Idol

Hei bloggen! Har vært på “idolkveld” med Stine-Mari og Charlotte, min stemme gikk selfølgelig til flinke Simon fra Harstad. Synd han ikke gikk videre så er litt skuffet (faktisk litt lei meg) over det, vi går jo på samme skole og er bekjente. Men men, han er enda nummer en for meg!  

Ble kjempeglad for at Fredrik gikk videre i alle fall, elsker en sånn “særhet” i artister, han er så spessiel! Hun andre hadde jeg ingenting til overs for.. Har uansett vært en koselig kveld med is-spising + gossip, trenger ikke mer! 
Følger dere med på idol? Har dere en favoritt enda?

Åh, se så fint det var ute i kveld! Fiiine nordnorge.

 

Char, my bff! 

Suss og klem til deg  

105 kommentarer
    1. Du er nydelig, Sophie. Alle andre som sitter hjemme bak pc skjermen sin og prøver å påstå noe annet eier ikke selvrespekt. Hadde jeg vært dere ville jeg tenkt litt over hva jeg gjorde. Dette er flaut dere.

    2. hahahahahahah jeg blir flau! hvis du har LITT peiling på musikk så skjønner man at hun som gikk videre kan å synge OG spille piano! Hun var myye flinkere enn Simon og det hadde du syntes også hvis han ikke var fra Harstad 😉

    3. Du er veldig pen:) Men extensions håret ditt er veldig ujevnt. Man ser det så godt på bildene, at lengden er forskjellig her og der. Ikke særlig pent.. Irriterende å se folk med extensions som ikke kan å få rette/jevne tupper..
      Men du har fine innlegg!:))

    4. Hei, hei =)
      Har fulgt bloggen din en god stund nå og liker både bloggen og deg. Som frisør har jeg en del kunnskap om både hår og farger. Hva som kler en person og ikke. Du er en aldeles nydelig jente på alle måter!!! Men kan du ikke prøve en mørkere lebestift en dag? Denne veldig lyse lebestiften din stjeler veldig mye farge fra ansiktet ditt i tillegg til at den får den til å se litt gusten ut i huden.
      Prøv heller med en farge som står bedre i stil til deg og som framhever dine positive sider i stedet for det motsatte…..
      Ikke stygt ment, kun ment som et lite råd.
      klem

    5. Digger bloggen! Virkelig Er fast leser, men jeg syns helt ærlig at ansiktet ditt har fått en ekstrem rar farge..
      Ikke ment som noe frekt, bare råd! 🙂

    6. Du Katrine som har kommentert lenger opp: Det er SANG-talentet som betyr noe i idol, ikke om du kan et instrument eller ikke.
      Okei, litt av grunnen til at Sophie heiet på han er kansje at han bor i Harstad, men du ville definitivt gjort det samme! Og jeg mener at Simon er sykt flink og er mye bedre enn de andre! Og mange søringer har så sykt mye fordommer mot nordlendinger, og det kan være noe av grunnen til at han ikke fikk så mye stemmer. Voks opp!

    7. Stem på Magnus Bokn!!! Han skal spille neste fredag, fantastisk person med en fantastisk stemme! Stem i vei!! hehe, fin blogg btw 🙂

    8. jeg digger deg sophie, du er bare så kul å digger bloggen din.
      Elsker også videobloggene dine!! <3
      Men jeg lurte på om du kunne lage en videoblogg der du fester løsvippene dine på en bra måte,slik at man ser godt, fordi jeg har ganske lite hode og små øyne og vet heller ikke hvordan løsvipper som er bra for det, digger deg!:* <3

    9. bare litt konstruktiv kritikk.. det sier jo litt om hvor voksen og moden du er, når du presterer å si at du “Ikke hadde noe til overs” for Maria. Hun var jo den mest sympatiske deltakeren i hele Idol, og i tillegg masse talent. Synes forøvrig Fredrik B skulle gått videre.. urettferdig at de med mest tv-dekning automatisk går videre!

    10. Jeg holder en knapp på Vegard nå som Simon ikke er med lengre… Simon var favoritten min helt fra han var på audition! Håper virkelig han får en sjanse til på sistesjansen!!

    11. Datt innom bloggen din her om dagen da jeg kjedet meg, og var foreredt på å dømme deg på Heidi Alexandra-nivå. Første jeg tenkte var “nok en pen, hjernedød barbie, uten andre meninger enn om fargen på lipglossen sin”. Beklager, der tok jeg grundig feil.
      Joda, du er litt barbie, det er ikke til å stikke under en stol, men du virker både reflektert, gjennomtenkt og svært så oppegående, din unge alder på tross. Du fortjener creds, så nå får du det av meg. Er ikke typen som kommenterer på blogger, men etter å ha lest all dritten du får slengt etter deg tenkte jeg det kunne være hyggelig for deg med litt skryt også. Flink er du, og jeg vil påstå du er et godt forbilde for jenter på din alder.

    12. Hei Sophie. Må bare si at du er utrolig pen og har en nydelig personlighet! tror du kanskje at du kan prøve en litt rødere lebestift/lippgloss en dag og vise oss hvordan det blir? Jeg mener du vil kle det!

    13. Hei! Bare litt konstruktiv kritikk: Har lagt merke til ved noen tilfeller at du skriver ordet spesiell litt feil, “spessiel”. Håper du ikke tar dette negativt 🙂

    14. Jeg har ikke sett så mye på det i år, men tror jeg holder en finger på han der Vegard eller hva han heter hvis han fortsatt er med:-p
      Du har så fint hår!

    15. Jeg synes Simon var flink:p Mine favoritter er Vegard Og Simon men han gikk jo ut da…
      Btw. Du er super pen:D

    16. kjempe fine bilder, Sophie 🙂 digger håret ditt faktisk! han Fredrik som kom videre bor 5 minutter bortenfor der jeg bor, så det er litt stas. men jeg må si at jeg heier på Christopher Olafsrud 😀 skal dra å se han synge den 14.oktober, han er vel forsåvidt en bekjent for meg og de jeg drar med. så blir moro 🙂 kjempe fin blogg! leser den hver dag. stå på videre 🙂

    17. Ja det var dumt at han ikke kom videre.. jeg heier på isak, jeg 😀
      Kjempe pene og fine bilder av deg, og så koselig <33 :)) Kos deg mye videre i helga :0)
      stå på videre, leser din vær dag jeg å!! <3333

    18. ÅHH GUD, eg hadde vore glad om eg hadde hatt like fin kropp som deg! MARY-KATE OLSEN har syyyykt tynne bein, og eg har høyrt at gutter/menn liker jenter/damer/kvinner med litt fasong på kroppen. DEt ER IKKJE NOKO GALE MED BEINA DINE!<3 Du har ein heilt fantastisk kropp - ikkje ødelegg den..
      Men det er din kropp - din bestemmelse!
      Koz og Klemz<3

    19. Fine bilder! <3 Digger deg Sophie, du er den beste bloggeren!
      Jeg ser også på Idol, han Fredrik var sinnsykt bra! 🙂

    20. Folk som skriver at håret ditt er fint må jo rett og slett enten trenge briller, være fulle eller være en gjeng med fjortisser, kanskje til og med yngre!! Det og si i fra til en person om at håret ditt ikke ser så bra ut, er ikke alltid ment som og være frekk eller slem.. Det er for å hjelpe en person til å kanskje gjøre noe med det! Håret ditt er desverre ikke mye fint Sophie, ujevne clips lengder, og du har helt hvitt hår, mens clipsa er gule! Dra til en frisør så kan henne hjelpe deg! Hårfargen til http://www.fotballfrue.no er helt nydelig 🙂

    21. det stemmer til og med at dem er unge de som liker håret ditt, gikk inn på bloggene dems! Huff :p men det er jo ikke for og være slem, men du MÅ gjøre noe med håret ditt!!

    22. se på bildene når du var mer naturlig, og så disse.. du må virkelig slutte å bruke så brun/orange sminke!! du er mye finere naturlig:/

    23. Jeg har egentlig ikke lest bloggen din før nå, må si at du er kjempe søt og virker utrolig hyggelig! Du inspirere meg <3

    24. jeg heiet også på Simon! jeg vet at han er skikkelig flink, for han spillte i band sammen med en kompis av meg for en stund siden, og jeg fikk se hvordan han mestret instrumenter og vokal. Han er en flink artist! 😀

    25. Skikkelig fin blogg:)
      Jeg elsker designet…<3
      Håper du kan legge igjen en kommentar på min blogg også?
      Har en konkurranse hvor du kan bli blogg-jente og bli intervjua osv:)
      Klemx

    26. Du er kjempefin Sophie, men er det meningen at du skal ha lilla lepper, eller blir det bare sånn på bilder?
      Har en anbefaling til deg hvis du vil ha lyserosa lepper, kjøp creme d’ nude fra mac!
      Hvis du ikke vet om den fra før (:

    27. hvor gammel er du håper på svar i eget inlegg. Kan du også legge it en til video av deg og marco. Dere er så søte sammen. Og et litt personlig spørmål du ikke MÅ svara på men har du og marco .. eller er han jomru eller er du jomru?

    28. Først og fremst vil jeg bare si at jeg synes du er utrolig søt og alt det der, men håret ditt ville sett mer ekte ut hvis du fikk trimmet tuppene på extensionsene, så det ikke blir så ujevne og rette kanter.

    29. Hvorfor klipper du ikke til extencionen din? Ville sett mye bedre ut om du ikke hadde så mange forskjellige lengder nederst 🙂 Ser mer ekte ut da..

    30. ehhm,, æ syntes det e idiotisk når folk skriver stygge ting, dokker har jo ikke lært folkeskikk hjemme, too bad for you tapera!! fine bilder og drit i ka dem sir vist man e fordnøyd nåkk med sæ sjøl treng man ikke bry sæ 🙂 <3 nydelige sophie ! <3

    31. Herrigud!? korfor sletta du innlege som ei skreiv på veggen din på facebook?! er ikke sikker om ei skal slette dei på innlegge mitt “blogger jeg leser”?!

    32. mmm,du er egentlig pen innerst inne-hvis du ikke hadde sett så jæævlih fake ut med DET håret og solariumstææn…

    33. så flink du har blitt til å ikke skjule ansiktet ditt på bilder! er så godt og se både smilet OG nesen din 🙂 du har så fine ansiktstrekk!

    34. kan du legge ut bilder av deg med eyeliner og knallrød lebestift ? 😀 tror det hadde vert fint! btw: kjempefin topp du har på deg! ♥

    35. hei sophie! jeg digger bloggen din og leser den hver eneste dag (fan #1!!!!!) eeeeeelsker kroppen din, den er seriøst perfekt! men du vet den treningsvideoen du la ut? der sa du at du hadde trent skikkelig masse for å få den rumpa du har nå, så jeg lurer på om du kunne ha laget et innlegg om det? liksom, får man større rumpe av å trene? (muskler altså, som gjør at den er større) har sååååå lyst på stram og fin rumpe, mesunner din så sykt!! kan du PLISPLISPLIS lage et innlegg om det? liksom, sånn at du forklarer øvelsene litt grundigere?? hadde blitt såååååååååå utrolig glad da! og drit i de som sier at det er teit å lage et eget innlegg om rumpe, de er bare mesunnelige! PLIS ♥♥♥♥♥♥♥

    36. Broren min Sondre Johansen skal på 14 oktober! Stem på han, drit flink og fortjener å komme langt i Idol! E stemte også på Fredrik! Han e kompisen til sondre, han e dritkul! Tror kansje han kan vinne heile idol! btw, du e tøff som får så mye kritikk, og står på ditt, digga d å bloggen din!

    37. jeg har en favoritt, VEGARD <3<3 han har en så sinnsykt rå stemme! minner meg om Atle Pettersen fra x-faktor 😀

    38. Jeg har kommentert mye her hos deg og fått med meg mye av det du har skrevet og sagt på blogg innlegg.. Du er en flink blogger og får med deg mange lesere. MEN, det jeg har fått med meg er at du er så opptatt av at folk ikke skal dømme og de som gjør det er teite osv.. Men hvordan kan du selv sitte der å si at du ikke har noe til overs for Maria Mohn? Hva har ho gjort deg? Jeg tror kanskje du er litt misunnelig selv jeg 🙂 For du er garantert ikke så fornøyd med deg selv som du gir uttrykk for, da hadde du ikke vært så usikker på video-bloggene dine. Som sagt jeg syns du har en fantastisk blogg, men syns du skal være forsiktig med å dømme andre når du ikke liker å bli dømt selv.

    39. Hei.
      Vil bare komme med litt konstruktiv kritikk. Noen ganger kan du formulere deg litt feil. “Hun andre har jeg ikke så mye til overs for.”
      Kanskje mente du ikke noe galt med det og gjorde du ikke det så er det bare å ignorere denne kommentaren.
      Det jeg skulle fram til er at du sier ofte at folk ikke skal dømme deg fordi de ikke kjenner deg, men har merket at du noen ganger dommer folk du ikke kjenner. Jeg tror kanskje du bør formulere deg litt annerledes noen ganger.
      Liker bloggen din veldig godt. Liker det at du sier det du mener, men vil bare du skal tenke på formuleringen din, siden du kan høres litt negativ ut når du kanskje ikke mener det.
      Stå på videre ! 🙂

    40. Eg synes så at han Simon skulle gå videre, ble så skuffa over at han ikke kom til finalen, men jaja, trur ikke det e akkurat det siste vi har sett til han akkurat!
      BTW elsker håret ditt, det er så fint

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg