Hypokonder.

Det er på dager som denne jeg har virkelig bloggtørke, om man kan si det sånn. Etter jeg kom hjem fra skolen har jeg sett på disney channel, mtv, sett film, sett på glee, fylt ut noen skjemaer til forsvaret (ja, faktisk..) og googlet “tegn på hudreft”. Haha, ja jeg er virkelig hypokonder – og da fant jeg selfølgelig ut at det MÅ jo være hudrekft jeg har.. Får vel skjekke det opp! Om man er så redd for å dø som jeg er, burde seriøst google vært ulovlig.. Og jeg kjenner dere, søte små blogglesere. Nå kommer dere til å si “ikke kødd med kreft” men mamma ble faktisk friskemeldt fra kreft for to år siden, så det er ikke noe jeg tar så lett på!:-) Men litt humor må man jo ha. 

Men jaja, jeg skal ikke ta døden på forskudd! I dag i byen kjøpte jeg meg en kjempegod genser på BIKBOK, elsker den! Perfekt å ha nå som det begynner å bli litt kaldere og vinterdepresjonen sakte men sikkert kommer snikende på. Satser på en bedre vinter i år enn i fjor, noe jeg vet det kommer til å bli   

Her sitter jeg og slapper av dagen lang, i min store, gode seng. Hva faen skal jeg blogge om..

56 kommentarer

Siste innlegg