konkurranse – vinn hairextensions!

Det dere kan vinne er 100 keratinfester hair extensions fra rapunzelofsweden.no. Jeg kan ikke si noe om kvaliteten ettersom jeg aldri har brukt keratin, men jeg har alltid brukt clips fra rapunzel og vært like fornøyd hver eneste gang! Fargen er i #60, altså den lyseste. Dere har spurt om man kan farge det, og det tror jeg! Men husk at det skjer på eget ansvar. Har selv farget extensions mørkere før og det har gått helt fint. Verdi er litt over 700 kroner. Jeg betaler porto til vinneren. Extensionene er uåpnet og urørt av meg. 

Det du må gjøre for å kunne vinne er å like facebook siden min, DEN FINNER DERE HER! Når dere har gjort det legger dere igjen en kommentar her på bloggen med fult navn slik at jeg kan skjekke at dere har likt den. Om dere har likt siden min fra før av, er det selfølgelig greit! Da trenger du bare å kommentere innlegget her.

Jeg trekker vinneren 15 August, lykke til! 


2237 kommentarer

Siste innlegg