dette blir SYYKT

Da jeg og Lotte var sammen i dag kommer det naturligvis en hel masse barbietanker i spinn (vi har syk fantasi) og jeg har funnet ut at jeg har så sinnsykt lyst til å flytte ut hjemmefra. Ikke det at jeg ikke liker familien min, for jo – jeg gjør det. Men jeg føler at jeg er klar for det nå! Jeg har lyst på DET barbiehuset, med rosa på veggen og hvitt i taket, med strippestangen i stua, med drikkefontene og walk in closet. Noen som vet om leilighet i Harstad for rundt 6-8 tusen kroner i mnd? Jeg er helt i 10000 akkurat nå! 

Jeg liker litt den der “tacky” playboystilen om man kan si det sånn haha. Jeg samler på effekter som har playboy bunnyen på seg, jeg eeelsker jo rosa, lysekroner, og alt som er dill og dall. 

Men spørsmålet er om jeg hadde klart meg alene da, kjøpe mat og alt det der haha.. Tror DERE jeg ville klart det?

Sånn her skal jeg få det, i alle fall bli inspirert av det. Og JA, jeg er seriøs! 

167 kommentarer

Siste innlegg