spøkelse

Har vært hos Caroline sammen med Amanda og Anne-Sofie i kveld. Har spist pizza, pommes frites og drukket massemasse cola. Kjempekoselig!

Men vil dere høre noe sinnsykt skummelt!? Jeg er veldig overtroisk og mener jeg har sett spøkelser flere ganger, og har lenge hatt en liten feeling på at det er noe spessielt i Caroline sitt hus. Vi har til og med gjort spiritisme her tidligere.. Og i dag fikk vi et lite “bevis” på at det faktisk er noe her. Se det nederste bildet! Hva tror dere? Er i alle fall livredd nå..





Ser dere personen i vinduet?! Vi har prøvd å finne logiske forklaringer på dette, men tv’en var IKKE på så kunne ikke ha vært gjenskinn fra det, og vi var i andreetasje så kan ikke ha vært noen utenfor..:(

368 kommentarer
    1. skulle virkelig ønske eg ikke leste det innlege for eg sku akkurat te og legga meg men nå kan eg ikke dt tusen takk aså 🙁

    2. Haha! Er ikke overtroisk jeg, og er ganske glad for det akkurat nå <3 Kan levende forestille meg hvor ekkelt det hadde vært å legge meg nå hvis jeg trodde på spøkelser e.l 😛

    3. Wææ!
      Skulle ønske jeg ikke leste det akuratt nå(men heller imorgen tidlig), siden jeg skal sove. Er så sykt overtroisk.. :s

    4. syykt skummelt ! er helt overbevist om att jeg kan føle “energier” om du skjønner ?? når jeg kmmer inni ett rom kan jeg med en gang føle om det er “noe” der. sånn er også resten av familien min på pappa’s side,MASSE skumle historier på lur hos bestemor ja ! 🙂

    5. det er jo lillebroren eller noe? man ser at det er han som er på det ene bildet der? er veldig veldig overtroisk selv, og er helt sikker på at mitt eget hus spøker også. men hvis ikke det er det, gud så ekkelt :s

    6. sikker på at tven ikke var på? personen var liksom avkuttet som om det var en tv liksom. men pleier ikke spøkelser å være “skikkelser” eller noe da? heehe. jeg tror egentlig ikke på annet enn menneske da så! 😀

    7. Jeg er ganske overtroisk selv, men er blitt vandt til å “føle” og “oppdage” ånder osv, så jeg har lært meg å leve med det 😉
      Jeg synes det ser ut som om det er tv`n som reflekteres i vinduet, men hvis dere har sjekket den muligheten så er det ganske så creepy!

    8. jadda, do you know how many children som leser bloggen din liksom? :p mehheheh!
      Jeg er en av dem, er overtroisk sjæl as, men guud? er det sant eller var det spøk, sophie? ble redd nå!

    9. skummelt :s
      menmen, sjå positivt på da, da såg ut som om spøkelse hadde bra klesstil å ikkje såg så verst ut då! 😀

    10. Skummelt ja! Det henger da noen bilder til venstre, kanskje det er på grunn av dem?
      En annen ting er også at det kan SE UT som en person, men trengs nødvendigvis ikke å være det! Hjernene våre lurer oss ofte til å tro noe som er enklere å tro enn å gruble på det. Så dette her kan ligne på et menneske men kan faktisk bare være en rar måte lyset formet en figur på.
      Forresten, den hvite tingen i vinduet kan kanskje være den hvite posen som henger på en av stolene? 🙂

    11. uff vemlig altså.. har fått en person jeg aldri har sett før på ett bilde jeg også… utrolig vemlig:(

    12. haha, dette tror jeg ikke på. Se på bildene oppe helt til venstre. der det ene bilde av jenta i hvit singlet blir speilet… såå, tror nok det er en logisk forklaring på dette. kanskje lete litt i hyllene etter et bilde som matcher 🙂 kunne godt se ut som tv’en også..

    13. hvordan kan det ha vært en person som står i rommet når du ser det er et vindu deer? :p
      hahaha, fy faaaaen så skummelt!

    14. jeg og er veldig overtroisk. og har opplevd en del av ånder og holdt mye på med spiritisme. men den personen i vinduet er nok IKKE et spøkelse 🙂 ånder er aldri så klare og farget. du ser tydelig at det er en av de andre i rommet som gjennspeiler eller noe sånt 🙂 jeg anbefaler ikke å holde på med spiritisme, DET ER FARLIG. jeg gjore det noen ganger for noen år siden, OG ALDRI IGJEN. det huset vi gjore det i spøkte det veldig lite i, men etter vi holdt på med mye spiritisme ble det MYE verre, ting skjedde hele tiden, som foreksempel, bilder falt ned , en lampe som hang inni veggen bare plutselig røk ut, lyder overalt og ofte. det kan også være litt farlig for deg selv, i ca 1 år etter vi holdt på med det følte jeg ubehag hele tiden, jeg følte alltid at det var noen rundt meg og alt var bare skummelt, jeg merket og at ejg opplevde mer og mer åndelige ting.
      Og en gang vi holdt på med spiritisme falt teppe av speilet, noe som er farlig, alle speil og vinduer som gjennspeiler må dekkes til, alt du gjør med lys, speil, hvortid du blåser ut stearinlysene, ALT er viktig at gjøres riktig. så vet du det 😀
      fine bilder !

    15. Bedrevitende personer her ja! Herregud folkens.. HVIS det hun sier er sant- noe jeg antar er det ettersom hun skrev det, er det bare ironisk at dere skal komme med ting det er da.(lillebrødre, poser osv) Ihvertfall; gud så ekkelt.

    16. altså.. det hvite som liksom ser ut som kroppen til personen i vinduet er refleks fra posen som henger der.. kanskje det står et bilde på bordet?? ser ut som det er samme person som henger på bilde oppe til høyre.. kan tro på overnaturlige ting, men ikke i dette tilfelle

    17. kan jo hende det er en skygge fra en gutt? jedaa, kommer til og få mareritt nå.. har lest 2 ekle ekte historier..

    18. Det er en KIKKER!!! 😀
      btw, caroline har blitt veldig mye finere, nå som hun har begynt og sminke seg litt årntlig! veldig ! 🙂 før syns jeg hun så mere ut som en figur, enn som et menneske.. men nå var hun sweet! 😀

    19. det er sikkert gjenspeil fra personen som tar bildet… lol prøv å lokk litt flere lesere’a med sånt tull…

    20. Om du ser under dette vesenet, så der du at “personen” er kuttet rett av _før_ vinduskarmen.. noe som kan ligne på et speilbilde av en tv..

    21. Er ganske overtroisk selv når det kommer til spøkelser osv. Men tror neppe det var et spøkelse. Er ganske sikker på at det var noe som reflekterte, som en person, et bilde, eller tven. Ikke så lurt å lure alle, Sophie 😉

    22. Kan være photoshoppa også for den saks skyld, eller personen som tar bildet eller tv’en, eller gjenspeil fra et bilde…slutt å gjør deg så spesiell ved å tro at du har klart å få bilde av et spøkelse, det er patetisk å lure folk.

    23. Man ser jo klart at du har photoshoppa bildene dine av deg så da kan du jo like gjerne photoshoppe en “gutt” som står i vinduet…..

    24. e jo sikkert noken så kødda utenfor me doke : ) men eg e sykt overtroisk eg åg eg har faen sett ekta spøkelser + katten min ( død ) :S

    25. Er ikke det sånn app som finnes på iphonen? mener at jeg også har den. du tar liksom bilder også dukker det opp slikt:ppp

    26. Ser veldig gjenspeila eller redigert ut egentlig. Vet ikke om det er en skygge eller hva det er, men ser mer ut som det ved siden av armen til anne sofie på det nest siste bildet 🙂

    27. Vet ikke helt om jeg tror på det da.. Men hvis det isåfall er ekte, så er det nok ikke noe å være redd for. Det spøkelset der, så faktisk ganske vennlig ut x)

    28. haha, ser vel at dette er fake? vist det hadde vært et spøkelse så hadde det ikke syntes så godt! FAIL..
      elker bloggen din BTW<3

    29. best for deg at det kommer en forklaring nå Sophie! sånn ca NÅ! skulle akkurat til å gå å legge meg, men måtte såklart ta “bloggrunden” først. takk skal du ha 🙁

    30. Det var ekkelt! men hvis det er noe der, så er det ikke akkurat lurt å spille spiritisme, det kan gjøre ting mye verre.. sier det fordi jeg har opplevd en del ting selv.. men ellers så var bildene fine 🙂

    31. Jeg er for det meste enig med deg og bryr meg ikke om tingene du skriver . Men dette var utrolig teit og barnslig .

    32. Ja, spøkelser er ikke kult!
      Kom i god stemning og hør på dekknavnlåta våres som allerede har reist halve jorda rundt og kommer fra Village Studios, som har hatt besøk av mange kjente som Lady Gaga, the Rolling Stones, John Mayer samt mange fler, og nå smeller til i lille Kongsvinger med ?Royal Salute?! Sangen er produsert av Ketil Schei hos Hitfactory, og vi har vært så heldig å få Sarah West som sanger. Mest kjent for sin selvskrevne singel, solgt til Rihanna (butterflies).
      Disse to har skapt magi og er med på å skape en kongelig salutt etter 13års skolegang!
      http://www.youtube.com/watch?v=GexKMskH7cM&feature=feedlik

    33. ÅÅh kan dere som kommenterer at det kan være tven ikke lese hele teksten? Det er en ting som irriterer meg… Står jo klart og tydelig at tv’en var ikke på! :p
      Jeg er veldig overtroisk og blir fort redd og tror på spøkelser, jeg så dette bildet igår kveld og ble skikkeli redd. Haha..

    34. opplevde akkurat det samme en gang da vi sat barnevakt, huse hadde vert hjemsøkt i flere, flere år! så hadde di fått hjelp av ei spøkelses dame? som hadde “fjernet” den gamle dama som gjikk igjen, men tror du ikkje hun dukker opp bak i vinduet på våres bilde også, det var veldig ekkelt! det var kun de ansiktet hennes som syntes også, fyy

    35. Hei hei Sophie ! 🙂 liker bloggen din!
      nå skal jeg berolige deg litt, og andre som blei litt skremt..
      hvis du åpner bilde i Picasa (eller et annet redigeringsprogram) så skrur du opp lysstyrken og utfyllingslyse på bildet, så blir du å se at det er en person inni en svart firkant. Og når man da sammenligner det med hvor tv’en faktisk står i forhold til vinduet, så er det fullt mulig at det er tv’en som står på.. kanskje den var på mute slik at dere ikke har merket at den sto på? hvem vet, men alt tyder på at det der mest sannsynlig er tv’ens gjennskinn i vinduet 😉 jeg tror selv på at det finnes mer imellom himmel å jord en vi kan forklare! stå på med bloggen din, du er awesome! 😀

    36. Hvem vet hva det der kan være 😮 I huset mitt bodde det en gammel dame før, hun ville ikke selge huset, selvom hun var på gamlehjem, så når hun døde solgte de huset. Nå virker det som om det spøker i øvre etasje, eller den etasjen jeg er i…

    37. Så ubehaglig, virkelig creepy. Så en kommentar ovenfor som sa at det var gjennspeil fra bildene men det tviler jeg på. Man skal jo aldri tulle med sånne ting. I huset jeg bor i en gang var vi alle oppe siden vi hadde inviterte gjester på middag og plutselig begynte hundene mine å bjeffe å knurre noe voldsomt mot døra og ned trappen, da fikk jeg litt frysninger.

    38. Så ubehaglig, virkelig creepy. Så en kommentar ovenfor som sa at det var gjennspeil fra bildene men det tviler jeg på. Man skal jo aldri tulle med sånne ting. I huset jeg bor i en gang var vi alle oppe siden vi hadde inviterte gjester på middag og plutselig begynte hundene mine å bjeffe å knurre noe voldsomt mot døra og ned trappen, da fikk jeg litt frysninger.

    39. Ææh, jeg må innrømme at det så litt skummelt ut, men jeg vet ikke om det er fake eller ekte.

    40. Samme skjedde i kjelleren vår, og nabojenta døde for 5 år siden av kreft. på vårt bilde var det ikke et menneske med farge, men en hånd som tok på vinduet fra utsiden, likblek. skikkelig ekkelt, men har du sjekket at det ikke kan være gjenspeil fra en eller annen plakat, ettersom personen så veldig ekte ut med farger.

    41. Hvis du zoomer inn bilde, ser det ut som Personen har på seeg en Krage. Kanskje en gammel dame? Og spiritisme er ikke bra og gjøre. Da åpner du en portal så energier kan komme og gå som de vil. Og du kan dra på deg en demon. Kompisen til kjæresten min gjorde det. Da kjæreaten min kom hjem, hadde han dype klore merker på ryggen. du må være forsiktig:) men ja. Det finnes mere mellom himmel og gjord enn vi mennesker kan svare på.

    42. ser mest ut som en TV, i og med at det ser ut som en kant med svart.men det var litt skumelt siden det ikke var tv :s

    43. Jeg vil ikke kalle meg selv overtroisk, selv om jeg tror på alt som har med ånder og sånne ting å gjøre. Men søskenbarne mitt kan se spøkelser, hun har vært på kurs med en venninne av Lisa Williams. Det finst mye mer mellom himmel og jord en vi tror! Å jeg synst slike ting er fascinerende, å det bilde var skummelt :p

    44. Syns det er så skummelt og spennende med slike overnaturlige ting. Og man ser jo at det er en person i vinduet, men det er veldig synd at bildet er så utrolig mørkt, slik at man ikke kan se det skikkelig 🙂 Hadde vært stilig hvis det virkelig var et spøkelse dere har tatt bilde av 🙂 men er vel mest sannsynlig et bilde eller noe

    45. Ehh ikke for å være frekk, fordi jeg digger bloggen din og leser den vær dag 🙂 men det der ligner på Marco….. Du har sikkert brukt et redigeringsprogram å lagt inn ett bilde av han… Vennene mine gjør det hele tiden.

    46. Har sett han der før i Harstad, uansett er det ikke et spøkelse siden de viser seg ikke som en hel person.

    47. enten er det refleksjon fra noe i rommet, som en tv eller bilde. men det er litt usansynlig at det er noen av bildene man ser på veggen, fordi di er feil vinklet iforhold til vinduet. og det er ikke en av dem i rommet. den i vinduet er avkuttet på en måte et menneske ikke hadde blitt, ikke engang i en refleksjon. så med mindre det er kraftig redigert, så er det værtfall utelukket at det er noen av dem som er i rommet fra før av..

    48. i huset til ho farmor har både farfar og en kompis av han dødd… venninna te hu farmor har en synsk datter og ho har sagt at det spøker der.. eg e jævla overtroisk eg skvatt skikkelig…. kameraten til farfar døde på do… og på julaften tok mamma et bilda av ho søstra mi som satt foran juletreet og på bildet var det en saks over hodet til søstra mi :S scaryyy …. :C

    49. Tv må ho ha vert på da ! skummelt ! men de ser ut som gjennskin fra tv for å vere helt ærlig da 😀 men de va litt creeapy ja <3

    50. ” personens ” kropp er avkuttet , og jeg tror ikke akkurat at kroppen har blitt hugga av heller ,akkurat. Kan virke som dette bare er tull, at bildet er redigert, eller at dette er tven!
      Spøkelser er skikkelser ikke så klare. Og jeg tror ikke et spøkelse hadde sett så glade ut 🙂

    51. sikker på at det ikke er et stunt da fordi du ville ha like mye oppmerksomhet som andrea badendyck? 😉

    52. hahaha, det der er ikke en skikkelse! en skikkelse pleier du ikke å se ansiktet, håret og alt. skikkelse pleier bare og være en slags sky formet av et menneske. så det der må være fake 😉

    53. Jeg synes det var litt skummelt først men så såg jeg på komentarene, der var det mange som skrev at det er en person inne og da kom det til meg at når det er mørkt ute så er vinduet som et mørkt speil.Så jeg tror egentligt at det var amanda for det så ut som det på klærne. Og jeg tviler på at det var et menneske når du skriver at dere var i andre etasje….. 😉 ELSKER BLOGGEN DIN

    54. Enig med Katrine. Man ser ikke skikkelse så klart, ihvertfall ikke på bildet! Isåfall, om det er noe i huset, bør dere ringe til en prest så han kan komme å helbrede huset deres, lol

    55. Ser egentlig ut som TVen, siden personen i vinduet er “kuttet” ved overarmene. Men siden tven ikke var på aner jeg ikke hva det kan være..
      Fine bilder btw:)

    56. Jeg er også litt overtroisk, men det er noe med meg . Plutselig vet jeg ting noen aldri har sagt til meg, feks. bestevennen min , satt i sofaen så følte jeg på meg at noe kom til å skje, vi hadde et bilde over sofaen, så bedde jeg henne om å flytte seg å akkurat da hun flyttet seg datt bilde ned. Og jeg trur jeg har sett spøkelser en del gang.

    57. Kan speile fra noe annet.men når jeg ser på de andre bildene så kan d være noe i huset,jeg trur litt på sånnt. Men han mannen i vinduet er nok fra noe bilde/tv ? :O

    58. Jeg er superduper overtroisk og jeg synes det der var skummelt o_o ser ikke ut som en gutt heller.. eller litt kanskje. Ser mer ut som en hushjelp fra lenge sia ellerno o_o
      digger bloggen din forresten! 🙂

    59. Hvis du sjekker nøye på bildet og ser tv’en og avstanden fra tv’en til vinduet så er det lett å se at det bare er et gjenskinn fra tv’en..fakeeeeeeeeeeeeee

    60. og det at henne skriver at tv’en ikke var på er sikkert bare løgn slik at dere skal bli enda reddere… teit 😛

    61. Sikker på at det er et spøkelse da? Du har jo redigert fargene/kontrastene, på bildet en del. Tror det hadde vært lettere og sett for oss også om du hadde dempa den en smule..:-) Men kunne du ikke lagt ut det originale bildet da? Om du ikke vil være med retusjerer du over deg selv, eller zoomer inn på den tingen..:-) HeHe

    62. uææææ… oii shit! så skummelit-.-
      ja, kan du legge ut spiritisme video når du er i huset hennes? det hadde vært såå gøy!

    63. syntes det er utrolig spennende å lese om spøkelser og engeler osv, men sykt skummelt også! Og JA, jeg er veldig overtrosisk selv så.. Men shit, så skummelt! æææ! hadde blitt livredd. Men hadde vært kjempe artig og spennende å lese om spøkelsene du har sett osv, så om du kan skrive noen innlegg om de osv? 😉

    64. så skummelt… kan du lage spiritismevideo hos henne? en natt en gang? det hadde vært så sykt spennende å se!! håper du kan..

    65. ser det står tv er av, men jeg lagra bilde redigerte lyset. og da så det veldig ut som om han sto inni en tv.
      fine bilder 🙂

    66. Det e jo fra tv’n .. Du sjer jo det at vindauge går længer ne, men det e jo svart fra skulldra å ne, så det e fra æn tv, fer det e jo firkanti ..
      å spøkelse sjer itj son klårt ut ..

    67. Jeg har også sett en del, og jeg ser sånne ting i hverdagen.. Uansett hvor jeg går! Å jo folkens! Spøkelser kan faktisk vise seg SOM mennesker.. Også andre personer som man kjenner, selv om det ikke er dem! Jeg har vent med til det, men det tok litt tid.. Men nå folkens! Det der kan faktisk være et spøkelse.. Men Sophie! Ikke hold på med spiritisme! 🙂 Elsker bloggen din! 🙂

    68. Heei , skummelt ! ♥
      Men som du ser er det ikke en person som er utenfor ! fordi når du ser på han og vinduet så er det svart rett under ham og ja og vinduet er større ! så ..

    69. Fy fader så ekkelt! jeg er overtroisk selv, og vet om følk som har flere sanser. Det er mer mellom himmel og jord
      I want to belive

    70. jeg er overtroisk selv! åfyfaen , så skummelt..
      jeg satt barnevakt en gang klokken 03.00 på natten , så plutslig føøk 1 stearinlys som sto på borde bortover gulve , så hørte jeg noe flytte på seg inne på kjøkkene! Også var det en hylle høyt oppe på veggen rett ovenfor der jeg satt på stua, å den hylla var så høyt oppe at den nesten var i take .. og der sto en blomsterpotte som plutslig føøk neeed, og holdt på å treffe meg.. å det rareste var at den land rett på en pute som hadde glidd utat av sofan -.-
      Men det huuset er sykt gammelt , og ene mannen som bodde der før har hengt seg selv! :/ ååhh , jeg er er sykt mørkeredd etter det der .. og det var faktsik ikke lenger siden enn sommerferien!

    71. På rommet mitt spøker det ;O
      Det er oldefar som har sovet der før, han var med i en trafikkulykke og døde. Det var påsken for 5 år siden. Jeg hadde ordnet meg for å dra på hytta, og han kom og spurte meg og jeg ville være med å kjøre bil, men jeg skulle jo på hytta så da ble jeg ikke med. Hver gang han var ute og kjørte var jeg med. Vi sto hverandre ganske nær. Dagen etter kom tante opp på hytta, og sa at oldefar hadde vært med i en ulykke. Og vi dro rett ned. Det var ikke mobildekning der, så vi fikk ikke vite det finn dagen etter. Vi pusset opp huset til oldeforeldrene mine, og flyttet dit selv. Jeg har rommet mitt der han hadde det. En natt for ett år siden, var det noen som risstet meg og sa : skru av tv og varmovnen. Det var en mørk og uskikkelig stemme. Oldefar var sånn at alt lys måtte være av når han gikk å la seg, så det ikke begynte å brinne. Og jeg hadde sovnet, så tv sto på. Jeg besvimte, og våknet en stund etter og sprang ned på stuen. Jeg ble stående der en stund og la meg på sofaen. Farmor er sånn at hun kjenner når det er noen energier i rundt henne. Og hun kan se personligheten deres. Og hun kom dagen etter. Og det stemte, han var der.
      Så jeg skulle egentlig vært dø sammen med han nå, men takket være at jeg sa nei, så lever jeg!

    72. sikker på at du ikke har beskjært et bildet, også limt det inn i det vinduet når du har redigert bildet? ser veldig sånn ut egentlig:)

    73. kan du skrive ett innlegg om cyste på eggstokkene ? hvordan du fikk vite det, hvor du har vondt osv. fikk vite med legen idag at jeg kan ha det så er kjempe redd!

    74. hhaa, kanskje fordi at et speil kan virk som et spel nån gang, å når dokker ser dokker i speilet kan dt jo bli speilbilde av en av dokk i vinduet da

    75. uff, ekkelt:s
      eg er VELDIG overtroisk sjøl.. og synest alt som har med spøkelse og gjenferd osv er skikkleg skummelt, og eg føler at eg har sett ting eg og! så dette var kjempe skummelt 😮

    76. ser ut som det er ei gammel dame som går igjen i huset. kanskje ei som bodde der tidligere? 🙂 sikkert helt harmløst. får vi håpe..

    77. men det er jo veldig rart at det bare “stopper” sånn plutselig, ved brystet, skulle jo ha fortsatta. ser jo ut som om “han” er kutta rett av der

    78. Jeg tror også på ”spøkelser” men tror nok det der er speiling i vinduet av en tvskjerm? jeg har sett endel bilder av ”spøkelser” og jeg vil tro etter det jeg har sett at de ikke viser seg så ”skarpe” som på bilder, de er mer skurrete og uskarpe. men det kan jo være alt jeg tar feil.

    79. Så fler skrev det, men det ligna faktisk litt på Marco med en gang 🙂 Er veldig overtroisk selv, så husk at hvis du ikke er i familie med dem eller du virkelig ikke ønsker det så kan de ikke gjør noe med deg!
      Men herregud, ekkelt er det! Hadde frika ut selv jeg

    80. SÅ skummelt! Var livredd for å se på det nederste bildet, heheh :p Fikk frysninger, utrolig skummelt! Det ser jo ut som en gutt som er ungdom :S

    81. Det spøker i huset mitt også! Så ei dame som satt ved sengekanten og “trøstet” meg fordi bestefar døde. Det glemmer jeg aldri!

    82. ehmmm, jeg tror ivertfall det er blitsen på kamerae som gjør det sånn at det lyser i speilet har det gått over til det som er rett fram, nemmelig et annet speil.

    83. Hahah, fyfan så latterlig du er sophie:p alt for litt oppmerksomhet, ta og lagre bilde folkens og rediger det lysere, så ser man at det er tven:p nubs.

    84. Herregud, når skal hun kineseren/japaneren fikse de bryna?! Du har jo fine, påtegna bryn liksom. Det ser jo ærlig talt for jævlig ut på henne.. :/

    85. Det er jo en mann i vinduet! Veldig skummel.. du skrev ikke noe om det, men hvis du ser på bildet over er samme mannen i speilet bak dere. Og hvis dere tullet er det bra laget til 🙂 fin blogg!

    86. Hehe , nice try 🙂 Men om man tar det i picasa og endrer litt på lyset ser man at dette er klipp og lim.
      Ellers intressant blogg 🙂

    87. morsom du er.. forventer du at folk skal tro på det siste bildet `? Det er ganske åpenbart at det ikke er noe ” spøkelse ” der ..

    88. personen ser jo helt normal og ung ut, ser også ut som en som lever i 2011..
      Er nok tv’en dere har bare glemt at den var på og skremt hverandre opp slik at dere bare tror mer og mer på det, hvis ikke det er noen i rommet da :p

    89. det er ikke fra bildene på veggen. jeg har tatt bildet lysere og zoomet; det er en dame i 30-50 årene. hun er fra en tid tilbake, hun har mørkt oppsett hår og ser naturlig ut. hun har på seg en hvit bluse med krage på.
      om tv’en hadde stått på kunne det jo vært fra den, men .. det ser ut som hun står bak en av stolene, eller at en eller annen vase/lignende er foran henne. hvorfor hun stopper opp på den måten vet jeg ikke.

    90. det er jo deg jo! :D:D se vist du holder en finger forran hårestet, og forestiller seg at det lyse på skuldra, altså det som ligner litt på en krage eller noe er håret ditt, og at litt av ansiktet sitt er skygget for i gjennskinnet, så kan det se ut som om du er deg, du er jo også i en annen vinkel i gjennskinnet i vinduen enn det du er i kameret, vist du skjønner hva jeg mener? <3

    91. er litt overtroisk. det var litt skummelt med den personen i vinduet. litt ekkelt å tenke på at noen eventuelt ser på deg 😮

    92. Haha, man ser jo at det er TV’en da!! 🙂 TV’en er jo nederst til venstre i bildet, og man ser jo at det er den det skinner fra! hahaah

    93. Kan du komme med et innlegg der det står om deg og din overtro, og vist du har opplevd skummle ting så ta det med. Hadde vært så spennende!

    94. etter min mening, ser det ut som det er noen som sitter i en sofa/sol etc. fordi man ser ikke personer så tydelig på bilder, det skal mye til! men jeg skal ikke uttale meg noe om det, siden jeg har kun sett et bilde :p for man ser det ligner på en gutt, han har mørkt hår osv. og når man får med spøkelser på bilder er de ganske tåkete, og for det meste svarte/hvite/grå.. menmen, kanskje det er et spøkelse 😉

    95. Sykt skummelt.. jeg kan selv kjenne når noen er i nerheten.. har hatt utrolig mange skumle opplevelser.. av og til kunne jeg ønske jeg ikke kunne kjenne noe og bare ikke trudd på det..

    96. Mange sier det virkelig finnes spøkelser her i verden, men jeg klarer ikke helt å tro på det før jeg opplever det selv. Det er vanskelig, ihvertfall for meg, å tro på spøkelser ut ifra noen bilder. Dette er på grunn av alle bilderedigeringsprogrammene vi har fått tilgang til. Jeg sier ikke at du har brukt det på disse bildene du mener det spøker litt på, men du skal selvfølgelig få lov til å tro det, jeg skjønner deg jo godt at du tror det er et spøkelse på det bilde med den gutten i vinduet og på det andre bilde du la ut i dette innlegget, men jeg klarer likevel ikke tro på det, fordi jeg ikke har opplevd det selv. Lykke til videre og gjerne skriv mer om dette på bloggen din, det er interessant for mange.

    97. Ikke frekt ment eller noe, men vi ser jo han på bildet er en utlenning som Caroline. Thaier eller hva hun nå enn er. Så det MÅ jo være en i familien elns…eller så må det være noen døde i familien hennes som er på besøk, boooo!

    98. Så skummelt!
      Min oldemor drev med spirritisme da hun var ung… Og hun spurte om hvor gammel hun skulle bli.. Og da sa hun som eide gården der de var at: du må ikke spørre om sånn! Men da hadde tellebord begynnt å telle! De spurte om mange andre ting og alt svarene var riktige! Så jeg har vært litt redd om det var sant at hun skulle dø som 86`åring, men hun fyllte 87 i april,,, men det er sykt skummelt uansett!
      Min oldefar er død og og oldemor påstår at han går igjen… En gang hun satt i stuen hørte hun et bra inne på et rom, hun gikk forsiktig inn i tilfelle om det var innbrud, og da hun kom inn der lå den tunge stasjonære pc-en lang nede på gulvet og stolen var dratt langt tilbake! Og hun hadde ikke et vindu åpent! Hun ringte min mormor og hun kom å hjalp henne… Og etter det tror jeg ikke at hun har merket noe…

    99. jeg har opplevd spøkelser og ånder for sure og tror på slikt… men det i vinduet så litt rart ut ? men uanserr hvor ekte det er så fikk jeg mega frysninger nedover ryggen !! OMG ;O

    100. jeg tror kanskje jeg har svaret..sellom jegb tror på slikt men det så så rart ut. det ene bildet bak på veggen ved siden av en jente er av en gutt. hvis du legger merke til det så er bildet motsatt vei. altså speilvendt. lyset treffer ikke gutten men speilet . speilets lys treffer vinduet og gutten reflekteres i speilet. altså det er en gutt på veggen han er syneelig i vinduet og lyset treffer og siden han reflekteres i speilet så blir han jo speilvendt og speilet reflekterer i vinduet. det er et speilvent bilde av gutten i vinduet fordi det ser bare ikke ekte ut..srry ;S

    101. wæææ, sånn skjedde med et bilde noen venner tok hjemme hos meg også,bare vii fant jo ut tilslutt ut hvem som sto der, men det virket liksom ikke så veeldig spøkelses aktig ut heller, men guu så ekkelt, hater følelsen av når du ser på bildet etterpå :S hjelpe meg, men synes sånn spøkelses greier er veeldig fasinerende 😀

    102. FYFAEN, holder på å freake ut her!!!! er veldig redd for sånt!! men samtidig VELDIG nysgjerrig!! kan du fortelle mer om sånt? lage spiritisme-video? 🙂

    103. Guuud så skummelt 😮 jeg også er ganske overtroisk men jeg er så redd jeg ikke vil møte på et spøkelse, men har da hørt min døde bestefar mange ganger i huset til bestemoren min! .. sykt at sånne ting fins :s hadde såfall aldri tørt å være aleine i dette huset hehe 😀

    104. “personen” i vinduet er venninnen din med grå genser, skinnshorts og brun hestehale.. zoom inn på bildet, og sammenlign med bildet av henne lengre oppe så ser du det…

    105. Heii <3 JEg er også overtroisk, og skjønner det... MEn det ser egentlig litt ut som gjenspeiling fra et bilde, og fra tv... det ser ikke ut som et spøkelse... en det kan jo ha skjeddd uten at du visste det(gjennspeilingen) men jeg vet ike jeg <3 FIne bilder og kan du lage en spiritisme video? 😀

    106. det kan ha vært hva som helst, skygger som kastes over gjenstander som er blitt truffet av blitsen eller noe.

    107. gud så skummelt!
      en gang jeg satt oppe i tv-stuen vår alene prøvde jeg å ta bilder av meg selv til bloggen. veggen bak meg var litt gulaktig og sofaen var grå. genseren jeg hadde på meg var blå i tillegg. når jeg så på det ene bildet så jeg en kritthvit skjorte rett ved siden av meg!! og det ga skygge etter skjorten også! herregud så skremt jeg ble! så viste jeg det til stefaren min og han ble litt skeptisk selv..

    108. Det er jo en ung mann, typ fra dette århundre, tror ikke det er et spøkelse. Må være tv’en ass :p

    109. Det så ut som en person som sto der egentlig. Tror ikke at spøkelsene ser så “ekte” ut liksom.. Så mer ut som noen sto der med vilje! så jeg vet ikke jeg 😮 men det var faktisk veldig skummelt.

    110. det ser ut som kjæresten din :p hahah men har hatt en følelse jeg å! en gang lå jeg å sov inne på rommet mitt og midt på natten våknet jeg av at noen tok meg på leggen !! skikkelig skummelt!, så nå har jeg byttet rom med søsteren min, men det skjedde noe der å! jeg skypet med en vennine så spurte hun hvem jeg hadde på besøk så sa jeg “ingen :P” men hun bare, “hvem er det som står bak deg da?” så så jeg på cameraet på dataen, det stod en jente i skapet mitt!!!! EKKELT, jeg byttet rom med broren min å etter det skjedde det ingenting 🙂 så jeg er veldig overtroisk !!!! ikke legg ut sånne ting som dette på blogge, det er mange unger som leser dette å får problemer med å sove 🙂 men kjempe bra blogg !!

    111. Æææ, hater slike ting! Skjedde noe lignende med venninnene mine en gang, de var i en liten bordtennishall, også filmet de mens de spilte, også når de så på filmen etterpå var det plutselig et hode som stakk ut av et sted på veggen der det er en lukket dør… I tillegg så var det et hyl på filmen som de ikke hadde hørt. Fikk grøsninger av å lese det du skrev, er veldig overtroisk!!!

    112. I fjord så var jeg på internat,og det var over hundre år gammelt det nærmet seg 200 år! I andre uka så skulle jeg i tv-stova (der alle kan se tv)og der er kjøkkenet og så når jeg kom ned trappa så skulle jeg ta på tv og da rammlet alle filmene ut av skapet som var over tv, det var sikkert flere hundre filmer,men eg brydde meg ikke så mye for eg tenkte alt har ein logisk forklaring.Etter ti minutter så datt det noe ned og knuste på kjøkkenet,jeg gikk inn for og se,når jeg nesten var komt inn så datt det ned masse glass og tallerker og der så var der bloddråper!Eg sprang så fort opp til rommet mitt att jeg aldri har sprunget så fort før! Dagen etter sa kokken at det var ei dame som var knivstukket seg selv der på kjøkkenet!
      Jeg har opplevd mye mer der!

    113. Uff så ekkelt:( Er også litt overtroisk jeg:o
      For meg er det helt naturlig at det finnes noe vi ikke vet om noe som ikke kan forklares!

    114. Det der var bare skummelt!!!
      men det må være en logisk forklaring på det bildet.. Personen ser så ekte ut.. hmm!

    115. Mange har høyrd historiar om meg. av og til dykjer eg opp. I spegelen, i vindauga, i kjensla og i frykta. Eg forsvinn aldri. Eg får merkelege ting til å skje med dykk. Er er eit rykte, eg er hviskinga i klasserommet ditt. Eg kan se deg Sophie. Eg står i spegelen din no, og ser etter deg. Sakna meg?

    116. lol med mindre det er en fotballspiller som går igjen hallveis på vinduet i andre etasje, setter jeg en knapp på at nok er tv’en;)

    117. Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!!!!1 Dere er så sinnsykt dumme. At det går an.. Blir flau.

    118. Sjukt skummelt! trodde du mente det ene speilbildlet først, men så bladde jeg ned på det ”ordentlige” bildet, og jeg så den personen. Personen så veldig gammel ut, og hvis dere ikke hadde på tven, var det sykt skummelt!

    119. det jeg trur er at det er lakt inn et bilde der, fordi det så jo veldig rett kutta ut ! 🙂
      Men hvis du påstår at du ikke har redigert det eller noe som helst- så tror jeg deg. Det så jo skikkelig skummelt ut først da jeg så det!
      blir drit redd meg en gang jeg tenker på sånn drap og terror og sånn spøkelser 🙁

    120. Dette her er latterlig! dere sier at det må være den personen som tar bilde? Ok ? Disse jentene har langt hår å du ser forskjellen på ei jente å en gutt? denne gutten hadde kort hår eller kort kort.. å jo faktisk en ånde eller spøkelse kan ha må seg “klær” å det kan ikke være det bilde med gutten på for det ligner ikke. å bilde kan plutselig ikke snu seg mot vinduet når hun skal ta bilde.
      Tenkt litt normalt folkens !

    121. Dette er helt latterlig! Det fins ikke gjennferd, og da må det vell være at di som tok bilde har kødda med bilde? Redigert det kanskje! Ellers juger du jo i det du skriver!! en person kan ikke bare komme inn i et bilde bare helt plustelig!!!

    122. jo faktisk kan dette her være sant. Altså vi har kalt på ånder/spøkelser. vi satt rundt ett bor det var kun ett bord der å vinduan var luket å gardinan var igjen.plutselig gikk alle vinduan opp å gardinan blåste rundt.. vi blei så redde at vi tok på lyset.
      jeg tror deg Sophie, jeg er 15 å jeg kan føle på meg : ja i dette rommet er det noen, det er skummelt men ganske gøy å “Forske på den personen.
      skal dere ha ett godt forslag, neste gang dere er i ett skummelt hus.
      tar dere av alle lysan, så tar dere fram kamera å tar bilde bare for gøy. Plutselig dukker det noe opp i enn av bildene dere tok , eller flere.
      Lyketil ! <3

    123. altså, greit nok dere er litt redde her. Men må altså få lov til å meddele at spøkelser/ånder/døden får man ikke sett. Det blir bare et lys eller energikuler. Man får ikke sett en så bra menneskeform av noe som ikke er menneskelig ; )

    124. Ah, fy faen så dumme folk er!! Det er en PERSON som gjenspeiles fra en TV (hvis du ser nærmere på bildet, ser du det skinne nesten i venstre hjørne av bildet).
      Vet du hva, dette beviser bare hvor unge, naive og lettlurte leserne dine er.
      Seriøst, bare fordi hun ligger som nr 3. på topplista, betyr ikke det at alt hun skriver på bloggen er sant!?

    125. men ser det ut som en person som dere enten kjenner eller har kjent som har dødd ellernoe ?? 😮
      ble drit redd selv her nåå..

    126. ååååå æsj! skummelt! det må vere ett spøkelse! de finnes :O men viss det huset er gammelt eller det har bodd noen der før å dødd må det vere ett spøkelse!

    127. herregud, så ekkelt! jeg bladde først ned på bildet, så så jeg ingenting..
      men så leste jeg at du sa vi skulle se i vinduet, og jeg skvatt skikkelig ordentlig!
      veldig ekkelt, men det ser vel ikke ut som noe som kan være et spøkelse? det må være en gjenspeiling fra noen i rommet!
      jeg synes bildet var utrolig ekkelt, og jeg skal inrømme at jeg ble redd, men jeg tror ikke et spøkelse vil se så utrolig detaljert ut..
      velger å tro det så jeg får sove inatt!
      digger deg forresten <3

    128. Uff, jeg er overtroisk, ble helt uggen i kroppen og frysninger på ryggen :S Hadde vært livredd hadde jeg vært deg :S

    129. Det der ekke no spøkelse, det er en gutt som sitter lenger fra -.- vis du skulle ha fått andre til og tro på det 100% så måtte du ha redigert bilde…
      Eller det er kanskje folk som tror på det men men..
      det eneste jeg kan si er at det ikke er ekte 😉
      Ja det finnes ånder !
      Nei det ekke en ånd !
      Jeg har opplevd en ånd men det ekke sån dem ser ut en gang man kan ikke se ånder… Elr spørs… Men dem er energi 🙂 men det er bare det jeg vil si 😉
      Men man skal ha respekt for ånder <3

    130. KANSKJE om du ikke har redigert bildet ditt så sykt mye, at man faktisk kun ha sett hva det egentlig er! 😉

    131. skummelt.. Er overtroisk jeg også. Men du sa jo du ville se spøkelse ? Er du mere redd nå når du er hjemme alene ? Jeg hater i hvertfall å være hjemme alene .. : p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg