gossipblååågg

I dag har verdens beste Lotte bursdag, 17 år! Gratulerer med dagen, jeg er utrolig glad i deg 
Har vært ute og spist med henne og jentene, var veldig koselig. Håper det ikke blir så lenge til neste gang! Dere er en herlig gjeng, ser fram til alt gøy vi skal oppleve sammen! 

Foresten, fikk en kommentar om at det har kommet en ny sladderblogg. Foreløbig var det jo ikke noe å skryte av der egentlig, men HER finner dere den. Jeg kan ikke noe for det, jeg eeelsker sånne blogger! Å lese om andre er gøy nok, men å lese om meg selv… Det er det beste ever, haha! Håper andre “toppbloggere” klarer å ta ting med en klype salt og ikke bli så forbanna lei seg for sånt, selv synes jeg det bare er gøy. Hva synes dere om sånt, egentlig? 

Fine jenter! Mariell, April og meg. Ser dere at jeg har roet ned med sminkebruken i det siste? Håper dere er stolte!


Fine bursdagsbarbie:-*


Haha, min standard-posering nr.2..

89 kommentarer

Siste innlegg