Jeg har alt. Er det for lite?

Nå skal jeg ta en sånn runde der jeg bare skriver alt jeg tenker på uten stopp, og uten å slette noe etterpå. 

Jeg tror vi har skjønt nå at jeg er som alle andre. Jeg har jo prøvd å poengtere det tusen ganger at jeg gråter som dere, jeg er nervøs som dere og jeg kan bli lei meg når andre sier slemme ting. Som dere har skjønt har jeg lenge slitt med depresjon og dårlig selvtilitt, men så var jeg så heldig å komme over det. And guess what? Det er tilbake. Heldige meg. Jeg er tom for ord, jeg er så sliten. Jeg har grått i hele dag, og klarer knapt å gå ut av soverommet. Tidligere i dag bestemte jeg meg for å ta meg sammen, å være litt sosial. Jeg tok et langt bad, brukte to timer på å sminke meg å fikse håret. Jeg så meg i speilet. Jeg er ikke god nok.

Tårene renner når jeg skriver dette. Stakkars dere som har meg som forbilde, dere skulle bare visst. Jeg er virkelig et rot. Jeg prøver så hardt jeg kan å ikke la dette gå utover noen, så derfor trekker jeg meg tilbake litt. Tar avstand. Jeg synes synd på de som må være bestevenn med meg og ikke minst – kjæreste med meg. Herregud for et styr det må være. Jeg vet ikke hva jeg holder på med, og jeg skjønner ikke helt hvem jeg prøver å lure, eller hvorfor jeg ødelegger for meg selv. I need you. 

Jeg kjenner bare at alle veggene faller rundt meg, og jeg er ikke sterk nok til å bygge de opp igjen akkurat nå. Og dette er kanskje et desperat rop etter oppmerksomhet, jeg vet ikke. Jeg vil bare at noen skal fortelle meg at det kommer til å gå bra, for akkurat nå er jeg ikke så sikker.  I dont know what to do with anything anymore. 



112 kommentarer
    1. uff.. du fortjener virkelig ikke alle de stygge komentarene. jeg har utrolig dårlig selvtillt, men jeg vet godt at jeg ikke er den eneste. jeg har gråtet mye idag jeg å.. men det er fordi hunden min kanskje dør snart.
      Stå på Sophie ! <3

    2. føler akkurat det samme akkurat nu.. pga nokka som har skjedd som æ ikke klare å takle helt.. uansett ka æ gjør kommer æ ikke over den tanken som gjør mæ så lei av alt..

    3. Skjønner ikke at DU kan ha dårlig selvtillit – du er helt perfekt! Du er nydelig som du er 😀
      Alt kommer til å gå bra til slutt skal du se, just stay strong.

    4. Åh jeg skjønner deg så utrolig godt. Tårene presser på her jeg sitter å leser det. Fordi jeg VET hvordan du har det. Jeg skjønner deg! Ingen burde ha det sånn. Jeg unner ikke engang min værste fiende å være deprimert å slite med selvbilde og selvtillit.
      Du er nydelig, Sophie!!! En av grunnene til at du er mitt forbilde er fordi jeg vet litt hva du har gått igjennom, og du er så utrolig sterk. Det er i alle fall sånn jeg har sett det. At du er så sterk, det inspirerer meg så utrolig mye. At en person som er sååå utrolig nydelig som deg, har det sånn, det er helt forferdelig å tenke på!
      Jeg skjønner at alt virker mørkt. Jeg har mange sånne stunder selv. Vet ikke helt hva jeg kan si for at du skal skjønne det, men det vil bli bedre. Jeg tenker selv at det ikke vil bli bedre og at jeg ikke er bra nok ogslik, ingen kan helle fortelle meg at jeg er det, fordi jeg ikke tror dem. Men jeg mener det, ting vill bli bedre.
      Du har nok fantastiske venner og en helt super kjæreste. Det er en grunn til at de er med deg. De er utrolig glade i deg. De bryr seg om deg. Og det gjør alle oss leserne dine også. Vi er her for deg om du trenger noen å snakke med og slik. Selv om du ikke kjenner oss!
      Håper virkelig du får det bedre snart, du fortjener det mer enn noen annen jeg vet om i alle fall! <3

    5. Søte sophie! du e så sykt fin og bloggen din e best!
      Du må ikke tenke sånn, det e bare 1(sekkert flere) grunn før at du har de vennan du har! jo nettopp førdi du e den du e, og ikke minst den søte, snille sophie!
      Du e sykt fin så stå på!

    6. uffda! jeg skjønner hvordan du har det!! og det er ikke bra! du burde si det til besteveninna di, det er utrolig hvor mye det hjelper å prate med noen om sånt!! Men jeg vet at det kommer til å gå bra! Du virker som en sterk person!!:):):):) <3

    7. Uff! Jeg tror jeg skjønner hva som foregår!
      Men du skal vite at sånn føler absolutt alle sammen en gang i livet. Noen flere ganger enn andre, men det er ikke til å komme uten. Selvom du sier at du ikke tror det kommer til å gå så bra, så tror jeg det. Uansett hvor mørkt det føles ut akkurat nå. Du tenker slik du gjør fordi du er mitt inne i smørja selv, men andre som er utenfor boksen vil se det på en annen måte og hjelpe deg. Spesielt de gode vennene dine! Jeg er sikker på at du klarer deg bra Sophie!
      Ikke la de stygge leserne dine med vonde kommentarer rakke ned på deg, for det er dem det er noe galt med. Hvis det er kjæresten din som har slått opp, eller at dere krangler, så finner dere ut av det, hvis ikke er han ikke verdt det. Alle fortjener å bli elsket og akseptert. Og bli tilgitt for sine feil. Dette gjelder dine venner også.
      Du har jo ikke vært konkret om det som foregår (det skjønner jeg), men jeg kan kanskje tenke meg til at det er noe du angrer på, eller at det er noe noen har gjort mot deg, eller at du rett og slett er mentalt sliten. Jeg skjønner utrolig godt hvordan du har det. Men som sagt Sophie, du klarer deg bra og du er en flott jente! Stå på! Livet byr ikke på mer problemer enn du klarer, uansett hvor vonde de må være, eller hvor mørkt det ser ut.
      Håper dette hjalp litt! Kos deg masse Sophie, du er så flott! <3

    8. Herregud du er jo nydelig. Og ikke bare utseendemessig, men etter det jeg har oppfattet, personlighetsmessig også. Har lest bloggen din en god stund nå, og du er garantert #1 på lista over mine yndlingsbloggere. Du virker så genuint GOD. Du har så gode meninger om ting, du har selvironi (noe jeg har selv, og verdsetter denne egenskapen sykt hos andre).
      Har selv slitt med veldig dårlig selvtillitt både når det kommer til utseendet men også personligheten, som jeg var så redd for at folk ikke ville like (LOL?). Selvtillitten min har bedret seg sykt, og det er jeg takknemlig for, men jeg har disse dagene hvor alt bare raser sammen..
      Det som gjør at det raser er kun meg selv, for jeg tar ikke imot noenting fra andre. Selv når folk kommenterer ting jeg har komplekser over, så går det rett forbi meg.
      Det er så mye ved deg som minner meg om meg selv, for utseendemessig er jeg også “blond og dum” (ikke like mye som deg da, men mer enn de fleste) Dette er det mange som dømmer meg på, og ja du vet vell selv hvordan det er..
      Men personlighetsmessig og intellektuelt så er jeg så langt ifra “blond og dum” som det går an, og det sier alle til meg også. Det er sånn jeg føler du er, utifra disse mnd jeg har lest bloggen din.
      Du virker som et helt utrolig nydelig menneske, og jeg sier bare at du ikke må la noenting knekke deg. Jeg lover deg at alle som kommenterer dritt er misunnelige, for det er ingenting å rakke ned på. Alle har sine negative og positive sider, og om folk kommenterer ting du har komplekser med, gjelder det bare selv å være klar over dem, og være såpass klar over dem at ingenting av det folk sier til deg om det egentlig betyr noe, for du vet det selv.
      Du har virkelig alt, ikke la noen ta det fra deg! 🙂

    9. Jeg syntes det er kjempe lettende og lese bloggen din, for jeg føler det på akkurat samme måte! Du er en av favorittbloggene mine for du skriver ting som det er. Du skriver om deprisjonene dine, og alt det “gale” som skjer , og later ikke som om livet er en dans på roser,for det er det virkelig ikke! Jeg kan ikke fortelle deg at alt kommer til og gå bra,for det gjør det ikke. Livet går opp og ned,noen ganger er det bra,andre ganger ikke. Jeg kan ikke fortelle deg at alt kommer til og gå bra, for akkurat no , føler jeg at ingenting går bra . Jeg sitter på rommet mitt og ser på at alt rundt meg,som jeg har brukt lang tid til og bygge opp, faller sammen. Og hva gjør jeg med det ? Ingenting.

    10. Kjære Sophie.. Det er dessverre slik at mange tror de kan hakke ned på andre, bare fordi de har det vondt selv. Likt som med veldig mange andre sterke personer, er du en av de, som må gå igjennom nettopp det – andre mennesker, som tror de har rett til å dømme ved første blikk.. Mennesker som tror de vet alt om alle andre.. Mennesker som tror de har lovt til å gjøre andre vondt, for å stilne sin egen smerte. Og mange mennesker er rett og slett bare full av sjalusi og sinne..
      Ikke la dem vinne, Sophie! Stay strong, som den flotte jenta du er!

    11. Du er jo så pen! Fatter ikke hvordan DU kan ha dårlig selvtillit. Jeg er ikke akkuratt tynn og pen. Men jeg har bra selvtillit, fordi jeg sjønner ikke vitsen i å bry seg om andre sine meninger, jeg har jo mine meninger også.Jeg har også blitt sterkere av mobbing,som var i 6 klasse. Du er den du er, og de teite folka ute der som klager på utseendet ditt har nok dårlig selvtillit, de føler seg penere av å rakke ned på andre! Tenk deg godt om, le av de stygge kommentarene og tenk: “De er bare misunnlige”. Fatter faen ikke hvorfor folk gidder å snakke stygt om andre, kjenner jeg blir irritert!! Men kritikk er noe annet, du må jo tåle kritikk:) men uansett, stay strong <3

    12. Det kommer til å gå bra :). Du er kjempe pen. Det er du utrolig heldig med, og det burde du være stolt over. Uheldigvis klarer du ikke å innse det, men du er det 🙂 Å det finnes jo ikke noe vondt i deg. Virker det hvertfall ut i fra bloggen, men gråt ut. Også se på de fine kommentarene du har fått etterpå. Alt det vi/jeg skriver her er sant. Vis du ikke hadde vært pen, hadde jeg ikke sagt det Da hadde jeg bare sagt at du er hyggelig, snill blabla. Ikke missforstå. Du er nok det å. Selvom jeg ikke kjenner deg. Vet jeg det bare :). Veldig rart at du ikke har så bra selvtillit. Du kunne fått alle gutter. For du har jo den kroppen. Du er utrolig heldig. Ja, du syntes det kanskje er litt kjedelig alt det jeg har skrevet her, men stå på. Du er en kjempe bra jente, med en bra personlighet 🙂 Lykke til videre. Alt kommer til å bli bra igjen :-))

    13. Du er nydelig, sophie! Både på innsiden og ustiden! Det kommer til å gå bra! Du fortjener virkelig ikke alle de stygge kommentarene, men vet du hva? De som skriver kommentarene er somregel jenter som sliter med utseendet sitt. Ei stygg jente skriver at du er stygg for å føle seg penere, når sannheten er at: er man stygg på innsiden blir man det på utsiden også.
      Du er fantasisk på innsiden, som gjør at du blir fantastisk på utsiden også. Det er akkurat derfor nettopp DU er et forbilde for mange! Ikke bare er du nydelig på utsiden, men også på innsiden som gjør deg til den vakreste personen jeg vet om!
      Du er sterk, sophie. Skulle ønske jeg også var det!
      Du har hjulpet meg på så mange måter, jeg har fått MYE bedre selvtillitt av å lese bloggen din, du har hjulpet meg uendelig mye, og jeg har ikke ord for hvor takknemlig jeg er.
      Stå på, alt kommer til å ordne seg! <3

    14. Innsett at du faktisk ikke er så pen som du tror du er? Livet er ikke bare en stor rosa boble, kjære deg 🙂

    15. Jeg er tom for ord jeg. Vet ikke hva jeg skal skrive. Men en ting er sikkert, Sophie, du er et vakkert menneske, utseende messig og på innsiden. Du er virkelig et godt menneske, du fortjener ikke smerte. Du fortjener glede, smil og alt positivt. Vi har punkter i livet våres hvor alt raser sammen og alle tankene faller ned på deg med en gang. Det er vanskelig, tro meg, har vært der. Jeg ble mobbet for å like Tokio Hotel, for å like musikk… Men uansett, jeg skal ikke si: “det kommer til å gå bra!” for det er opp til hver enkelt person hvor mye vi ønsker at det skal gå bra! Jeg tror at det kommer til å gå bra, men du trenger sikkert tid for deg selv. Tid til å tenke, tid for å kjenne på følelsene dine. Du har utrolig mange lesere som har følt noe på samme måte som deg. Jeg har hatt det på litt samme måte som deg, og det er sikkert mange her som du kan snakke med. Det er godt å snakke med andre som føler det som deg. Du kan snakke med meg, om du hadde hatt lyst. Men jeg vil si til deg: stå på, hold deg STERK og du er vakker! Jeg tror at dette kommer til å ordne deg, finn støtte og snakk! 🙂

    16. Det blir å gå bra lille venn:) æ va utrulig langt nede lenge, og måtte gå på medisina førr å funke sosialt før, mens nu har æ verdens flottaste samboer og en nydelig sønn… Vess æ klarte å få et godt liv uten dissa fæle tankan, så klare du det og:) du må bare ikkje gje opp:)

    17. Jeg føler med deg. Og jeg vet at det kan føles som at alt bare er svart og at ingenting kommer til å gå bra, men så lenge du ikke gir opp, så vil du se at ting kan gå bra.
      Det er helt greit at du ikke gikk på besøk til vennene dine likevel, for det er bare sunt å få grine ut. Og når du er klar så stiller nok de opp for deg, for hvem vil vel ikke stille opp for en så søt jente som deg?
      Og til dem som kommenterer stygt, de er bare frekke som sier ting uten å ha tenkt over det. De mener det ikke. Fordi de er ikke smarte nok til å skjønne hva de driver med. Tenker ikke lenger enn seg selv.

    18. Søte, snille Sophie, alt går bra til slutt ! Jeg vet hvordan du har det. For omtrent 2 år siden, da jeg var 14 så gikk jeg gjennom en svært mørk periode. Jeg var deprimert og så rett og slett ikke noe posisitivt i noe. Det var en av de jævligste periodene i mitt liv og flere ganger tenkte jeg faktisk på selvmord. Jeg gråt så mye at mange ganger kom det ikke tårer mer. Men nå, 2 år senere er jeg ikke deprimert lenger, jeg klarer å se lyst på livet, for nå VET JEG AT LIVET BLIR BEDRE ! Når du har nådd bunnen kan det bare gå framover!
      Ikke gi opp, prøv, selvom det er jævlig vanskelig, å se positivt på livet. Ha tro på at det blir bedre. Du fortjener et godt liv og alt som følger med søta !
      Stand up tall and keep your head up high girl !

    19. Håper det ordner seg, fordi du er en nydelig jente og det burde du vite! Det er ikke alltid like lett og være topp blogger med alle kommentarene du får, men hev hodet høyt og vit at det alltid er noen der for å støtte deg!
      Det kommer til å gå så bra, ting ordner seg alltid for ærlige og herlige jenter, og du er definitivt en av dem!

    20. Alle jenter har vært i der, du er ikke alene..
      Alt virker håpløst, trist, meningsløst, men du kommer ut av det:)
      Vennene dine å kjæresten din er heldig å ha en som deg!!

    21. Smil til verden og verden smiler til deg!Du er jo pen som bare det! Noe av de peneste jentene i Norge sikkert …
      Hvertfall mye styggere enn meg, bruker ikke sminke. Men du er skikkelig kul!
      Alle har oppturer og nedturer, denne nedturen for deg er snart over. Alt ordner seg for snille jenter!

    22. får vondt av å lese dette, vet akkurat hvordan det er.. men du er virkelig en utrolig pen jente og har fått inntrykk av at du er en kjempebra person også! håper ting ordner seg med tiden, for du fortjener ikke ha det sånn!

    23. jeg tok meg selv i å dømme deg en smule første gang jeg gikk inn på bloggen din. det angrer jeg, for når jeg så den første videoen, viste det seg at du var smart, jordnær, ordentlig! du må ikke la trangsynte folk knekke deg, for det sier mer om dem enn det gjør om deg. hvis alle hadde vært like hadde det vært et problem også, ta til deg alle positive tilbakemeldinger og tro på deg selv, det er det mange andre som også gjør 😉

    24. åå , søte deg!
      alt kommer til å fikse seg, det bare tar tid. alle har sin periode hvor alt bare klapper sammen. men tro meg om en stund er alt bra igjen!
      stå på sophie, du er drit bra.

    25. Alle har slike dager innimellom, du er ikke alene 🙂 Man må vite hvordan det er å føle seg langt nede for å vite hvordan det føles å være på topp 🙂
      Er faktisk blitt glad i deg etter å ha lest bloggen din en stund, du er virkelig en ”barbie with a twist” ! 😉
      Stå på videre, du er nydelig!<3

    26. jeg skjønner deg. jeg har slitt med selvtillitt så lenge jeg kan huske. det er dager jeg våkner opp, og ser meg i speilet, og har bare lyst til å legge meg ned igjen, og sove bort hele dagen, og håpe at jeg ser litt bedre ut neste dag. jeg kan stå opp før skolen, og sminke meg alt for mye i håp om å se litt bedre ut. det verste er at jeg ALLTID sammenligner meg med andre. og hver jævla gang jeg gjør det, er jeg aldri best.

    27. Vakreste Sophie Elise. Du er en god, snill og herlig jente. Du fortjener alt godt, det mener jeg.
      Jeg vet godt hvordan du har det. Og skal jeg si deg en ting? Det er helt greit å ha det sånn iblandt. Du er bare et menneske, og det er både naturlig og menneskelig og føle seg deprimert og trist noen ganger. Men fortvil ikke, for alt går over til slutt.
      “You might be saying ooh, I don’t wanna be lonely, I don’t wanna be by myself, I don’t wanna be lonely, why ain’t anybody lovin’ me? But there’s always someone out there who’ll be there for you, there is always someone out there who’ll care for you. There’s always someone out there who’ll be true. So hold on, hold on, be strong”
      Ikke gi opp, Sophie. Lev på måten du vil leve på, elsk på måten du vil elske på og blogg på måten DU vil blogge på. Ingen kan erstatte deg uansett. Du er fantastisk.

    28. du er unik! vet hvordan du har det. har mistet mamma.. du er ikke noe dårlig forbildet! du er deg selv på bloggen å det er det jeg digger ved deg ! du har god humor også. ta det som et kompliment at folk skriver stygge kommentarer til deg fordi det er Du som ligger på topplisten, det er dine ord! de er bare sjalue. Det vet jeg godt fordi jeg har postet mange slemme kommentarer på Heidi Alexandras blogg i sinne. Stå på videre, og ikke gjør noe dumt!<3

    29. Jeg har også slitt med depresjon, og når jeg tror at alt går helt fint, kommer det plutselig tilbake, og jeg tror at det aldri kommer til å gå bra, men det gjør det alltid! Det kommer til å gå fint Sophie! <3

    30. men søt er du 🙂 så lenge du er fornøyd med deg selv, og du har en type som elsker deg, så er alt perfekt. 🙂

    31. Det jeg liker ved deg Sophie er at du ikke bare er nydelig på utsiden, men du er også nydelig på innsiden. Du skiller deg ut, og jeg kan ikke skjønne at du ikke er høyere opp på topplisten! Jeg liker veldig godt at du skriver slike innlegg, for jeg har vært der en gang, – der du er nå. Og jeg kan si jeg har det mye bedre den dag idag. Det er også betryggende å vite – for da vet jeg nemlig at en vakker dag, kommer du til det punktet der jeg er nå – lykkelig og uten bekymringer. Fortsett å blogg slik som du gjør Sophie, du er vakker!

    32. Vet du hva Sophie? Det er pga DETTE du er forbilde for så mange. Du later ikke som om alt er bra, og du later ikke som om du har ett perfekt liv, noe mange andre gjør. Jeg har også dårlig selvtillit, fordi jeg syntes selv jeg er feit. Du har den perfekte kroppen. Du har rett mage, fine bein, ”fine” pupper vis du skjønner hva jeg mener? Ja, jeg vet dette sikkert ikke hjelper, men jeg vil så gjerne fortelle deg det fordet. Jeg så en video du la ut, der du fortelle at du er her vis noen vil snakke med deg, og jeg har tenkt på det sååå mange ganger, men jeg tør liksom ikke. Og det at du er sammen med en som er yngre enn deg, og har venner som også er yngre enn deg, selv om du er pen og sikkert kan få hver eneste gutt du vil, betyr det at du er ett herlig menneske som ikke bare bryr seg om populæritet og å være med di eldste og kuleste. Slapp av, jeg sier ikke at vennene dine ikke er kule osv, for det er jeg sikker på at dem er, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Eh ja, nå har jeg skrivd veldig mye her, men poenget mitt er det at du ER et fantastisk forbilde for andre, uansett åssen du føler deg eller tenker selv! ♥♥ Uff nå leste jeg gjennom teksten min, og følte at den bare blei helt surrette og egt ikke fikk sagt det jeg føler for og mener, menmen. Yo go girl!

    33. skjønner hva du mener, deet er ikke godt å føle at man aldri er bra nok.. men det kommer til å gå bra! 🙂 tro på det, selvom det er vanskelig, det veet jeg.. Alt tar tid, og det er bare å være tonmodig og prøve å bygge seg oppover etterhvert. Noen dager er verre enn andre, dessverre.. det kommer nok til å gå bra 🙂

    34. Jeg sliter med dårlig selvtillit selv så jeg skjønner hvordan det er. Skjønner ikke hvordan du kan ha det du som er så sinnsykt pen. Skulle ønske jeg var som deg jeg 🙂

    35. hei du søte deg! du skrev at det var synd på de som hadde deg som et forbilde. vel, det er det ikke. du er nemlig et forbilde. et veldig fint et også : ) det at du tør å stå frem med depresjonen, gi den et ansikt. det betyr masse for veldig mange. du vet, for den som sliter og har det vondt betyr det veldig mye å vite at det finnes fler som er i samme situasjon. det betyr mye for meg å vite at jeg ikke er alene, og jeg vil at du også skal vite det; du er ikke alene. du kommer til å klare deg bra, for du vet, det ordner seg alltid for slike fine jenter som deg. det kan jeg love deg : )

    36. Du er en nydelig jente, og det handler bare om å ha troen på seg selv. Å få drittkommentarer hver dag , ja alle burde skjønne at det kommer til å gå inn på en, men vær så snill å ikke tro på det. Folk er sjalu på det nydelige utseendet ditt,og det var nok akkurat dette mange var ute etter. at du kom til å tro på ting til slutt. men hev deg over det og vis at de ikke har rett, for du er så mye bedre enn det. Du er nok mer enn bra nok, og folk rundt deg ser ikke på deg som du ser på deg selv. Ikke vær negativ mot deg selv,og prøv å se lyst på ting. du er virkelig nydelig, og det tror jeg alle syns.

    37. Skulle ønske jeg kunne komme å gi deg en stor bamseklem å si at alt går bra, men får heller nøye meg med å skrive her! Ikke vær så hard mot deg selv, tenk over det positive du har å se deg i speilet å fortell deg selv at du er vakker, for det er du virkelig !
      Hang in there sweetiepie 🙂 Ting blir som oftest bra igjen !

    38. Uff, kjære lille deg da.. jeg skjønner akkurat hva du mener.. det sier vel alle, og det høres sikkert veldig dumt ut, og ikke sant ut i det hele tatt .. men jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du skriver!
      Jeg lever egentlig et utrolig bra liv, jeg har penger til å kjøpe mye av det jeg vil, har en kjempesnill familie, verdens beste kjæreste, to nydelige små hunder, noen kjempeflotte hester, egen stall, osv .. har jo egentlig alt man kan ønske seg! Men alikevel kjennes det ut som om alt, absolutt ALT er galt noen ganger. At jeg ikke er bra nok, og at jeg aldri kommer til å bli bra nok.. så ser jeg på alle andre rundt meg, sammenligner de med meg selv, og kommer frem til at de er myye bedre enn meg ..
      Så bare gråter og gråter jeg, og klarer ikke å slutte. Så blir det så ille at jeg hyperventilerer, klarer ikke å puste, og klarer ikke å tenke klart i det hele tatt.. Alt rundt meg raser sammen, og jeg klarer ikke å se noen lyspunkt i livet mitt.. Føler meg totalt mislykket..
      Slike perioder har jeg en del av, dessverre..uten å helt vite hvorfor..
      Men det går alltid bra til slutt, og det gjør det for deg også, søte, snille Sophie!
      Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre eller tenke, fordi jeg vet at det ikke hjelper..
      Men jeg kan ihvertfall fortelle deg hva jeg synes om deg; og det er at du virker som ei fantasisk jente!! Både utenpå og innvendig!
      Du virker så utrolig søt og snill, som ei ordentlig godjente!
      Pluss at du har et utseende til å dø for..du er virkelig kjempeflott!
      Det er veldig, veldig rart, men etter å hatt lest bloggen din så lenge, så er jeg nesten blitt litt glad i deg, på en måte.. Du virker så god 🙂 og jeg synes faktisk det var ordentlig vondt å lese dette..fordi jeg vet hvor vondt det er å ha det slik!
      Men jeg er sikker på at det går bra til slutt, søte du!
      Og hvis du vil lufte noen ord, en gang, så har du jo mailadr min. 🙂
      Stooor trøsteklem!!

    39. Sykt bra skrevet, og jeg vet akuratt hvordan du har det.
      Sliter med det samme selv, og har mine dager der jeg står opp, ser meg selv i speilet og bare får lyst til å riive av meg fjeset. Når man har blogg kommer det vell også mange stygge kommentarer, og det hadde jeg ikke klart. Det er helt sykt når sånn sjer, og folk tenker bare “pffft, oppmerksomhetssyke folk..”. Men det skal ikke være sånn i det hele tatt. En periode jeg hadde, så ville mamma at jeg skulle gå til en psykopat. Så galt var det faktisk.
      Men når jeg ser på deg, såå tenker jeg fyfader så nydelig du er! Leser bloggen din og blir sjalu på utseende ditt og alt du har.. Og se på alle disse fine kommentarene? Du er egentlig veldig heldig, vakker, og du har alt!
      God bedring eller noe sånn!

    40. Naawe, pretty sweet Sophie Elise!:* It’s gonna be okey!<3
      Believe me when I tell you this . The life is like a climb, its hard to reach the top. But never give up, just breath. You don't need to rush, you have your life front of you! Life is too short to wake up in the morning with regrets. So, love the people who treat your right, forgive the ones who don't and belive that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said it'd be easy, they just promised it would be worth it.
      Stay strong... Never back down! We all have a fight , this is yours. Don't give up, I know you will survive and get back in track!
      Remeber, first come the bad times, then come the good times.
      you can only go one way from the bottom, and that is up.
      BELIEVE in your self, and follow your heart!

    41. du er jo vakker som fy Sophie !! du er nydelig! misunner virkelig utseende ditt! du virker som en utrolig søt,snill jente, du tør og vise hvem du er! alle har sine dårlige dager, eller perioder! men det går alltid bra igjen! det kan eg love deg ! ALLTID !! ilu <3

    42. Synds så utrolig synd på deg! Du virker som ei utrolig støttende og snill jente! du fortjener det beste 🙂 har lest hva folk har kommentert og det er jo rett og slett grustomt hva enkelte sier! du er kjempe pen, og du burde ikke la dette vinne over deg! stå på 🙂

    43. Vet du hva Sophie ! ? Du er perfekt som du er ! Både på utsiden og ikke minst på innsiden. Du aner ikke hvor mange som ser opp til akkurat deg. Fordi du er akkurat DEG.. Jenter over hele Norge ser opp til deg Sophie. Du er helt perfekt, aldri glem det ! 😉

    44. Sophie! Du skal vite selv om du ikke synes du er vakker sitter jeg hver dag å ruller nedover bloggen, jeg er misunnelig som bare det! Du har den perfekte kropp som ikke bare jeg kunne gjort mye for å få, men sikker mange, mange andre! Har slitt med deprasjoner selv(send deg melding på face for en god stund siden) det gikk over etter et par ganger hos psykolog, men jeg tror det faktisk er på vei tilbake til meg igjen også. Det er så mye som har blitt endret i livet mitt nå i det siste, har glidd ifra både mamma og pappa. hadde så godt forhold til dem, men nå klarer jeg så vidt å snakke med de.. Kjenner eg faktisk bli lei meg av å skrive dette. Men sophie, du er et forbilde, uansett ! Jeg er glad det finnes en blogger som ikke kun skriver om de fine dagene og at alt er såå bra. Dette skal både du og jeg klare meg gjennom. Deprasjoner er noe dritt, virkelig! Høres jæveli dum ut nå, men om du vil få det ut så kan du sende en melding til meg på face. Hele navnet mitt skriver jeg i URL´en. 🙂

    45. Herregud , jeg skjønner deg så godt!
      føler det avogtil på akkurat samme måte, som om jeg skulle sagt dette selv. Jeg har deg som forbilde fordi du er så , du virker som en så bra person og sånn. Jeg digger deg , og at du tørr å være deg selv. Ja greit du har tatt silikon , men det gjør deg jo ikke noe annderledes enn noen andre! Du er flott, og de er heldig de som får deg som venn!
      Og vet du hva mer ? Drit oppi de som kommenterer stygt , de er bare sjalu og for å føle seg bedre må de rakke ned på andre. Men seffølgelig er det jo trasig å få stygge kommentarer og er vanskelig og heve seg over, men husk alle er pen på sin måte!

    46. Sophie du er den peneste jenta jeg vet om! Jeg har også veldig dårlig selvtillit, jeg tør ikke velge min egen stil engang for alle kommenterer jo absolutt ALT du har på deg, ser ut osv. jeg vet akkurat hvordan det føles og når jeg ser meg i speilet når bare jeg er der ser jeg ganske pen ut, men når venninna mi står der må jeg alltid ha kjempemye sminke på for å føle meg like pen. Jeg trener selvtilliten min ved og trø over grensen av hva jeg tør og det fungerer kjempebra!
      Stå på sophie du er best

    47. Særr Sofie.. Jeg er uten ord.
      Det er mange jenter her ute som sliter med det samme som deg, og du ER et godt forbilde for mange! Syns det er bra at du skriver her på bloggen at du ikke alltid har det så greit, for vi støtter deg! Du virker som en herlig jente, og jeg dømmer deg ikke pga utseende ditt. Du er nydelig og kler ditt blonde/hvite hår og tør å vise til folk at dette er deg. Jeg syns det er modig, for jeg vet at man kan forvente seg mange kommentarer/blikk bare fordi man er blond og brun osv.. Det med håret var et eksempel. Men forhåpentligvis skjønner du hva jeg mener..
      Det er ikke alltid de som viser det så tydlig, går med svart hår, svarte klær og syter over livet sitt som har det værst, det kan også være oss små “blonde” jenter som ikke sier en dritt til noen, som sliter no helt forjævlig og til og med kutter seg til blods som ingen andre vet.
      Du er sterk, hold ut! Jeg vet hvordan det er å ha en depresjon. Dette kommer til å gå bra 🙂

    48. stå på sophie, det går bra til slutt! 🙂 som vi har lært av justin bieber #staystrong.
      å husk du er bra nok som du er, nydelig er du, jeg ser opp til deg! <3

    49. rart du skriver dette, for jeg har det ganske så likt akkuratt nå.. min allerbesteveninne e sur på meg og mange av vennen mine er utrolig sure og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! selvtiliten min eg nede på null, noe den har vert før også, men var endelig på vei opp igjen.. jeg vet ikke hva jeg vil gjøre med live! sommeren min e heilt ødelagt, jeg komme sikkert til og holde meg inne og ikke gjøre noe minst halve ferien pga dette.. jeg har mistet alle de jeg er med vær eneste dag og alt e fælt hjemme og jeg vet ikke hvor å hvordan jeg skal få det ut.. føle meg ikke god nok for noen, og føler ingen er stolte over meg. jeg har aldri følt meg spesiell for noen, og når jeg ser meg i speile ser jeg et null. et svakt menneske som har blitt slengt masse dritt til, men som ingen tror faktisk har det så vanskelig.. mange tror nok jeg er glad og uten beskymringer, men det er fordi jeg ikke viser det, men nå klarer jeg det ikke mer.. jeg klarer det ikke når jeg holder på og miste de viktigste personene i live mitt.. tvillingbroren min e syk, og får ofte høre av familien at jeg burde bry meg mer om dem, men jeg vet ikke hvordan jeg skal vise det.. alt går galt, å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med live, og om noen faktisk hadde savnet meg om jeg hadde forsvunnet akkuratt nå:/ du bryr deg sikkert lite om dette, men jeg vet ikke hvem jeg skal snakke meg, og tenkte det kanskje var like greit og få det ut her. snakke til noen jeg ikke kjenner, noen som har det noen lunde likt som meg. unnskyld bryet, men måtte bare få det ut..

    50. Det er så sinnsykt bra at du står frem og sier hva du virkelig føler! Jeg har det på samme måten, og det er mange tusen jenter der ute som føler det samme! du er et fantastisk forbilde som tør å si hvordan du virkelig har det! Du er en flott jente, alltid husk det 🙂

    51. du er ett fantastisk forbilde som tørr å stå fram med depresjonen din. du er ei kjempepen jente, og jeg er ganske sikker på at du har en flott personlighet! Stå på, du er fantastisk!

    52. Jeg elsker å lese bloggen din. De fleste andre bloggere prøver å få livet sitt til å virke perfekt, og at de er lykkelige hele tiden. Men jeg tror ikke noen kan være lykkelig hele tiden. Jeg bruker også å være sykt deprimert, ofte uten at jeg egentlig vet grunnen, jeg blir bare utrolig lei meg, og såret uten grunn. Dette synes jeg spesielt går utover kjæresten min. Jeg har sånn opp og ned humør xD

    53. Okei, sophie. Først vil jeg bare si at jeg digger deg, jeg digger personligheten din (slik som jeg har oppfattet den på bloggen). Du virker som en utrolig snill og hyggelig person, en som det er fint og være sammen med. Du er en nydelig person både på innsiden og utsiden. Og jeg digger hele deg, fordi du er som du er! Jeg må helt ærlig få si, at jeg vet faktisk ikke akkurat hvordan du har det, fordi jeg har aldri opplevd noe lignene. Men det er mange her som sier de er åpne for og snakke, så om du føler at du ikke vil snakke med noen av venninnene dine, så snakk med noen av leserne dine! Jeg tror det blir til og hjelpe deg veldig. Også må jeg få lov og si, du er så utrolig vakker på alle måter. Kjempe stor klem fra meg. 🙂

    54. du har bevist gjennom denne bloggen at du er en ærlig, flott, smart jente!!!! det er så synd at en så nydelig skapning som deg skal tenke sånn, det er så utrolig trist. se på deg selv, du er så vakker.. du er nydelig akkurat sånn som du er, og jeg misunner vennene dine som er venn med deg 🙂
      håper alt ordner seg for deg, at du kommer deg igjennom dette. ingen fortjener å ha det sånn som du har det, jeg har vært der selv og jeg vet hvor jævlig det er. aldri føle seg god nok, drømmer seg bort med “tenk om jeg var sånn”. du er bra nok akkurat som du er, og du trenger ikke noe annet for at andre skal like deg. jeg vet hvor jævlig det er å møte nye mennesker, eller være i store folkegrupper, særlig av de du ikke har møtt før.. tankene går igjennom hodet “hva tenker de om meg?..” jeg vet ikke om du har det akkurat sånn, men sånn hadde jeg det før, men jeg har kommet meg igjennom det, og jeg håper så inderlig at du gjør det også.
      klem fra jente 16, som leser bloggen din hver dag, og liker deg utrolig, utrolig godt!

    55. Sophieee! For nokka fjas! 🙁 Du e helt nydelig, og har et utseende, kropp, og alt som tusenvis av jenta, inkludert mæ sjøl, bare kan drøm om å få! Og sjøl om æ ikke kjenne dæ, så har æ fått inntrykk av at du e ei fantastisk bra jenta og 🙂 Æ trur du e sterk, og du har kommet over d her før, og æ e 100% sikker på at du vil klar d igjen og! Dettan går bra 🙂 Alle har dårlige daga som d her, men alt årne sæ 🙂 husk, everything will be okey in the end. If it’s not okey, it’s not the end. 🙂 Stå på, søta!

    56. Sophie, det høres ut som du har det vanskelig nå:( kanskje du trenger noen å snakke med, da tror
      Jeg at du kommer til å føle deg bedre!<3
      Du er en sterk person, du må ikke la de som er sjalu på deg
      Og sier frekke ting vinne over deg!:) du er en sterk jente!:)
      Neste gang du ser deg i speilet være tenk hvor mange som digger deg
      Og som har deg som forbilde!!:)) jeg syntes du er tøff son skriver
      hva du føler på Bloggen din!<33 selvom jeg ikke kjenner deg, vet
      jeg at du er 100000% sterkere enn alle de sjalu som sier masse frekt til deg!
      og selvom jeg ikke kjenner deg vet jeg at du klarer seg bra gjennom
      denne perioden!<3 jeg digger deg sophie!!<3 jeg er sikker
      på at de som har vært frekke mot deg angrer og det bør de også 🙁
      Lov meg at du ikke lar dem vinne over deg!
      Utrolig glad i Bloggen din!!<3 håper det går over kjapt!

    57. Utrolig dumt at du har det slik, og at du er deprimert tar tid, alle har sine perioder der ingenting virker logisk, men du har andre perioder der du kan smile uten grunn. Det at du ikke føler deg bra nok, er leit, du er jo en kjempe skjønn jente. Dette er ikke på noen som helst måte for å være frekk, men du gjemmer deg bak det lange hvite håret ditt, sminken og de falske øyenvippene. Du sliter vell med ditt naturlige “jeg”, og du er rett og slett ikke fornøyd som gjør at du vil forandre den du er. Tingen er at du kan ikke gjøre noe med det, selvom du gjør slik at du får lengre hår, gjemmer deg under mer sminke, vil du alltid være sophie. Du gjemmer deg fra ditt sanne jeg, og det er utrolig trist. For du kommer til å være som du er hele livet ditt. Det hjelper å fikse utseende litt ja, men du drar det svært ekstremt. Learn to embrace yourself! Stå på videre 🙂

    58. Sophie, du er en helt fantastisk jente. Du er helt klart mitt forbilde, Og det er akkurat dette som beviser det. Du er ikke en av de bloggerne som later som om de har et perfekt liv, uten problemer. Bare skriver om de nye tingene de fikk sponset og det perfekte forholdet til kjæresten. Du skriver faktisk om dine egene følelser og tør å vise fram at du ikke har det perfekte livet som toppblogger. Det finnes for mange av de. Du er en jente som de fleste faktisk burde se opp til, og lære ting av. Jeg tror jeg har blitt en mye sterkere jente ved å lese bloggen din.
      Jeg sliter med akkurat det samme som deg, utrolig dårlig selvtillit. Men det som er greia, er at det er meg selv som gjør at jeg får det dårlige selvtilliten mest. Det er ingen som sier til meg “Åh, idag ser du ikke bra ut, eller du har ikke bra nok kropp”. Det er noe jeg sier til meg selv, og da blir jeg utrolig usikker.
      Første gangen jeg klikket meg inn på “heiasofie” Så ble jeg hekta. Jeg bladde meg nedover alle innleggene og oppdaterte siden hele tiden. Når en dag bloggen din var slettet ble jeg så utrolig lei meg. Men når jeg fant ut at du hadde starta igjen ble jeg så glad. Men så slutta du, og starta igjen!
      Jeg forteller hele tiden vennene mine hvor fantastisk du er, både på innsiden og utsiden. Vennene mine svarer da “Oja, hun lille barbiedukka?” De tar så feil. Det første man ser når man ser bilder av deg, er en liten jente, med langt blondt hår og ja, litt barbieutseende. Men hvem ønsker vel ikke det. Barbie var jo forbilde til de fleste jenter da de var små. Men når man virkelig leser et par innlegg og ser noen videoer, så ser man en jente som er utrolig smart, med god humor og er utrolig pen. Nå ble dette litt langt, men jeg håper du forstår at det er mange jenter som faktisk ser opp til deg. Fordi du er den jenta du er. Du virker perfekt for mange, men det er bra du viser at du faktisk er som alle andre, og ikke lever på en rosa sky.
      Sophie, jeg digger deg virkelig! Håper alt ordner seg 🙂
      Hilsen Martine 🙂

    59. Off, så trist å høre Sophie! Du fortjener ikke å ha det sånn som det der, du fortjener mye bedre. Men jeg vil tørre å love deg at alt kommer til å gå bra, bare slipp inn vennene og kjæresten din, de kommer til å hjelpe deg. Og husk marco elsker deg for den du er, så han er her for deg heletiden, unasett hvor dårlig du føler deg, og det samme tipper jeg også at vennene dine er.
      Vær sterk søtpia..du klarer dette! <3

    60. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har det ganske likt for tiden. Var selv deprimert for noen år siden, gikk til psykolog og gråt meg i søvn hver natt, men det gikk over. Men nå plutselig har alt kommet tilbake. I en måned nå har jeg på en måte gjemt meg inne på rommet, har nesten ikke vært ute med venner. Jeg gråter megselv i søvn omtrent hver natt igjen, og jeg klarer ikke stoppe.
      Men jeg faker alltid ett smil når jeg går ut. Jeg vil ikke at andre skal synes synd i meg. Men når jeg faktisk sier til dem at jeg ikke har det bra, så tror de ikke meg. Jeg vet jeg trenger noen å snakke med, men jeg vet ikke hvem. Psykolog funket ikke, jeg klarer ikke snakke med vennene mine fordi de fleste har ikke opplevd det samme som meg. Er ikke bare det at jeg ble mobbet hele barneskolen, men også at jeg har hatt problemer hos pappa. Har ikke vært hos pappa på over 3 år. Av ulike grunner. det er en ting jeg ikke deler meg mange, fordi de fleste bare spør enda mere da.
      Jeg føler meg deg, Sophie! <3
      Kleem, Marlene:)

    61. Når du er på bunnen, går det bare oppover!
      Livet kan være tøft, ingen har sagt at det er lett, men du er bare 16 år, du vil oppleve mye motgang, men når du gjør det er det viktig å kjempe for de du er glad i og ikke minst deg selv.
      Det blir bedre, det lover jeg deg, om du bare vil det selv. Ja det er vanskelig å finne ut av hva man vil, hvem man er og hvorfor man gjør som man gjør. Vær deg selv, ikke la noen stoppe deg!

    62. Du fortjener virkelig ikke de stygge kommentarene! At man får stygge kommentarer av å være seg selv, er som om andre ikke aksepterer at du er deg selv. Kanskje noen er i mot og uenig i tingene du skriver, men du skriver det jo for det er noe som interesserer deg, og det syns jeg de bør ta fatt i. Man blogger jo for dems skyld, men mest for sin egen. Man blogger jo ikke om ting som bare interresserer andre, og ikke en selv. Så hør nå, Sophie, du er bra nok! Å være seg selv er bra nok, og det er det du akkuratt viser nå. Du er et bra forbilde, og de som tror at du ikke gråter eller har det vondt noen ganger tror at du har et perfekt liv. Men ingen har det, alle har noe de bærer på eller har det vondt med. Det bør disse menneskene tenke over, rett og slett!

    63. Du er jo kjempe pen det kommer til å gra bra:)
      stakkars deg :S men det ordner seg sikkert etterhvert:)

    64. Jeg fikk tårer i øynene av å lese dette, du er en helt fantastisk jente, du burde ikke bry deg om de stygge kommentarene, du fortjener dem ikke! De som kommenterer stygge ting på bloggen din er anonyme, de er bare feige, siden de tørr ikke si hvem de er.
      Jeg elsker å lese bloggen din, og det er det ikke bra jeg som gjør, se hvor mange som bryr seg om deg. Håper at alt ordner seg og at alt går bra:)
      Klem Rikke!:)

    65. Det kommer til å ordne seg, bare vent å se! Vet det ikke er så lett å tenke positivt da du føler det sånn. Men jeg har hatt det helt likt, ikke følt meg bra nok og tenk at ‘fyfaaen’, da jeg ser meg selv i speilet. Men prøv å vær sterk, ikke la det knekke deg!
      Jeg synes du virker som ei super jente, bare for å ha sagt det. Og jeg kan love deg at det blir bedre!

    66. jeg skjønner ikke? du har det perfekte ansiktet,perfekte håret,perfekte huden og den perfekte kroppen. Når du sier du ikke er bra nok hva tror du jeg tenker da? som ikke har det du har! Du må tenke før du legger ut ett sånt innlegg til jenter på alle aldere. da folk kan bli såret og tenke som du gjør nå eller kanskje enda verre. skjerp deg!

    67. hmm., her deler vi tydeligvis alt med alle? gå til mor eller far da vettu.. er ikke her for å lese dine sytete kommentarer..

    68. Jeg er egentlig ikke den typen som leser blogger om vanlig hverdag og etc. men da jeg oppdaget din så jeg fort at den var annerledes. Jeg har lest og fulgt med på bloggen din veldig lenge. Grunnen til at jeg fortsatt leser er fordi du virker så sterk, jeg har lest at du har slitt med selvtillitsproblemer før, men jeg har også lest hvor du har reiset deg. Etter alt jeg har fulgt med på, så virker du helt rå! Du er ikke noe vanlig blond jente, du er fantastisk! Uansett hva noen mener eller forteller deg, så må du selv finne all styrken du har på innsiden. Til og med jeg har fått med meg den, bare av å lese en blogg. Alle har gode og dårlige dager, og ingen er perfekt. Du er utrolig vakker, og en sterk kvinne! I stede for å finne negative ting med deg selv, finn heller de positive, det er mye mer gøy! Jeg skal ikke akkurat komme her med noen preken, men utifra det jeg har fått inntrykk av å ha lest bloggen din såppas lenge, så virker du som en kjempe sterk jente. Tenk over det 🙂
      Hilsen, fast bloggleser.

    69. sier bare at slike ting smitter fort bort til andre 😉 Spesielt når hun deler det med resten av verden. Men sier ikke at det ikke er synd på henne. Men det er da man skal være ett sunt forbilde for de som faktisk ser opp til henne. var ikke noe mer enn det 😉 så ro ned.

    70. noeen ganger må man bare gråte! det hjelper masse, og det er faktisk utrolig sunt! du er utrolig pen såpphiii, ikke la deg knekke! 🙂 thumbs upp!! 🙂

    71. jeg skjønner godt hvordan du har det. Har hatt det slik i perioder ca hele livet eller fra 1 klasse på barneskola pga av mobbing. Va slltid den stygge ungen med brilla osv. Følt mæ allti stygg, jør d nu å nån ganga i perioda. Da har æ d likens som dæ . Men du ska bære vette at folk e her før dæ. D går over etter kvært. <3

    72. Herregud Sophie, du er nydelig! Du har kjæreste og fantastiske venner som er der for deg.
      Når jeg leser bloggen din ser jeg for meg deg som ei sterk og utrolig modig jente. Du får dritt på dritt slengt opp i fjeset uten å klage, du blogger om det på en måte som det virker som du har ben i nesa og rak nok rygg til å takle hva det skulle være av dritt som måtte komme. Du fortsetter bare å være samme Sophie, endrer ikke på noe av de kommentarene du får. Lenge har jeg misunt det. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi sett for meg deg som dette; sårbar. Og jeg vet det er feil av meg å tenke sånn, for det er vi alle til en viss grad. Men kjære, kjære Sophie: Vær den jenta jeg har sett for meg at du er. Sprudlene, sterk og fantastisk. For det er du, det vet jeg du er! Søk hjelp i dine nermeste, de backer deg når det trengs. Problemer som dette er jævlige å slite med alene.
      Og “stakkars dere som har meg som forbilde”? Legg bort den tanken, for er det ei jente jeg beundrer, så er det deg, uten tvil!

    73. jeg har to føflekker på brystet og en oppfor rompa, de har ødelagt livet mitt, jeg er 13 og eier ikke selvtilitt..

    74. Jeg kjenner deg ikke. Men av det jeg har lest å sett er du utrolig nydelig utenpå og inni. Jeg kan ikke nekte for at du er et rot, for det vet jeg ikke. Jeg vet ikke om du har gjort noe feil som du angrer på, eller om det bare er all dritt som folk slenger til deg. Men uansett, ta deg tid. Tid til å rote opp i rotet. Ta ett og ett problem omgangen. Det kan hjelpe, kanskje ikke med engang, men det hjelper.
      Nok om tips..
      Du er drit pen! du skulle bare visst! Jeg misunner deg noe sinnsykt for den kroppen! er sikker på at jeg ikke er alene om det! Du har en kjæreste som virker utrolig søt, og du har alle disse søte leserene over meg som er positive og prøver å løfte deg opp nå som du er på bånn! Se deg engang til i speilet, da håper jeg virkelig du ser at du er bra nok!
      For Du bra nok, Sophie !
      Stå på, kjære deg!

    75. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du forteller.. Har hatt en veldig vanskelig periode selv, og er så forferdelig redd for å falle tilbake!
      Men du er ei utrolig flott og sterk jente Sophie! Du er et utrolig godt forbilde!

    76. Fantastisk fint skrevet, og jeg kjenner meg igjen i det meste. Det er kun mørket under dyna som er trygt akkurat nå.. Ønsker at vi begge to kommer oss videre og opp av mørket. Lykke til!

    77. Du kan ikke mene at det er synd på de som har deg som forbilde? Du er en utrolig flott og herlig jente, du er et kjempe bra forbilde for mange av oss! Lykke til videre.

    78. Jeg ville bare si at du er utrolig vakker og nydelig. Det er vanskelig å leve uten problemer i verden idag. Noen ganger går dagene strålende, mens andre dager kan ting være helt annerledes, kanskje på grunn av at du har hørt noe, sett noe, eller sagt noe du ikke liker. Det er i de tunge dagene du må tenke at du har mange mennesker rundt deg som digger deg, elsker deg og er utrolig glade i deg akkuratt som du er. Folk liker å slenge dritt til andre så den personen skal miste selvtillit. Dette gjør de bare pga av sjalusi.
      sier det igjen: DU VIRKER SOM EN HERLIG JENTE! <3

    79. Har vert dær sjøl, men det kommer til å årne sæ. æ gikk til ei helsesøster å fikk snakka ut om det. og det hjelpe virkeli !
      du burde jøre det, di har ikke låv å si nå vidre heller, så råde mitt e å jøre det. 🙂
      Lykke til <3

    80. Hei:) jeg er en jente på 13 år. jeg har opplevd masse i mitt liv som har vert tungt å komme seg igjennom, å ikke minst veldi vanskli å akseptere. da jeg var seks til syv år skillte mine foreldre seg. og et halvt år etter ble min mamma lammet i hele kroppen. det var i påskeferien på hytta, da vi var me mormor og besten. det begynnte med att mamma fikk prikkninger i føtnene akkurat som når foten din ”sovner”, det gjikk sakkte men sikkert oppover i hele kroppen. jeg måtte legge meg dordi det var sent. om morgenen var ikkje mamma der. å mormor måtte forklare allt til meg. hjertet hennest stanset, men legene fikk det heldivis til å starte igjenn! det var ikke så lett da jeg og min søster skulle dra til bergen på sykehuset å se henne lå dødssyk. akkurat da var hun i kunstig koma. jeg husker jeg satt å strøk hun gjennom håret å sa det kommar til å gå bra! akkurat da stod det mellom liv og død. men heldivis ble hun bedre. det er mye mer jeg vill dele me dere også men orker ikke og skrive mer nå. men den dag i dag så sliter jeg fortsatt me att mamma sitter i rullestol og er lam opp til livet. og pappa lever lykkeli me sin gifte kone #hanne# og har fått en gut. jeg er annen hver uke av mamma og pappa. jeg blir litt små mobbet , fordi folk sier jeg har grisenase. du er pen,virker veldi snill, pene klær osv. allt kommer til og gå bra!:) jeg kommer fra en bitte liten bygd som heter lærdal, jeg prøvde og skrive på bokmål.:P hehe..:) klem anna . som er 13år og diggggger deg!<33:)

    81. tenkte jeg skulle kommentere dette, jeg vet akkurat hva du mener og ossen du føler det og jeg vet ikke om det hjelper at jeg sier dette men se på deg : du er utrolig flink til og sminke deg, du har sykt fint hår, du har en perfekt kropp, du har en kjæreste som er glad i deg, du har familie som støtter deg, og du har venner som støtter deg..
      om jeg skal fortelle litt om meg selv ville jeg forklart det med: jeg er 15 år og overvektig, jeg blir mye mobba siden jeg er ganske seriøs når det gjelder gutter og har derfor aldri hatt en kjæreste, jeg krangler med familien min vær dag, jeg har EN venn jeg kan stole på alle de andre gir langt faen, jeg klarer ikke og ordne meg onklig blir aldri fornøyd, vær gang jeg kommer på skolen er det første jeg hører at det er noe feil med håret mitt sminka mi eller klæra mine..
      som du sikkert merker har ikke jeg det beste livet heller, jeg påstår ikke at du har det perfekt for det er det ingen som har, men du har det bedre en de fleste som virkelig sliter..
      jeg går rundt med kutte merker på armene, jeg stikker av fra timen og setter meg ut for og gråte, jeg vill ikke stå opp om morgen fordi jeg vet at dagen ikke blir noe bra, men det viktigste av alt er at jeg går rundt med selvmordstanker..
      når jeg leste dette innlegge fikk det meg til og tenke at det ikke bare er jeg som har det vannskelig, den følelsen jeg får inni meg da gjør at jeg føler meg litt bedre og etter og ha lest min historie håper jeg du føler det på den samme måten for det er ikke bare du som har det vanskelig , det er mange flere der ute som enten har det bedre eller mye verre en deg !
      men stå på og uansett hva du gjør så ikke sperr deg inne i sorg men prøv og kom deg ut med vennene dine og finn en person og snakke med om alt det her, det er ikke lett og gå med sånne tanker i hode mens alle rundt deg tror du har det kjempe bra…
      lykke til videre i livet, og du er forbilde mitt, og det er overhode ikke synd på meg !! <3

    82. Du er ei søt jente virker det som, og at du faktisk tør å stå frem med dette sier om hvor sterk du er som ser selv at du skal ikke ha det sånn. Forbilde for mange jenter er du når du forteller dette.
      -A..

    83. For det første har du absolutt ingen god grunn til å ha dårlig selvtillit!
      Men jeg bare lurer på en ting (absolutt ikke frekt ment i det hele tatt); hvorfor legger du ut bikinibilder og sånn av deg selv hvis du har dårlig selvtillit…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg