sangvideo

Ombestemte meg angående Justin Bieber, den jeg skulle synge var Overboard men så ble det liksom aldri helt bra.. Haha, er ikke det typisk? Så gjorde heller en jeg faktisk har gjort før, nemlig the climb av Miley Cyrus! Om dere vil se hvordan det hørtes ut da jeg sang den for over to år siden, hør HER

Føler faktisk det var bedre sist gang, ettersom jeg gradvis har ødelagt stemmen min de siste årene, folkens ; om dere vil bli gode sangere, ikke røyk/drikk!  Men men, hva synes dere?  

 

En av de som hadde foreslått the climb var Elisabeth, tusentakk for mange bra forslag! 

Jeg tenker bare å si sånn fort at jeg aldri har tatt noen sangtimer og har heller aldri drevet på med sang, er ikke sånn at jeg gjør dette for at jeg tror jeg er superstjernemateriale – MEN, jeg er helt okei, og synes jo det er gøy at dere vil høre på meg synge:-) 

657 kommentarer

Siste innlegg