ferdig!

Pjuh… Har ryddet stort sett hele dagen, men nå er jeg endelig ferdig med alt! Vil ommøbelere og kjøpe en ny seng og kanskje en ny kommode, men det får jeg utsette en liten stund haha..

Nå kan dere få en liten “tour” av rommet mitt – bare å skrive ut i kommentarfeltet om det er noe dere vil ha en nærmere kikk på/eget innlegg om! Skjønner jo at strippestangen er populær blandt dere, det er herlig trening som har fått helt feil stempel!

Den berømte sengen med passende dynetrekk, haha. Elsker sengen min, verdens største og beste! 

Komoden. Her slegner jeg mobil, pengebok og lignende med en gang jeg kommer hjem, pcen står også der når jeg hører på musikk mens jeg trener og lignende. Bildet som står oppå der i svarthvitt er faktisk av meg og min kusine, Stine – som er kjent som haawt i bloggverdenen! 

Den største bamsen jeg har, den er nesten like stor som meg! Fikk den faktisk hos en ekskjæreste, men klarer ikke å kaste den ut. Hvorfor skal jeg, den er jo sååå søt! 

“Skohjørnet” pluss klesstativet der alle kjolene og jakkene tar plass. Det er virkelig overbelastet, og har fallt sammen minst fire ganger. 

 Trenger vel ikke å si så mye mer. denne har dere jo sett før! 

Haha, roteskapet. Her er absolutt ALT mulig rart.. 

Tilbehørs-hengeren. Her har jeg belter, smykker, ringer, armbånd, hårstrikk, sovemasker, kaninører (tydeligvis) og mye annet rart. 

På nattbordet lå faktisk et fotoalbum som jeg tenkte dere kunne få se, her to bilder av meg og Stine fra huset i spania. Tror vi var 11-12 år her, haha… Gode minner 

Briller osv. Har faktisk – 4,3 i styrke, så er så og si blind… 

Mer fra senga

Lampen, mange av dere som spør etter den – den er fra ikea! Hver gang jeg har besøk kræsjer de i den, haha.. 

Noen bilder, er så koselig å se på! Friends forever

Strippestangen! Man kan ta den fra hverandre og ta den opp igjen lett som ingenting, til og med jeg klarer det – så da kan alle! Kjøpte den på internett av en jente som hadde fått den i gave og ikke ville ha den, men den er fra merket xpole og koster rundt 3000 kroner. Så absolutt verdt pengene!

So MTV, that was my crib! Neida, men håper dere liker at jeg gjør slike bildespesialer, eller er det kanskje litt kjedelig? Nåvel.. Gleder meg til å ha en koselig kveld på rommet mitt nå! 

125 kommentarer

Siste innlegg