feeling like a princess!

Hei! Kom hjem fra byen for en liten stund siden, og jeg fant en jakke på Bik Bok! Men noen ganger hater jeg virkelig å være kun 1.59 høy, om man skal ha en jakke som er litt stor og lang ser man automatisk en halv meter lavere ut.. Men men, jeg må tenke på at siden jeg bor i nord bekker desverre gradestokken over til ganske kaldt snart, og da må man holde seg varm!

På cafe, Anne-Sofie og Amanda! 

Fikk noe nytt hår i posten idag fra rapunzel.no. Altså ikke rapunzelofsweden! Kanskje ikke så mange av dere som har hørt om bare rapunzel..? I alle fall, håret kostet 599 og var krøllet fra før av, dritfint! Har det på nå, skikkelig bra. Dere vet at jeg bruker luxushair til vanlig, men er greit å ha noen nydelige, ferdigkrøllete jeg kan bruke på fest og lignende.Åhh, var det ikke fint? Føler meg som en prinsesse, haha eller en dukke :) Her ser dere jakken også! 

109 kommentarer

Siste innlegg