Hva tror dere?

Yes, nå har jeg endelig fått kjøpt julegave til kjæresten, godt å være tidlig ute! Han vet allerede hva han får for jeg klarer aldri å holde kjeft og tro det eller ei, vi hadde faktisk planlagt å gi hverandre noe av det samme..? Haha, merkelig! Så da får heller han gi meg noe annet 🙂 Ble ganske dyrt men det er verdt det, han er jo tross alt den personen som betyr mest for meg! 

Dere vet cysten jeg fortalte dere om for en stund siden..? Det gjør så utrolig vondt akkurat nå, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Bare 6 dager igjen så er det her over. Derfor frister det ikke så mye å ta outfit og slikt ettersom jeg kun ligger i sengen hele dagen, så om noen av dere har noe spessielt dere vil skrive om, så si ifra så kommer det i morgen! Skal jo som sagt sette en stopper for alt det personlige på bloggen så dette blir vel egentlig siste sjangse til å få noe sånt.. Kan også lage videoblogg om det heller er ønskelig! 

 Hehehe, hva tror dere..? Om dere henger mye rundt på nelly.com ser dere kanskje hva noe av det er..


48 kommentarer

Siste innlegg