internett på flyet!

Oj så kult, det er internett på flyet! Vet ikke om det er jeg som henger etter og at dette er veldig normalt, men jeg har i alle fall ikke opplevd det før! Flyturen går plutselig skikkelig raskt også når jeg har noe å gjøre, selv om internett er veldig tregt. Da kan jeg høre på musikk, lese blogg og ikke minst – blogge til dere! Det er utrolig fint vær ute fra flyet nå, på den ene siden er det sol, og på den andre siden måne. Det er virkelig en vakker verden vi lever i! 

Jeg vet jeg ikke er flink nok til å si det, men herregud, jeg setter så stor pris på alle dere lesere. Dere har vært så fantastiske de siste dagene, og sendt meg mailer og masse brev på facebook. Hele facebooken min ble et kaos igår, over 600 uleste meldinger! Så er veldig vanskelig å holde styr på det der, så jeg setter så absolutt mest pris på om det kommer på mail! Jeg har veldig mange meldinger der, men jeg lover, jeg skal svare alle som en. Jeg elsker dere, og det betyr utrolig mye at dere støtter opp i en vanskelig tid som denne.









VAR NETTOP SÅ SYK TURBULENS PÅ FLYET AT FOLK BEGYNTE Å HYLE OG SETEBELTLYSET KOM PÅ TRODDE SERIØST JEG SKULLE DØ FYFAEN SÅ GRUSOMT DET VAR ÅHH GUUUD:(((( Jeg har skikkelig flyskrekk ogsååå!!! 

 

99 kommentarer
    1. Ikke så vansklig å være leser når bloggen din er så bra som den er 😀
      Du er den beste bloggern ever! <3

    2. haha, sendte deg akkurat venneforespørsel på facebook, så stod det: denne brukeren har allerde for mange forespørsler” du er peen <3

    3. var internett på flyet når vi reise hjem fra tyrkia også, tiden gikk superfort! 😀
      sååå bra at du blogger!
      trodde du kom til å ta noen måneders pause nå.. håper du fortsetter 🙂

    4. skal ikke du til tyrkia?? 🙂 når drar du? og det er jo pissekaldt her i oslo nå på denne tiden av døgnet, så hvordan kan det være sol i harstad da? hvor lang tar flyreisen?? 🙂

    5. Tøfft! Jeg visste heller ikke om at det var nett på flyet. Hehe, ikke bra med den flyskrekken! 🙁

    6. Jeg elsker deg ! du er sååååå pen å søt ! kunne LETT vert deg ! du er nydelig ! stiller opp for deg om det er noe ! 🙂
      det gjør mange andre og 🙂
      Men du må ikke KUTTE DEG ! :s
      du får det ikke bedre jeg LOVER!
      men elsker deg uansett <3<3<3

    7. hahahhaha skilleee, har du ikke lært dg å ta på deg sminkeee? offy falt ikke øyevippen din av ?
      NULL-FLAUTHET!

    8. Jeg leser egentlig ikke bloggen din, men har hørt om den. Så jeg tittet innom den nå, også kom jeg nedover til de innleggene med depresjonen din og hackingen. Jeg heier på deg, du virker som en vakker person, du er også veldig pen, og de som gjør dette gjør det av ren misunnelse. Du virker også veldig sterk. Sånne ting kommer som oftest av misunnelse. Jeg heier som sagt på deg, og skal begynne å lese bloggen din, for det er den virkelig verdt! STÅ PÅ, aldri gi opp. Ikke la dem vinne.

    9. du virker så utrolig glad, Sophie Elise!
      og det er så utrolig godt å høre, fint at du ikke bare har det dårlig =) god tur hjem.

    10. Uff, stakar! Ekkelt når det blir sånn i fly selv om en ikke har flyskrekk også 🙂 Liker deg skikkelig godt jeg, og synes plassen på topplista er en plass du fortjener 🙂 F.eks kunne jeg leett vært fornøyd med at du og tcmn bytta plass. Du virker mer moden og blogger på skikkelig vis. Ikke at jeg er så nøye på at det skal være så ordentlig hele tiden, men jeg jeg synes at topplista burde folk gjøre seg fortjent til, og det gjør du 🙂
      Vet du har brukt melanotan før og lurer på om det er grunn til at det ser ut som du har falmende selvbruning på deg på noen bilder? Ikke noe frekt ment, går ut ifra at du har sett det selv, og har da tenkt at det er bare sånn du blir når du blir brun etter at du brukte melanotan. Blir så tregt brun selv, og har lyst å prøve melanotan, men så tør jeg ikke helt da, vet jo det ikke er bra for noe som helst annet enn selvbildet mitt :p

    11. Internett på flyet er noe nytt som er kommet for ikke så lenge siden ! Døøøødsgenialt spørr du meg !! men ville bare si ifra om at headeren din, i det siste har jeg lagt merke til at den er på en måte litt uklar! vet ikke om det er bare med meg for tror ikke den va sånn før, men er akkuratt som om hvis du tar ett lite bilde å gjør det veldig stort, så ser du liksom pikslene, og på min data er headeren din sånn, men kan være det er bare her. ville bare si fraa, :)) du e syykt pen

    12. Hva med å kjøpe et bedre lim til løsøyenvippene dine? Di sitter ikke fast på noen av endene og det ser helt forferdelig ut. Kanskje vurdere noe mer naturlig, muligens dine egne øyenvipper. Du sa at du hadde så naturlige lange svarte vipper et par innlegg under. Lættis

    13. Hei, utrolig fin blogg. Sikkert hørt det før men 😉 jeg og kjæresten skal til tyrkia i september, og skal fly med startour, håper det er nett der også ^^ Ha en fin dag.

    14. Har bare en ting å si til deg. Slutt å “lek” at du har stor pupper når du egentlig ikke har det. Skjønner ikke hvorfor du skal pushe så jævlig på bilder. Vi ser jo at det er fake de gangene du ikke pusher. Det er ikke store pupper som teller, det er heller hvordan du er som et menneske. Vær fornøyd med det du har, og slutt å lek fjortiss 😉

    15. Hei.. Jeg ser at øyevippene dine detter av og jeg hadde akkurat det samme problemet:-) Derfor vil jeg anbefale limet DUO ellerno, til deg.. Det er veldig bra og du kan tilogmed sove med vippene og dem sitter på dagen etter:-) jeg bryr meg ikke om dem faller av, men er tydeligvis noen andre som henger seg fryktelig opp i det;-) hehe.. Stå på Sophie!

    16. uff,, jeg å har litt flyskrekk! det er helt grusomt!
      du virker som en sykt herlig person ! de ville betydd så mye om jeg bare fikk se deg 🙂

    17. Søt du er 🙂
      Men, lær deg å sette på alskevipper, det ser helt forferdelig ut når de står ut sånn..

    18. Skikkelig kult at det er internett på flyet! Da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg skal ute å fly 🙂
      Det hørtes skikkelig skummelt ut! Jeg hadde sikkert kommet til å begynne å be til gud om å overleve, jeg.
      Kos deg masse, Sophie! Jeg digger bloggen din skikkelig mye, og støtter situasjonen du er i nå til dags. Jeg har selv opplevd noe i det siste!

    19. Folk er så jævelig tragiske som leter etter feil og kommentere på andre, bare for og føle seg penere enn de er. Trangiskt.. Det er sykt og tenke på hvordan verden er blitt.. Vær fornøyd med deg selv Sophie, du er utrolig søt og sjarmerende! ;D

    20. Du henger ikke etter 😉
      Ble drittglad da jeg selv fant ut at det var Internett på flyet ned til Spania.
      Har fulgt med på bloggen din en stund, og det er mange som slenger dritt til deg. Men husk:
      “Calling you FAKE wont make them REAL
      Calling you DUMB wont make them SMART
      Calling you WEAK wont make them STRONG
      Calling you UGLY wont make them BEAUTIFUL
      Calling you MEAN wont make them NICE
      Calling you FAT wont make them SKINNY
      Calling you RUDE wont make them POLITE”
      Så bare stå på videre! Du er en søt og fantastisk jente. Be proud of yourself girl 😀

    21. du er så fantastik Sophie! <3
      beundrer deg på alle sider, å du er faktisk forbildet mitt!
      har begynnt å trene hver dag på samme måte som deg! 😀
      stå påå!

    22. Skjønner ikke hvordan de anonyme over her har hjerte til å skrive slikt, eller har de ikke det kanskje!? Tror faktisk ikke det… Kan tenke meg hvordan de har det med seg selv, når de ikke har noe bedre å gjøre enn å skrive stygge kommentarer som sårer!
      Ikke bry deg, jeg kan si med 100% ærlighet at det ikke er sant! Du er kjempe fin, og du er ærlig og skriver slik du føler ting! Det gjør at lserne får inntrykk av hvordan du er som person, og jeg har fått intrykk av at du er en herlig person!<3
      Klem!

    23. ahh, kan godt tenke meg hvordan du har hatt det da! jeg blir bare redd når det rister litt, men hadde fått helt panikk hvis folk hadde begynt og skrike..stå på <3

    24. Hei. Jeg har fulgt bloggen din en liten stund, og fått med meg at du har komplekser for spesielt leppene dine. Det har jeg og egentlig, og for en stund tilbake var jeg desperat etter å finne noe for å gjøre de større. Noe som var lovlig, og som kan gjøres for oss under 18 år. Da kom jeg over dette http://www.cynthiarowland.com/overview_ll.php Ta en titt! Og se på videoen der en dame tester det ut på Rachel Ray show!
      Det heter Luscious Lips Pump Device, og er en ”pumpe” man legger over leppene, og så drar man i en spak som pumper opp leppene 50%. Det er individuelt hvor lenge det varer men fra 2-8 timer, og når leppene begynner å gå tilbake til sin naturlige tilstand er det bare å gå på do eller noe, og pumpe de opp på nytt! Det tar under 1 minutt.
      Det koster ca 300 kr og pluss shipping blir det rundt 550 kr, men det er det verdt! Og jeg har snakket med selgeren og det tar mellom 1-3 uker å komme til Norge. De første 2 ukene kan du ikke bruke den fullt så mye, da får du blåmerker. Det heter Conditioning Week, og er sånn at leppene skal forberede seg på en måte. Så les instrukser nøye.
      Så jeg tenkte bare å informere deg om denne siden 🙂 Absolutt verdt det! Som du kan se på hun som prøvde det på Rachel Ray Show så fungerer det fantastisk!!

    25. Eg og har flyskrekk. Og eg har snakka med ein sånn mann som hjelpe folk som har det, han hjalp meg og mora mi.Så før var eg ganske redd, de har gått litt over,men visst due e redd for turbulens haha så e det noko du kan tenke på.
      T*UUUUU*rbulens er *UUUU*trolig *UUUU*behaglig men f*UUUUU*lstendig *UUUU*farlig 😛
      Men visst du sliter mye med de så kan du sikkert snakke med petter korneliusen, vet ikkje helt åssen vi får tak i han, men han e hvertfall veldig flink ! 🙂

    26. liker deg sophie, stå på!
      MEN DU FAILA LITT MEN LØSVIPPENE PÅ DET BILDE! HAHA, TIPSER DEG TIL Å IKKE LEGGE UT BILDER AV DET I VART FALL!

    27. Du klager og syter verre enn Heidi Alexandra, visst ting er så galt, så slett den jævla facebooken din, eller lås den.. Du ligger som nr 3 på toppbloggere, vær glad til, du får penger for det.. Voks opp!

    28. Du henger ikke etter det er ikke så normalt!
      Tror du fløy et nytt Norwegian fly (en 800 maskin)
      På det er det sånne fine lys i taket å fine greier og internett. Btw Digger bloggen din!

    29. Folk kan jo si hva dem vil, men du virker jo helt uekte! Falske vipper, nedbleka hår, “store” pupper og løsvipper. Må være forferdelig å være “en annen” enn deg selv, du var jo MYE penere uten sminke….. Be your self, det mener jeg virkelig:))) Bruk mindre sminke og slutt med de tullete bildene du legger ut, du framstiller deg selv som dum og dårlig selvtillit!

    30. er enig med hun over her. Du er sikkert en herlig person, men førsteinntrykket mitt av deg er at du er blond, leker dum, oppmerksomhet syk, ganske fake utseende messig (“store pupper” kom egentlig er små, fake hår og fake vipper. Kanskje en fake brunfarge også?) og rett og slett bare fjortis. Hva forventer du at folk skal synes om deg når 80% av bloggen din er bilder av kroppen din eller deg med push-up? Det nytter ikke at du skriver at “det er best å være naturlig” og “alle burde være fornøyde med seg selv”. Det er bare sånn alle fjortis bimboer sier. Syns du burde skjerpe deg litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg