nå drar jeg

Nå drar jeg og lillesøsteren min til flybussen! Får se hvordan det blir med oppdatering idag, skal først ta flybuss – fly – flytog – trikk… Og da kommer jeg nok til å være så utslitt at jeg neppe kommer til å orke blogg med en gang. Så vidt jeg vet skal jeg og Stine dra å bade med noen venninner av henne også, gleder meg!
Håper dere har forståelse, det er jeg sikker på at dere har.. Verdens herligste lesere! 

Og som dere vet har jeg og kjæresten min vært borte lenge ifra hverandre, men han kommer til gardemoen (han er på sunny beach) om under en uke, så da reiser jeg ut dit å er med han i noen timer. Kommer til å bli helt utrolig godt!

Vet 90% av dere kommer til å hate meg for dette(av sjalusi) men fyfaeen, jeg elsker kroppen min for tiden! Akkurat perfekt mengde muskler, fett og lignende i forhold til min kroppsfasong, mener jeg.  Lykkelig! Dette har jeg jobbet hardt og lenge for.



122 kommentarer
    1. Kos dæ masse i Oslo Sophie! Du har god grunn te å vær fornøyd med kroppen din, fortsett å ha det synet på dæ sjøl! 🙂

    2. Ser ingen grunn til at du ikke skal være fornøyd med kroppen din. Er nok mange som er sjalu på den! :))

    3. hvorfor skulle vi hate deg og være sjalu over at du er glad og stolt over kroppen din? det er bare bra at du er fornøyd og ikke sipper for at du ikke har det

    4. ååå får lyst å knuse trynan tell folk som dæ per, du e så jævla stygg:|
      God tur Sophie, å herligt att du e førnøyd med kroppen din, du e fin <3 (:

    5. hei 🙂 syns det er supert at du tør å si at du er fornød med kroppen din! misunner deg virkelig. lurte på om du en gang kunne lagt ut et bilde av deg selv i shorts og en litt dekkende bh hvis du sysn det blir for drøyt, eller i bikini? sånn at vi får se 🙂 du har forresten en ordentlig bra blogg, og vi syns der er drit tøft at du tør å hvere deg selv og driter i hva andre kan tenkte eller syns! ståpå 🙂

    6. Kos deg i Oslo 🙂
      det er bare bra å være fornøyd med seg selv så lenge det ikke går litt for langt, men du har jo trent deg til det .. og da skal du jo få lov til å være fornøyd ♥

    7. Hei! Ser ingen problem i at du ikke skal få være fornøyd over kroppen din! Det viser at du har god selvtillit og at du driter i va de som kommenterer stygt synes! Jeg synes du er utrolig pen og jeg ville sagt selv om jeg hadde en sånn kropp at jeg var fornøyd! Stå på Sophie! <3

    8. Haha, det stemmer..jeg er sykt sjalu på kroppen din. Men du har trent hardt og det gir resultater- Du har all grunn til å være fornøyd, du er kjempepen. Bra at du ikke bryr deg om stygge kommentarer!
      Liker deg veldig godt 🙂

    9. bra du er fornøyd med kroppen din, du har ingen grunn til å ikke være det!!:) bra at du liker å trene og at du klarer å ha det gøy ved siden av 🙂 du inspirerer meg 🙂

    10. Så bra at du er fornøyd med kroppen din 🙂
      Det har du grundt til når du har trent så mye som du har gjort.

    11. Bra du er fornøyd med kroppen din!
      Jeg lurer på hvordan det er med kostholdet ditt og hvordan trenings programmet ditt er. Det hadde vært utrolig gøy om du kunne skrevet et innlegg om det! <3

    12. fint at du er fornøyd, ikke noe galt ved det. Jeg er ny leser av bloggen din og har ikke sett kroppen din før. Kan du legge ut bikinibilder ? 🙂

    13. Du har god grunn til å være fornøyd med kroppen din. Så det er bra du er det! 🙂 Jeg klarer ikke å presse meg så mye som du nok klarer, så det blir så vanskelig 🙁 Men missunner deg – både med kroppen din og at du klarer å presse deg selv!
      Stå på og god tur 🙂

    14. Bra du har selvtillit, og at du faktisk tørr å si at du har fin kropp… det er ikke serlig mange som tørr å si det.. for du har en bra kropp jo! 😀 god tur til Oslo 🙂 …. jeg personelig er også fornøyd med kroppen min, noen tider.. men jaa… GOD TUR TIL OSLO, PENE DEG <3

    15. jeg hater deg ikke av sjalusi akkurat, selv om jeg synes det er litt “selvdigger” å skrive det på den måten. Men for all del, så er det jo supert at du er fornøyd med kroppen din :)!

    16. synes du har all grunn til å være fornøyd med kroppen din 🙂
      ” en får væra som en er da’n itte vart som en sku, inni er vi like både je å du” hehe, jaja 🙂 fast bloggleser!! digger dei

    17. Det er bra du er fornøyd, fordi det burde du hvertfall være! De som koker over av sjalusi skulle bare ønske at de var i dine sko, hehe 🙂

    18. Jeg synes det er supert at du tørr å si at du er fornøyd med kroppen din! Den er jo selfølgelig fin, så det skulle vell egentlig bare mangle. Du er herlig 🙂

    19. Liker å høre at folk er fornøyd med seg selv, ingenting galt med det! Seg selv er jo tross alt den man skal leve med resten av livet uten mulighet til å velge det bort, så det er viktig å være fornøyd med seg selv! =)

    20. Det er utrolig bra å høre at noen er fornøyd med seg selv og kroppen sin. Er ikke så mange som er det. Men du har jo all grunn til å være det, du har super fin kropp 😀

    21. Skrive du Sophie eller Sofie? 😛 eg såg ho dere haawt skreiv Sofie og du skreiv Sophie, eg blir litt forvirra ,hehe 🙂

    22. Du har all grunn til å være fornøyd med kroppen din! 🙂 Hva er det du har trent for å få den så fin?:D Har du vært nøye på kostholdet i tillegg? Du har kanskje skrevet om det før, men har nettopp begynt å lese bloggen din ser du

    23. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan reagere så fælt! Det er ikke deres sak! Alle skal kunne være stolt over kroppen sin!

    24. Du har all grunn til å være fornøyd me kroppen din 🙂 du er kjempepen 🙂 kanskje du kan legge ut hvordan du har jobbet med å få den kroppen du har 🙂 ?

    25. Ingen problem i å si det? e jo bare herlig å se att nån syns det om sæ skjøl! god tur sophie <3

    26. Så bra at du har fått den perfekte kroppen din! Den har du fortjent etter all treningen! Du eer BEST! 😀

    27. Hahah, mamma kom med en kommentar når jeg var innom bloggen din : Hvem er det der da? hvor gammel er hun? 11, 12?
      hahah ;p

    28. Jeg syns det er flott at du er fornøyd med kroppen din! De aller færreste er fornøyde med hvordan de ser ut, og da er det jo supert at du kan se deg i speilet og like den personen som ser tilbake på deg 😀

    29. Elsker når jenter sier di er fornøyde med kroppen sin! Å du har virkelig en kropp å være stolt av ass ^^

    30. så bra du er fornøyd med kroppen din og tørr å dele det! er så mange som egentlig er fornøyde, men ikke vil si det, men er så bra du sier det likevell! er også mange som ikke er fornøyd, skulle ønske jeg var fornøyd. men du har trent masse, og kroppen din er vellfortjent! stå på videre <3

    31. Og… den forbanna fine brunfargen din, ja du er litt mislikt her!
      Neida du ser kjempe bra ut og du har deg selv og takke så vær stolt:D

    32. du fortjener å være stolt over kroppen din , og jeg synes det er kjempebra at du innser det selv isteden for å klage uten grunn ! 😀 stå på:)

    33. du har all grunn til å være fornøyd, sinnsykt du e fin. elske bloggen, og beundre dæ over at du e så ærlig som du e. kos dæ i oslo, stå på!

    34. syns det er bra når folk sier de er fornøyd med kroppen sin jeg 🙂 hvertfall når de ikke er sykelig tynne osv. og det er ikke du, så du har lov til å si det 🙂

    35. åhh! det er så flott at du tørr (og du har all grunn til) og være stolt av kroppen din! 🙂 du er vakker!

    36. Jeg må seriøst bare si at du er en stor inspirasjon! Jeg har aldri noensinne fått så stor inspirasjon ut av en blogg, altså jeg er en gaanske ny leser. Men ENDELIG er det noen som bare sier – dette er meg, jeg er fornøyd! Om du skjønner. Du inspirerer meg sykt, får nesten bedre selvtillitt bare av å lese bloggen din, jeg la nettopp ut et bilde av magen min på bloggen, jeg er ikke akkuratt jenta til å gjøre det. But, screw beauty – I am myself.

    37. Så utrolig godt å høre at en person faktisk tørr å si at hun er fornøyd med kroppen sin! Dette er fantastisk! Du er virkelig et forbilde for mange jenter, inkludert meg. Nå har jeg faktisk, takket være deg, bestemt meg for å begynne å trene hardt og sette meg mål, slik at jeg også etter hvert kan si at jeg er fornøyd med kroppen min. Det er jo faktisk ingen andre enn meg selv som kan gjøre noe med den!
      Go Sophie! 🙂

    38. åhh, du fortjener å være fornøyd med kroppen din når du jobber så hardt for den 😀 det er virkelig ikke bortkastet, for du ser vikelig fantastisk ut ! leste en kommetar om at du “dreper selvtilliten” til andre jenter ved å si at du er fornøyd – wtf? jobber DE like hardt for drømmekroppen? man kan ikke klage på manglene resultater når man ikke gjør en innsats for det! 😉 synes det er flott at du er fornøyd, stå på videre og kos deg i oslo, lille skjønne deg 🙂

    39. De er jo ikke de at folk hater deg eller er sjalu, folk kommenterer negativt for du sitter rett å slett å skryter av hvor vakker og deilig du er. Og kansje ikke alle er helt enig? Å viss du ikke vil folk skal se på deg som en bimbo så må ikke du fremstå som en. Jeg synes de er bra du er stolt over kroppen din og for den du er, men det kan bli litt for mye noen ganger :)fin blogg forresten!

    40. AMEN JENTE 18! Jeg håper virkelig at Sofie leser din kommentar og tar det til seg. Vent, hvem prøver jeg å lure? Det blir aldri å skje..
      Jeg vil også adressere deg direkte Sofie; Det gjør meg rett og slett trist å se hvordan du hyller deg selv over bloggen din. Jeg lurer virkelig på hvem du prøver å overbevise om hvor perfekt du er. Tror nåkk ikke det er bare dine lesere. Genuin selvtillit er den type hvor du vet det selv, og ikke føler for å dele det med alle andre hele tiden. Og tilslutt; Please, for din egen del slutt å si at alle er så sjalue. Det er mer bare plagsomt at du slik en selvdigger.
      Før alle dine desperate fans angriper meg, jeg prøver ikke å være slem. Jeg prøver faktisk å inspirere litt selvinnsikt hvor det trengs sterkest. Jeg ville likt det om du kunne svart på denne kommentaren også. Vil faktisk høre hva du har å si.

    41. du burde virkelig være fornøyd med kroppen din, den er utrolig fin. du er utroligflink som har klart å få den slik du ville, du er en inspirasjon ! kunne du laget et innlegg med hvordan du trente og spiste ? 🙂

    42. Jeg synes virkelig ikke du er selvdigger fordi du er fornøyd med kroppen din! Det er jo det vi strever for, og du har klart det, du burde være kjempestolt!

    43. herlighet ! skal det ikke være lov å være fornøyd med kroppen sin uten at man er en skikkelig selvdigger og ødelegger andres selvtillit osv? sophie har kjempefin kropp, og hun har virkelig jobbet for det! det er nok mange som veldig gjerne skulle ønske de hadde hennes kropp, så slutt å si at hun er en stor selvdigger som kun bryr seg om seg selv. kjempe tragisk!
      og til sophie: du har all grunn til å være fornøyd med deg selv! og du er en stor inspirasjon for mange:) you go girl!

    44. du ha veldig fin kropp, så det er bra du er fornøyd med den! er så teit av andre å henge seg opp i at du syns det selv.. det er bra å ha selvtillit 🙂

    45. Norske folk må skjerpe seg, og tappe litt ned med den derre jævla janteloven. Noen mennesker her i Norge eier bare ikke skam. Angripe en ung jente over nett? Hvor dypt ned kan man egentlig synke? Jeg er fjorten, og til og med JEG skjønner såpass.
      Når man jobber hardt for noe, og man endelig når målet sitt er det lov å være fornøyd og stolt. Herregud, sjøl jeg ble stolt av hu når jeg leste innlegget, og jeg kjenner ikke jenta en gang. Hu har all rett til å meddele med oss om livet sitt, og hva som angår henne, for det er HENNES BLOGG, om hennes liv – hennes alt. Og hvis det er noen folk her ute som har så jævlig mange problemer med det, får de bare gå å lese noen andre blogger.
      Teit gjort.

    46. Heihei! 🙂 Jeg er fast leger og digger bloggen din! Jeg kurte på om du kunne vise romme ditt, enten på video eller bider… Jeg skal pusse opp mitt rom og tenget litt ideèr! <3 😀 Sommerklem fra meg <3

    47. Synes det virkelig er supert at du er fornøyd med deg selv, og at du driter i hva folk sier/komenterer om det. Men det er bare en ting jeg lurer på… Hvorfor du alltid nevner at du driter så mye i stygge komentarer, når du faktisk (noe du nesten aldri nevner) er at du har 98% posetive komentarer også? Elsker at du driter i all dritten, det er supert, men gi litt mere ros til de som faktisk komenterer posetivt også, og ike bare om alt det negative… Stå på Sophie, elsker bloggen din! Ble virkelig helt forelsket i den når jeg først klikket meg in på den, du har fine bilder og bra tekst! 😀

    48. du HAR en fin kropp! og du er selvsikker! jeg er ikke noe særlig, men jeg jobber med saken:) vil du lese bloggen min? ikke skryte av den elle blogge den mn bare se på den og si hva du synes? super blogg! elsker den! bloggen min er: http://marengarpestad.blogg.no/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg