selvbruningsguide

Okei nå legger vi fra oss alt det tullet om melanotan, jeg klarer ikke tanken på å påvirke noen av mine yngre lesere til noe negativt slik.. Så derfor prøver jeg nå å gå den “sunne”veien – selvbruning! 

Som dere vet har jeg testet litt forskjellige selvbruninger man kan få kjøpt på butikker ( som f.eks loreal, garnier, nivea, dove…) men har aldri vært helt 100% fornøyd. Enten blir man for oransje, eller så blir man flekkete, eller så er den ikke sterk nok. Alt mulig rart! Så derfor har jeg kjøpt et par selvbruninger på nettet og den første jeg har bestilt kom for noen dager siden. Den bestilte jeg fra coverbrands, og direktelink til produktet er her.


Dette skal vist nok være en selvbruning kjendisene bruker, og når man bruker det som reklame stiller jeg meg med en gang litt skeptisk. Men herregud, den er faktisk helt fantastisk! Den har en “brunhetsskala” som fungerer slik at man selv kan bestemme hvor sterk fargen kan være, slik ser den ut:


 Om man velger å bruke den mørkeste ( som selfølgelig jeg gjorde) ser den slik ut når den kommer på hånden:

Den er litt sånn grå/svart og ser rimelig ekkel ut. Men så smører man den utover, og det blir faktisk en sykt bra farge! Man ser med en gang hvor den kommer til å legge seg så den blir ikke ujevn ( noe jeg har hatt store probelmer med før) og den lukter faktisk godt. 

Når jeg smurte den ut:

Jeg smurte meg inn på hele kroppen, og da ble jeg seende ut som jeg gjør på bildet under.  Elsker å være litt brun, hehe. Og selvbruningen har mer en “svart” farge enn gul, noe som så absolutt er positivt! 

Mange av dere kommenterte jo at jeg hadde en veldig fin farge her, da vet dere hva det skyldes! 

Så anbefales absolutt til alle! 

54 kommentarer

Siste innlegg