt fantastisk ! skullle ønske jeg hadde en liten del av det du har, Sophie elise, Æ DIGGE DÆ !!! <3 stå på, detta klare du !

    18. vanlig bh under tubebh er helt vanlig. tubebh er ikke lagd for å brukes som bh uten noe under, den er lagd for å skjule bhen du har på under om du har på deg gjennomsiktige topper eller om du har stor utringing.

    19. enig med deg ! du er ikke alene med noen av delene, er bare at alle ikke er like kule som deg som faktisk tør å innrømme det ! søta 🙂

    20. Det var trist:( Folk kommenterer alltid de feilene de kan. Alle skal være fornøyd med puppene sine, store eller små. Håper ikke du har lyst på store pupper? Det ser så tacky ut synes jeg. Og du er så pen fra før av at du trenger ikke gigantiske pupper;) Det er for de som trenger en selvtillig boost;)

    21. Bra du endelig fortalte det! Jeg leser komentarene dine hvær dag(høres litt rart ut, men sant!) Det står alltid “du bruker flere bh ” Å masse sånn… Kjenner jeg blir litt irritert. Vet du tenker sikker”skikkelig teit at en 12 åring komenterer dette!” Men er faktisk ikke så barnslig, kan være veldig voksen! 🙂 Håper du ikke synnes dette er teit! Og håper du får med deg at jeg kommenterer nesten hvert innlegg! 🙂 -Sunniva Hansen Hamsund <3

    22. Herregud, stakkars deg som har så mange dumme, uvitende lesere, haha, jeg dør.
      Beundrer deg for ærligheten din. Jeg bruker også vanlig BH under tube-BH 🙂 Og jeg vet åssen BH jeg skal kjøpe meg hos Lindex, haha 😀

    23. herregud, noen folk er tragiske. hvorfor skal andre folk bry seg om åssen bh’er du bruker eller hvilken størrelse puppene dine har? det er jo diin business, ikke sant?
      elsker bloggen din, stå på!

    24. Jeg bruker også bh under tube bh! visst ikke blir det jo så “stygge” på en måte! synes dette var veldig bra skreve 🙂

    25. legg ut bilde av deg med og uten den der wonderbra 🙂 som vi kan se effekten liksom. 🙂
      jeg å bruker bh under tuben bhen, er liksom lite flaut om tube bhen sklir ned og man ikke har noe under x)

    26. Blir så irritert når jeg ser de som slenger drittkommentarer til deg. Du er jo forsåvidt et helt vanelig menneske du også, og de er bare ute etter å trykke deg ned fordi de er sjalu og misunnelige på meg. Du er en sterk jente, med et vakkert utsende og en vakker kropp, så aldri bry deg om det negative folk sier. DU ER BRA:) Og det du skrev ang denne super BHén er bare genialt, virker som et supert hjelpemiddel for de som trenger større pupper, eller bare de som ønsker enda større:) Keep up the good work, girl. DU ER AWSOME!:-)

    27. bra du sier meningen din! en jente må få lov til å kunne ville ha større pupper hvis de vil!! vi har lov til å gjøre det vi vil! <3<3 jeg elsker bloggen din siden jeg er så enig med deg!

    28. og jeg trodde gutter likte store pupper? <3 dere jenter og gutter som skriver drit! dra dere langt til afrika!

    29. Fint for deg at du er fornøyd da, personlig er jeg ikke så fan av puppene nede på magen (henge pupper) og er rimelig fornøyd med mine egne, som er helt passelig store.

    30. åå digger deg bare mer og mer sophie! har også en wonderbra som jeg av og til bruker, og kjenner mange som og har det! bruker også bh under tube-bh;) det er helt normalt da, så det er bra du blogger om det! i love at du er så ærlig<3<3<3 stå på videre, du fortjener de beste!!!!!!!

    31. Jeg bruker også bh under tubebh, men da er det ofte noen som sier “hvorfor bruker du bh under tubebh”, å det gjør meg serriøst bare sur. Det er helt normalt! Men herrgud, folk får mene hva de vil. Det er i hvertfall ikke jeg som er redd for å gjøre det jeg vil, det er bare de som er redde for å bli dømt.. hahah!

    32. Skjønner ikke at folk gidder å blande seg engang.. Og de som leser bloggen din burde vite at de ikke klarer å påvirke deg eller få deg til å forandre deg – og det digger jeg med deg !

    33. Så falskt! Jeg bruker selv C-cup og mine bryster er faen ikke så jævli svære og stygge! På bilde med sykesøsterdrakta di, så det ut som de henger langt ned på magen! Veldig stygt store… Tørr du legge ut bilde av deg med bikini topp eller noe? Du vet, vi tror ikke på deg bare fordi du forteller at det er sant.

    34. Jeg digger at du tørr å være deg selv, du sier din mening, du er ærlig og rett og slett rå! Jeg bruker også vanlig bh under tube-bh, flere av mine venner som har sagt at det er teit osv til meg, men de som har sagt det har ikke pupper.
      Jeg digger deg! Fortsett slik 🙂

    35. Heey!<3
      Du skriver utrolig bra! Digger deg, du burde ikke bry deg om di teite komentarene du får bare stå på!! <3 Elsker Bloggen din <3 <3

    36. Hva er vits i å gjøre puppene dine større enn det de er bare for å få utringning? Det betyr jo at du vil har oppmerksomhet. Bare så du vet det så går den ann å ikke flashe puppene sine selvom man har c og d-cup. Kommer jo helt ann på hvor mye oppmerksomhet personen trenger

    37. Er det lenge siden du kjøpte den wonder braaen?
      Jeg lette etter den på nettsiden til lindex men finner den ikke 😛
      Jeg bruker også vanlig BH under tube-bh
      Stå på ! 🙂

    38. jeg kjenner at jeg bare begynner å digge deg mer og mer! jeg er så enig i det du sier , skjønne ikke poenget med at folk skal bry seg om puppene til andre mennesker.. det er jo også vanlig og bruke bh under tubebh’n , det gjør jeg selv også 🙂 haha og det at folk teller hvor mange stropper du har over skuldrene når du har spilt inn en video er latterlig! det finnes jo også bh’er med flere stropper på en bh og det finnes også singletter med tynne stropper! stå på 😀

    39. SATAN så jævli barnsli da går ant å bli !! VIsst du vill gå me push up så e no da FAEN MEG OPP T DEG !!
      Blir serriøst flau øve kor teite kommentara du får !!
      Eg og bruke no bh onda tubebh !! e da nåke i veien me da ? NEI !! Såå gje no faen å spam heile bloggen hennas me DÅKAS JÆVLLIGE barnsliheta !!SATAN ASSÅ !!!

    40. 1.jeg liker bloggen din og sånnt,men hvis dem er ekte (som du sier og jeg stoler på at du er ærlig) skjønner ikke helt at du ikke får vondt i ryggen av det.Har hørt at noen har at store ryggproblemer med store pupper(de var til og med mindre enn dine) og siden du er såpass liten og tynn gjør det vell verre…og er det ikke vanskelig og jogg,ligge på magen and stuff…gutter synes det kanskje er fint med jegnter med store pupper,men brorenn min(16) synes det så teit ut med så store. PS: du gjør det bare til en “bigger deal” siden du bryr deg…

    41. Fatter ikke åssen man kan bruke en BH som er vond eller “føles som stein”, bare for å få større pupper??!! Da tror jeg behovet for oppmerksomhet veier mer en behovet for bryst-støtte….

    42. Har hele tiden likt deg fordi jeg syns du har bra meninger. Men kan ikke si jeg likte at du skrev få deg hamster eller noe. Oppfattet det som om du skylle synes at det er en teit ting å skaffe seg hamster (men bedre enn å bry seg om pupper)..
      Så liker deg ikke så godt enda.. har to hamstre selv.

    43. Hahah jeg elsker bloggen din <3 nå har jeg sotet å lest alle kommentarene å jeg må bare si LOL, hvor dum går det an til å bli... noen ber det ta bilde av deg selv bare i bh, andre uten noen ting, mens andre spør faktisk om du kan legge ut et bilde av deg selv uten wonderbraen og et bilde med wonderbraen. Så utrolig teit hvorfor skall folk bry seg noe så jævlig om puppene dine da? det har det faan meg ikke noe med... I det siste har jeg blitt plaget noe jævlig av folk som sier at jeg phuser noe jævlig, de har ikke begynt å beskylde meg for å bruke flere bh-er enda, men det kommer nok. Jeg digger å provosere folk så det er egentlig litt gøy. Jeg phuser verken noe mer en andre jenter eller bruker flere bh-er.. I det siste så er pupper det eneste folk bryr seg om, de skall ikke være for langt opp ikke for lankt ned, ikke for store ikke for små. Jeg er så jævelig lei!
      Elsker bloggen din<333

    44. å herregud, sjalu bitches!
      du har en perfekt kropp, en kropp mange jenter bare kunne drømme om!
      let them haters hate!..for du er så mye bedre en dem!:)
      -kjempe bra blogg, you go girl!

    45. What ever om du bruker flere bher eller ikke, hvorfor skal alle “rage” pga det? Er din kropp, og det er du som skal føle deg bra, så hva er vitsen med å si sånt? Som Sophie sier; få dere en hobby, ikke bitch andre fordi du ikke har former .. Grow up people.

    46. Derfor skal jeg ha brystreduksjon. Jeg har naturlig store pupper, størrelse D. Jeg er så lei av å bli stemplet som billig eller høre rykter om at jeg har silikonpupper at jeg vil bare ha dem mindre.. Synd det koster 40 000 å redusere ;-(

    47. haha, skjønner ikke hvorfor folk gidder og legge seg opp i hvor store eller små pupper folk har, og alle jeg kjenner har vanlig bh under tube bh så det er nesten mer unormalt og gå uten! Skjønner ikke egentlig hvorfor folk gidder og slenge så mye dritt om enkelte folk, føler de seg bedre da eller? de føler seg sikkert bedre av og rakke ned på personer som ser bedre ut en demselv…

    48. du sir at du e fornøyd med kroppen din ja? Og likevell skal du bli seanes ut som stygga heidi montag og de der plastikkdukken fra hollywood med nothing mellom øra. Good luck chuck

    49. enig med deg, helt normalt.. og desuten folk som skriver dritt er BARE SJALUE for at du har store pupper og sååå sykt fin kropp!… så lol til de 🙂

    50. Jeg blir rett og slett skuffet over dere som gidder å kaste bort tiden på å kritisere en flott jente ! Til de som er så ekstremt sjalu; dere får ikke større pupper, eller blir penere av å kritisere folk som slik! OK?
      Jeg synes du er nydelig vakker, og har en utrolig kul og egen stil! You go girl!

    51. Jeg må bare si at jeg digger deg Sophie, men hvis det irriterer deg at folk snakker om puppene dine, gjør noe med det!! legg ut et bilde av deg i en bikinitopp. Og ikke kom å si at du har et problem med det siden du har lagt ut bilder av magen din og bikinibilder. Så vil du ha folk til å holde kjeft? gi dem bevis

    52. Hahaha, jeg må le! Du virker som ei herlig jente med skikkelig bein i nesa! Stikker stadig innom bloggen din, mest fordi du er ærlig og fresh! Jeg er imponert

    53. Du ler?? skal love deg att folk ler av deg også.
      Du ler pga noe folk SER. Du har forsatt ikke store pupper din suppegjøk.
      Er det noe og le av om folk skriver att dem er små da, ler du når folk skriver att dem synes dem er store da??., Du er bare skikkelig retard. Lage ett innlegg om puppene dine, jamensam sa man smør, er du som er optatt av dem , ingen andre, who the fuck cares.
      Du er og ser ut som en smurf eller en hamster;), tror det er du som må skaffe dg det, en twin sister ellerno 😛 eller du er jo ett hamster så da er jo alt vel, bedre og skaffe seg en en hamster enn og være en;)du driter deg sånn ut heele tiden, dagens latter 🙂

    54. Oi, sjekk hva jeg fant på shouten: sorryblogg.no!
      Skriver jo sannheten om puppene til sophie her jo:S:S
      Sjekk dette folkens!:S

    55. Dei bh-ene gjør at til og med jenter uten pupper kan få litt kløft, og gjør at de ser større ut! Men pushup bh eller ikke, så har du store pupper. Det ser vi jo på bildene? Du er veldig pen Sophie og trenger ikke forsvare deg for de som er sjalu for de store puppene dine 🙂

    56. har du målt deg? eller fått noen som virkelig kan det til å gjøre det?
      for det ser IKKE ut som om du har C-cup. det er mange jenter der ute som har helt feil syn på bh størelser, for å ikke nevne guttene som tror de er eksperter.
      selv var jeg like lost som mange er, helt til jeg fikk målt meg. jeg trodde jeg var en 75 C, men så viste det seg at jeg var en 65 E. Noe som er en stooor forskjell. jobber hos change nå, og har lært meg mye. har hatt flere jenter hos meg, som virkelig har vært på villspor. så, kan være greit å få målt seg skikkelig. for det ser ut som om du har større byste enn meg 🙂

    57. helt ok, for min del bare gjør hva du vill, eg har ikke noe med det!;)
      men eg vil bare nevne det, sånn som det er nå blir det bare feil på en måte proporsjonene der puppene begynner og slutter er feil iforhold til kroppen din.. så eg ville “tonet” det ned litt 😉

    58. Det er ikke vits å nevne det, laila.. Tenk på hva du kan gjøre med et menneske ved å rakke ned på dem!
      Du bare eier, nydelige Sophie!<3

    59. Hei! BHen du har koster 499 på Lindex, men på Lindex selger vi også en type som heter BOMB SHELL. Den er veldig lik, men med kanskje enda mer effekt. Denne er også over 300 kr billigere og kommer i mange forskjellige farger 🙂
      Hilsen Kristina på Lindex som bruker både wonderbra og BOMB SHELL!
      Ha en fin dag!

    60. jada, pupper er pupper, men lille venn. nå er jeg lei av å lese flere ganger i uken om hvor idiotisk dumme noen av leserne dine er som ikke tror deg da det gjelder dette temaet. du har uttalt deg en million ganger om at du ikke bryr deg, men så lenge du skriver så mye om det så må det vel ha noe innvirkning på deg? drit i dem og la saken ligge. du gir de bare oppmerksomheten de vil ha. plis, finn noe annet å blogge om jenta mi 😉

    61. haha, du må selv få velge hva du vil gå med 😉 men siden bh’en er stein hard og er ubehaglig å gå med så er jo det fordi det er noe syyyykt med innlegg i selve bh’en! og da er det jo faaakeee til tusen (y) det er min mening, men som sagt! ditt valg, og ditt liv. Viss du vil være fake, så værsågod!

    62. Hei ! 🙂
      Leser bloggen din kunn for at du er så snill og at du tenker på alle virker det som. IKKE for at du er på topplista osv..
      Men fram til poenget, jeg er 14 år og har større pupper enn de fleste av vennene mine, eller ja, alle egentlig. Er liksom 1.58 lang eller noe og har 70D, liker dette veldig lite. Så elsker at du kommer med et bh-innlegg. og at det faktisk går ann å ha store pupper uten at alt skal være fakefakefake ! 🙂
      digegrdeg<3

    63. Jeg har liksom 75 dd eller noe sånt, og puppene dine ser større ut en mine? Men likevel, elsker at du har så gode meninger og skriver så bra!

    64. hvis sophie vil ha pupper så vil hun det!! syns ikke det er et problem i det hele tatt jeg! dere som sier at det er teit å slikt er bare mesunnelige! fyfaan ass skaff dere et liv! :@ BTW: digger deg sophie!

    65. til dere som mener hun bruker flere bh-er så gå å prøv en wonderbra selv, du får nesten tre-dobbelt så store pupper! slutt å plag å mas på henne, dere viser jo bare at dere er litt misunnelige… 😉

    66. Har du hatt sex før ? :))))
      Har du fingret ??
      Har du ronket noen ??
      Har du blitt tatt på puppene av noen ??
      Har du lyst til å ha sex me kjæresten din snart ??
      Elsker deg , du er så sexxy jente , er nesten kåt på deg og det er sant!!!

    67. alle vil vell ha store pupper så hvorfor kritisere elise? hu har fin kropp og alt mulig.. folk er bare missundelig så stå på : ))

    68. skjer med at folk bryr seg så masse da? hun har jo kjempe flott kropp, og det at noen av dere er misunnelige er lov.. men det gir ikke dere rett til å hakke ned på henne! stå på sophie!!

    69. Hey.
      Vet at jeg ikke kommer til å få svar, så spør dere lesere.
      Hvor får man kjøpt denne bhen? Den er jo døds dyr på nettet. Er den billigere i butikk? HJELP 🙂

    70. Bra skrevet, e enig med dæ!
      Alle har forskjellie puppa, og greit, kanskje alle ikke bruke bh under tube-bh, men så og si alle æ kjenne gjør det, så det e nu helt normalt.
      Folk e bare sjalu på dæ, førr å si det sånn:D

    71. jeg har lik i stroppløs og den koster ikke 200? :O 400 koster den. gir bra effekt. da trenger man ikke sånn tube bh for den fins også i stroppløs. bare et kodt tips

    72. jeg synes du er modig som sier det som det er. Jeg synes puppene dine er fine og jeg tror heller ikke du bruker mange BH-er!
      Jeg tror deg <3

    73. Hei Sophie!
      Lurte bare på om du kunne legge ut en link hvor man får kjøpt en sånn BH? Jeg har vært på Lindex, men jeg fant ikke denne Bhen. Er det lenge siden du kjøpte den? Vet du om noen andre steder hvor man får kjøpt lignende? 🙂
      Håper på svar!

    74. Hahah, har lest noen av kommentarene her nå! Noen er så sinnsykt sjalu at det ikke skulle vært lov. “Vi ser at du bruker mange BH’er, blablabla…” Hun skriver jo at hun ikke gjør det, og HVIS hun hadde gjort det, hadde det vært et problem? Man får større pupper av det, og hva så?
      Pupper er bare en kroppsdel på kroppen. Det er ingen forbrytelse og verken gjøre det større eller mindre. Hvis hun føler seg vel med større pupper, får hun vel gjøre som hun vil! Hvorfor i huleste skal dere bry dere? Hvorfor er det ille og pushe opp puppene litt? Skaff dere et liv, og slutt og kommentere hva alle andre gjør feil

    75. Uff, folk bør virkelig få seg noe bedre å gjøre, enn å rakke ned på andre.. Er dessverre ofte sånn å bli toppblogger, er nesten litt glad for at jeg suger til å blogge jeg 😀 Så slipper jeg det :p
      Du er foresten utrolig pen, og puppene dine ser helt normale ut, spør du meg 🙂

    76. å bruke BH under tube-bh er så absoludt IKKE normalt. er en grunn for at de har ordnet tube-bh og det er selvfølgelig ikke for at du skal bruke vanlig BH under ? det sier seg selv. vitsen med å bruke tube-bh når du har vanlig bh under ?

    77. Haha sinnsykt bra skrevet! Er enig med det tubetopp greiene, jeg er så jævla lei av at folk skal kommentere at jeg har bh under tubetopp.

    78. Seriøst folkens! Hvorfor gidder dere å bruke tid på å diskutere dette? La jenta gjøre som hun vil.
      Liker bloggen din Sophie! Stå på!

    79. hei, er noen ting eg lurer på?
      -finnest det wonderbra i størelsen A65?
      -er det de samme som “boomb shell bra”?
      -selger lindex dei no?
      tusen hjertelig takk for tipse sophie!! 😀 kan du veer sååå snill og svare trenger virkelig og få vite ditta her!!?? 🙂

    80. åå, som jeg elsker bloggen din ! Jeg er så sykt glad for at det ikke er bare meg og vennene mine som bruker en vanlig bh under tube-bh… Trodde vi var alene, jeg ! Blir så lei av at folk hele tiden skal klage over at folk har større pupper enn andre.. det bli jo nesten sånn? Det eneste jeg hater er når folk som faktisk nesten ikke har pupper, later som og bøyer seg frem for å “vise” kløft. Men jaja, folk gjør som de vil 🙂 ELSKER BLOGGEN DIN!!

    81. Hei 🙂
      Hvilken størrelse bruker du i de du har fra Lindex? Kan du ta bilde av de du har? 🙂
      Har ikke lindex her jeg bor så skal bestille på nett. Lurer hvordan de er i størrelse. Jeg bruker også C.

    82. du er virkelig den mest kuleste bloggeren jeg vet om. ting kommer rett fra leveren. og det er så fint å lese at du er deg selv og driter i andres meninger! det er virkelig et forbilde med at andre jenter kan bli det samme. for det er mange som sliter med at folk er imot det du sier.

    83. ELSKER AT DU SKRIVER AT MAN KAN BRUKE BH UNDER TUBE BH! visst du har en genser med åpen rygg er det finest med tubebh, men man kanskje ganske stygge og sårbare pupper i bare tubebh, derfor er det jo greit å ha vanlig bh under! 😀 ilu sophie<3

    84. Utrolig bra skrevet!
      Jeg kjenner jeg blir så provosert når folk slenger dritt hele tiden…
      Du er ei herlig jente, digger deg! 😀
      Kan du blogge mer om de bh-ene ? Ble skikkelig nysgjerrig nå , haha x)
      Ha en fin dag videre da! <3
      - Bella

    85. Jeg digger deg så heftig!
      Du står for meningene dine, og gjør som du vil! fortsett med det…
      drit i hva andre har og si , og gjør det du selv føler for ! digger deg og jeg digger puppene dine! 😀 haha
      bra blogg, btw!

    86. Du er seriøst best, folk er bare misunnelige på deg!
      Jeg er en 75DD/E, og da tenker folk automatisk at jeg ikke burde bruke pushup,men hvis jeg ikke gjør det så dekker bhen alt som heter pupper og den går på lik line som magen, pushup bh all the way!! 🙂

    87. jeg er 13 år og jeg bruker wonderbra hver dag! til vanlig har jeg 75B. guttene elsker å ta på puppene mine! hahaa, aw! :’) men jeg liker å ha store pupper å vurderer å ta silikon! jeg liker å vise fram kroppen min å går ofte i singlett liksom. og jeg må bare vise kløfta mi på bilder! bare for å vise hvor digg jeg er ;););) neida, men fordi jeg liker det. jeg vil at folk skal se hva jeg har liksom. og jeg hater når folk skriver på bilder “stolt av kroppen?” osv.

    88. Victorias Secret selger også en bh som gjør puppene to str. større. Den er lett som bare det, og gjør virkelig puppene mye større!

    89. Jeg er 13 år og har ikke noe pupper! men bruker bh fordeom fordi jeg føler meg bedre av det og jeg får ikke klumper der… Jeg bare lurer kan du skrive et innlegg om når du kom i puperteten og fikk pupper osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg