alle hjerter gleder seg

Jeg har fått et utrolig underskudd av søvn de siste dagene, så går rundt som en zombie hele tiden.. Har også hatt en diskusjon på facebook der jeg presterte å si at FrP var et “populasjonsparti”haha litt FAIL fra min side (populasjon har altså noe med befolkning å gjøre tror jeg..) Men nok om politik, er ikke det bloggen min handler om! Selv om jeg gjerne skulle tatt en politisk diskusjon her eller to.. ;)

Med en gang jeg kom hjem kastet jeg meg over det første og beste som var av “mat”, det vil si sjokolade og cola så til dere som spør meg om kostholdstips – dere kommer ingen annen vei enn rett til sofaen der godteri og trash-tv venter på dere. Jeg er et veldig dårlig forbilde sånn sett..

Anyblog, sånn ser jeg ut akkurat nå! Nice outfit eller!? Haha neida jeg bare kødder, er slik jeg ser ut når jeg sløver her hjemme! Nå skal jeg spille inn sangvideo, det blir faktisk noe av Justin Bieber.. Og alle hjerter gleder seg!?  

T-skjorte og shorts motedronningen.com

54 kommentarer

Siste innlegg