Ikväll är vi full för kärlekens skull!

Jeg og Charlotte har vært godt plassert på verandaen med bakt potet og annen god mat i snart en time. Moren til Charlotte kom også ut og planket litt for oss, haha! Jeg har fikset meg ferdig mens Charlotte enda er i morgnenkåpe.. Snart drar vi ut, og jeg kan ikke si annet enn at det kommer til å bli sykt! Og nei, den “lille” gutten jeg skal ha med ut er ikke marco, haha! Han er på sunny beach. Da må jeg jo finne meg erstatning, vet dere!

Håper alle får en fin kveld! 

Hahaha, Charlotte..











 

91 kommentarer
    1. hahahahahaha .
      Ja, hvordan er det å ha 5 øyevipper?
      neida:) skal du ha med han lille gutten uut når dere skal på fest?!?!?!:s

    2. litt random .. men jeg hørte at du skulle til tyrkia i side, så jeg lurte på hvilket hotell du skulle være på ? 🙂

    3. Sinnsykt skjønne bilder av deg Sophie! Noe av det peneste med deg er ansiktet ditt og spesielt øynene dine. Kos deg i kveld 🙂

    4. Er det en liten guttunge du skal ha med deg ut på fest, siden det står en tåteflaske på bordet?
      Men serriøst, kan du ikke fortelle hvem det er?

    5. heisann sophie !
      jeg ville bare spørre om en ting … ikke ta det feil , jeg synes du er kjempepen og smart , og jeg elsker bloggen din !
      men du svarte på en spørsmålsrunde at du ikke hadde god selvtillit , men på innlegg skrev du at hvis folk ikke var sjalu på utseendet ditt , hadde de et problem ? 🙂

    6. Du virke veldig i am to cool for you hhahahahah store pupper sminke langt blondt hår sie seg sjøl kaffor folk tenke ah hu må vær blond elle hu osv ..;)

    7. Herregud, hva er det med enkelte av dere over?!
      5 øyevipper?! “HAHAHA, store pupper og langt blondt hår, blablabla, patetisk blablabla.” Det lyser jo sjalusi av dere alle sammen! Jeg blir så sykt … frustrert og lei meg på deres vegne.. Dere tør jo ikke en gang og vise hva dere heter. Omg. Håper dere innser hvor utrolig patetiske dere ser ut når dere holder på sånn her :p Du er nydelig Sophie! Kos deg masse i kveld 🙂

    8. OKEI, jeg er kanskje veldig blond som ikke tar ironi nå, men skal du seriøst ta med deg en annen gutt på fest pga kjæresten din er på ferie? x)
      men til du som skrev dette: “Du virke veldig i am to cool for you hhahahahah store pupper sminke langt blondt hår sie seg sjøl kaffor folk tenke ah hu må vær blond elle hu osv ..;)” For det første, kan du lære deg å skrive slik at andre mennesker faktisk forstår hva du skriver? og for det andre, npr du tenker deg om, synes du ikke det hadde vært rart hvis de tenkte at hun ikke var blond? skulle de tenkt “oi, hun har langt blondt hår, hun må være brunette!”? Du burde virkelig følge bedre med i norsktimene og jobbe med ordforrådet ditt. Bare et tips. 😉

    9. hahaha folk er så jæææævli teite når de kommenterer sånn ” Du virke veldig i am to cool for you hhahahahah store pupper sminke langt blondt hår sie seg sjøl kaffor folk tenke ah hu må vær blond elle hu osv ..;)” haha, for det første, så kan du ikke noe for puppestørrelsen din, og det er finere med store pupper enn å være helt flat, for det andre; SMINKE, lol, hvilken jente på 16-17 år bruker IKKE sminke? hahaha lol, LITT sjalu eller?

    10. Hei! bloggen er kjempesøt, jenta er kjempesøt. Men når du har videoblogger og slikt, så filmer du deg avogtil i speilet, jeg tenker liksom, OMG! jeg sjønner at du er en type barbie, og det.. men det må da være grenser.. når det gjelder sminke, så ser det av og til litt ut som du har dopa deg ned med foundation, sorry at jeg sier det. mange av leserne dine tenker vel nå, hvorfor gidder jeg å si dette. men jeg sier det fordi kanskje du kan tenke litt på det å se på deg selv.. prøv å vær litt naturlig da. du sminker deg til vanlig slik som folk sminker seg når di skal på fest. men herregud, du er jo ei nydelig jente, stå på med bloggingen;-)

    11. Hei:)
      Ville bare fortelle deg at bloggen din er veldig inspirerende! Første gangen jeg gikk inn på den gadd jeg nesten ikke å lese, fordi jeg tenkte med en gang at det var en typisk rosablogg skrevet av en overfladisk barbie, men neste gang jeg gikk inn på den(igår) las jeg bloggen og oppdaget at du er jo faktisk en utrolig sterk og “dyp” jente:) Bloggen din er kjempe bra og du virker som en awesome jente:))
      Du skriver også veldig bra og inkluderer leserne (selv om mange er haters) noe som gjør bloggen bedre, syns jeg;))

    12. ser clipsa dine på det siste bildet, bør kanskje feste dem så de ikke synes så godt? har sett det på andre bilder også, man vil jo helst det skal se naturlig ut?:) også burde du kanskje bruke en foundation som ikke er så oransje:p og passe på så du ikke får så mye i håret, synes så godt fordi du er blond veit du;)bare tips:)

    13. så på en av de første videobloggan dine, kan ikke du lage en sang video igjen? du va sykt flink å synge! hadde faktisk ikke trudd det;)

    14. Jeg gikk inn på bloggen din for første gang i dag, etter jeg fant den på topplisten. Jeg må si at førsteinntrykket mitt var at du var dum og overfladisk. Jeg har ikke lest alle innleggene dine og har generelt bare sett fort igjennom bloggen. Jeg må si at jeg virkelig elsker at du står for den du er. Selv om jeg ikke liker alle meningene dine så må jeg si at du står opp og har gode argumenter for de uansett.
      Jeg må si at selv om utsende ditt er litt “fake-Barbie”-noe så er du pen, (og det vet du) 🙂 .
      Jeg kommer garantert til å fortsette å lese bloggen din, fordi; Selv om du er falsk, er du ekte 😉

    15. Jeg må bare si at du virker som en supersøt og smart jente, og at etter å ha sett gjennom noen av videobloggene dine har jeg funnet ut at jeg dømmer folk alt for lett. Jeg elsker at du er erlig og viser oss både dine positive og negative sider! Takk 🙂

    16. Du er faktisk helt nydelig du! Du står samtidig for hvem du er, og vil være, og det er så braa! Du er ikke sånn bitchy heller, det er jeg evig glad for! STÅ PÅ <3 Elsker håret ditt foresten:)

    17. For og være helt ærlig.. Du er den beste bloggern jeg noen gang i mitt liv har sett. Du er bedre enn alle! Du er drit pen og personligheten din vises sikkelig godt. Du er sikkelig hyggelig og søt, du er deg selv og du gir andre selvtilitt. Jeg veit det jeg skrev ikke hadde noe med det du skrev i innlegget, men jeg ville skrive det til deg slik at du veit det. Ikke for og ha noe imot TCMN, men det er ikke bra sånn henne skriver om deg. Jeg veit ikke om du skriver om henne.. jeg er ny på bloggen din og jeg bare digger den rett og slett. Du har gitt meg selvtilitt og jeg har begynt og jogge og har lært meg bli stolt for den du er ! :))) TUSEN TAKK! 😀

    18. Du har en skikkeli fin blogg. digge dæ å bloggen din. du har fått mæ te å forstå at man kan være den man vil å ikke la noen andre stoppe deg. leser bloggen din fast nu å syne du e værdens fineste.

    19. Hahaha. Jeg kommenterer vanligvis ikke blogger, men her må jeg gjøre et unntak.
      Egentlig så synes jeg ikke de patetiske barna som poster “stygge” kommentarer fortjener noen anerkjennelse, men ettersom de tydeligvis har vondt for å forstå veldig grunnleggende ting, så virker det som om den “moralske” delen av samfunnet burde dytte det inn i hodet på dem.
      Så til dere som sitter hjemme og leser bloggen til Sophie Elise, og føler behovet for å publisere nedlatende kommentarer; Jeg synes egentlig synd på dere, der dere sitter i deres egen mørke boble. Dere må virkelig slite litt med både selvfølelsen og selvtilliten, og dere har mest sannsynlig ikke fått den oppdragelsen dere trenger. Det er bare å beklage at Sophie Elise kanskje sto før dere i køen, da “Gud” delte ut utseende. Allikevel ser jeg ingen grunn til negativ kommentering på bloggen hennes. Det at dere skriver om sminken hennes, forvandler dessverre ikke trynet deres fra mindre pent, til pent. Og puppene hennes, hva i alle dager har det med dere å gjøre? Selv om det dere har til pupper ligner på myggestikk, så kan faktisk str på bryster gå lenger enn 60a. Det er ikke noe galt med 60a, så hvorfor skal dere være noe galt å ha andre str? Og om hun så hadde brukt 50 bh’r, så er det hennes valg. Dere beviser ingen verdens ting ved å poste anklagende meldinger, bortsett fra at det sier veldig mye om dere som personer. Og igjen; dessverre, det er ikke noe positivt dere oppnår. Dere fremstiller dere selv som umoralske drittunger. Regner med dere vil bli hetset offentlig selv.. “Ja, men vi blogger ikke og bloggen er offentlig, og det er ytringsfrihet, tenk..” Unnskyld meg, men hvis det er lignende unnskyldninger dere kommer med, da har dere virkelig gått glipp av noe. Dere burde faktisk skamme dere. Og ja, det virker faktisk som om dere er sjalu på mennesker som har et litt mer tilfredsstillende liv enn dere. Det kan faktisk hende at hun ikke har det også, men heller gjør det beste ut av det hun har. Noe dere også burde teste forresten.. Synd at folk ikke klarer å akseptere verken seg selv eller andre. Det burde vel kanskje gå opp et lys snart. “Oi, kanskje jeg bare driter meg ut sånn som jeg driver på. Kanskje jeg skal prøve å oppføre meg pent, så kanskje jeg blir bedre likt også”
      Takk for meg, og lykke til med utviklingen drittunger. Får håpe dere kommer dere opp og frem, for foreløpig driver dere ennå å graver i grusen.

    20. et lite spm. ikke at jeg har noe i mot det, men er det ikke litt rart at kjæresten din er nesten like gammel som lille søtra di?
      jeg har som sagt ikke nooen ting i mot det og vil deg det beste! 🙂

    21. jeg har blitt fast leser av bloggen din, og jeg virkelig elsker den. Og at du er så ærlig og virker utrolig snill og søt. Du er virkelig et forbilde for meg, og helt sikkert mange andre også. Det at du er sinnsykt pen og har verdens fineste hår betyr vel ikke at du er en overfladisk bimbo jente som tror du er bedre enn andre. Synes så synd på de som kommenterer dritt på bloggen din bare fordi de skulle ønske de så ut som deg. Å det at kjæresten din er to år yngre, er bare søtt. Herregud, alder har da ingenting å si. Og to år er da ikke så ille, kjenner mange som er sammen med både yngre jenter og gutter jeg. så lenge dere har det bra sammen har det ingenting å si. stå på videre, digger bloggen din 🙂

    22. Herregud, så patetiske dere er. Jeg sitter her og ler av dere når jeg leser igjennom de teite kommentarene deres.
      Til dere som skriver nedlatende kommentarer; Hva er vits i å lese bloggen hennes egentlig, hvis dere bare slenger dritt? Er dere virkelig så misfornøyde med dere selv, at dere må gå å slenge dritt til andre for å føle dere bedre selv? Da har dere søren meg sunket lavt.
      For det første så virker Sophie som ei super jente, og ikke minst et utrolig bra forbilde!
      Hun verken snuser eller røyker, noe som er kjempebra!
      Synes dere burde tenke dere om når det gjelder hva dere skriver. Selv om ikke dere har følelser, så betyr det ikke at Sophie ikke har det. Så tenk dere om en gang til før dere slenger dritt!
      Og til deg, Sophie; Æ elske bloggen din, å du verke som ei super jenta! Ikje bry dæ om di teite kommentaran. Æ veit at du e stærk. Stå på!

    23. kor gammel e du som spørr om ho har silikon eller mange bh’er på sæ? kjære dæ, det e nåkka som kalles puppa, selvom noen e faltbrød, så e det noen inkludert ho sophie som har fått udelt det som kalles puppa 🙂 la no jenta være, for all del.

    24. hei igjennnn! <3 jeg såg noe rart :O ehmm... dette inlegget går du med en fantastisk fin jump-suite... og i et innlegg lengre oppe står det at du kjøpte den "igår" ? eller gikk du med den den første dagen sånn at du la inn det inlegget den dagen du kjøpte den? <3
      jajaa 😀 søøt uansett <3 hihi

    25. Pene pene deg! Ser ut som dere hadde det gøy.
      Til dere nolifers som slenger drit: Skaff dere et forbanna liv. Skjønner ikke hvordan dere kan sitte og skrive om puppene, håret, sminken (osv) hennes. Det er jo hennes egen sak. Har hun store pupper, så har hun store pupper. Det er jo bare bra! Alle jenter vil jo ha store pupper. Dere har sikkert flyplass (flate bryst om dere ikke skjønte det) selv. Jeg blir gal av å lese kommentarene deres. Og liksom – 5 øyevipper? Er dere hemmet? Øyevipperne hennes ser jo helt normale ut for faen! Dere bare måtte prøve å finne noe feil på henne…
      Sophie – drit i det alle sier! Du er nydelig og bra som du er. You go girl 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg