lader opp

Var ute i går, hadde det helt greit. Turte desverre ikke å ta med meg speilrefleksen ettersom mitt verste mareritt er å ødelegge den, haha. Det skjedde med mitt forige, vil ikke ødelegge dette også!

Får se hva jeg finner på idag, blir vel mest sansynlig til at jeg lader opp batteriene etter gårsdagen! Har dere også høstferie neste uke? Vi har Torsdag og Fredag, er litt kjipt at den varer så kort her i nordnorge, og skjønner ikke hvorfor alle i landet ikke kan få samtidig? Det er utrolig irriterende å ikke kunne møte familie som bor andre steder fordi ferien ikke er samtidig :(

Hahah, herreguuuud… Noen (jenter) som søker personlig trener i Harstad?! Guess who..

Ville bare si at jeg setter utrolig stor pris på dere lesere. Skal bli flinkere til å sette pris på dere som er snille, men naturligvis er det de slemme som stikker dypest. Skal bli flinkere til å legge fokuset på det positive.. Leser alt dere skriver, elsker dere

126 kommentarer

Siste innlegg