Det var en gang en fjortis

Hahahah okei, det er så rart å se disse bildene!! Jeg og Caroline var de største fjortisene på jord.. Vi hadde milelange msn nicknames der det sto ” Sophypusi elsker carrot0y i love you so much jenta mi vi skal ha det best as i sommer;**;* loveyou smask” hahaha. Og så hadde vi tekster om hverandre på nettby som var ca på 1000 ord..

Dere vet playboy singletten jeg bruker noen ganger nå? Brukte den + rosa minishorts på SKOLEN en gang husker jeg.. og rosa bandana på hodet!!!! Hahah, ler meg ihjel av tanken.  Noen andre som har vært igjennom en lignende periode? Hope so!  

Tror egentlig bildene taler for seg.. På bildene med lyst hår var jeg 13, på de med mørkt hår var jeg 14! Går altså fra gamleste bilde til nyeste her.

Hahaha, fin tupering. 


En volleyballturnering med (verdens beste) gamleklasse.. Jeg er nederst til venstre! 

174 kommentarer

Siste innlegg