nei, jeg er ikke mammma…

Gud, jeg blir så irritert av sånt! Jeg har funnet en falsk blogg, der noen bruker mine bilder og later som om de er 17 år, bor i Stockholm og er mamma. Da har folk helt seriøst problemer!

Jeg hadde aldri visst om denne bloggen om det ikke var for mine svenske lesere, flere har spurt meg om hvor det blir av ungen min… Da har jeg alltid trodd det var et slags ordspråk de bruker i sverige (haha), men så linket noen meg denne bloggen og spurte hvorfor jeg noen ganger blogger på svensk, og andre ganger norsk. Jeg har da altså ingen andre blogger enn denne, så vet dere det.

Jeg har sendt mail til myshowroom (det samme som blogg.no), men bloggen er enda ikke fjernet. Jeg vet at eieren av den svenske bloggen leser min blogg, ettersom hun tar bilder herfra. Så jeg har en oppfordring til deg, patetiske menneske – fjern bloggen med en gang, om ikke blir du anmeldt. Da får du det på rullebladet, og det ser neppe særlig bra ut når du skal søke jobb. Du har jo tross alt en fantasi-unge å forsørge? ;)

Bloggen finner dere her. 




88 kommentarer

Siste innlegg