Få meg på, for faen

Husker noen av dere Bare Bea, en norsk film som kom ut for noen år siden? Da var vel jeg rundt 11-12 år og skjønte ikke så mye av alt det sexpratet, men det ble fort en favoritt uansett! Dessuten, adopterte jeg og noen jenter den tradisjonen med ” det siste kakestykket”, om dere skjønner… ;)

Nå har det kommet en ny, lignende (kanskje litt grovere) film, som handler om stort sett det samme – ungdom og sex. Jeg elsker sånne filmer, haha! Selv om det kanskje blir litt kleint for noen, så elsker jeg det. Når jeg likte fanpagen til “Få meg på, for faen” (som filmen heter) så jeg at man kunne ringe en sextelefon, så jeg og Lotte gjorde det nå nettop. H-e-r-r-e-g-u-d, det var så uffaterlig kleint, men veldig gøy!  Men ja, dere kan jo prøve å fortelle meg hva dere synes, haha.. Var i alle fall helt sykt. For å ringe den telefonen, må dere like fanpagen deres her. Det kostet ingenting over vanlig mobiltakst, og var ikke sånn “superdirty” akkurat. Mer bare…en erfaring, haha.

Her er traileren, og den har premiere på Fredag! 

Reklame

29 kommentarer

Siste innlegg