happyyy

Selv er jeg nok en av de som “hater” for mye kjæresteblogging. Dere vet de bloggene der alt man hører er klisj over hvor mye man elsker sin bedre halvdel. Til slutt blir det en kjæresteblogg, og det vil overhode ikke jeg. Ja, han betyr veldig mye for meg, men jeg trenger ikke å få det fram hele tiden. Det blir litt ensformig, synes dere ikke? Eller jeg vet ikke, liker dere å lese om kjærester ogsånt?

I alle fall, Marco og Stine-Mari er naboer, så når han kom hjem igår var bare vi tre sammen. Vi gikk tur et lite stykke og tok noen bilder. Tror jeg tok 400 forskjellige bilder av han, under tvang selfølgelig. Han ble så jævlig lei til slutt! Jeg er så perfeksjonist, man kan gjerne høre meg si” ta hodet 0,3 cm til høyre..nei, litt mer til venste. Se litt opp. Ikke smil så mye! Marco..du ser litt homo ut” (tror jeg sa det 100 ganger i går, haha) Gud, det er ekstemt kleint å ta bilder med kjæresten til bloggen! Sånn btw.

Jeg ble ikke noe bra på bilder igår.. Så da holder man seg forann munnen!

..Noe stine ble veldig lei av til slutt, da ble det smekk! 

 



45 kommentarer

Siste innlegg