av med buksa

Nå er jeg hjemme fra skolen, har også vært på gründer (favorittcafeen) med lillesøster! Hadde en ganske bra skoledag idag med fritime midt på dagen, da sprang jeg rett til farmor og farfar, tok av meg buksa å la meg i sengen for å se på frusterte fruer. Utrolig godt å ha det sånn midt i en skoledag!

Jeg hater faktisk å ha på meg bukse, det er sånn at jeg faktisk gleder meg til å dra hjem for å ta den av – tar alltid av meg buksa når jeg er på besøk hos folk jeg kjenner sånn passelig godt også, haha! Sikkert rimelig greit å være kjæreste med meg sånn sett! 

Tidsfordrivet i norsktimen for denne gang var å dryppe vann på telefonen..Som dere kanskje skjønner er det ikke et superinteressant fag akkurat…

Sliiiik har jeg sett ut i dag på skolen! 

Av med buksa, endelig! 

Og sååå av med strikkegenseren som klødde noe for jævlig! Klar for verdens beste frustrerte fruer her

Frustrerte fruer på 60 tommer med helt ren og pen skjerm

Beste smoothien – om dere skal på Gründer eller TGI friday en gang – drikk gold medalist !


 

Og er veldig koselig at dere blogglesere driver å ringer meg hele tiden – skulle nesten trodd jeg var en kjendis eller noe, haha! Men ja, er nok å ringe meg en gang for dagen.. Blir litt slitsomt når de samme ringer 40 ganger på rad og bare legger på hele tiden. Håper dere skjønner:-) 

60 kommentarer

Siste innlegg