skal jeg?

Hei! Beklager for sen oppdatering, men jeg ramlet akkurat inn døren her hjemme.. Jeg har vært i byen på intervju som jeg har fortalt dere litt kort om for en stund siden. Det gikk helt okei, føler alltid at jeg forsnakker meg litt når det virkelig gjelder – kan skylde på at jeg var rimelig overtrøtt! 
Etter intervjuet hadde jeg avtalt med pappa at han skulle hente meg klokken halv seks – jeg sto å ventet på han i tre kvarter over tiden før jeg bestemte jeg for å gå hjem. Det er 5 kilometer! Gud, jeg var så utrolig irritert der jeg gikk, jeg var utrolig tissetrengt og gikk og bannet for meg selv.. Godt å være hjemme nå! 

Senere idag skal jeg bestille extensions – jeg sitter faktisk å ser på brune nå, hmm. Skal , skal ikke?

See på bena mine, jeg har blitt litt brun, jeg!! 


Gold medalist, den beste smoothien i verden – alle som bor i Harstad MÅ kjøpe den på gründer! Bildet er fra under intervjuet.

130 kommentarer

Siste innlegg