halvt nyvåken

Usch så dårlig oppdatering.. Men jeg har faktisk sovet stort sett hele dagen..
Jeg har også hatt utrolig mye problemer med internett her hjemme, og det ser ut til at det kun funker noen steder her på rommet mitt, så det har vært litt vanskelig å blogge når jeg må sette meg i enkelte hjørner av rommet for å blogge, haha. Men jeg må prøve å fikse det sånn at oppdateringen blir bedre! 

skal forsøke å lage en videoblogg nå de nærmeste dagene, en ordentlig bra en! Får se når det blir :D

Her er jeg uten extensions faktisk! 


14 kommentarer
    1. 10.jun.2011 kl.14:34
      “sophie elise. legg meg til som venn!:-)
      04.des.2010 kl.15:34
      Hehe nå har du dratt det der å tulle LITT for langt. Selv har jeg gått på melanotan å måtte da ta sprøyter i magen. TIl og med DET er risky saker, men i ytterste hudlag av magne kan man ikke treffe så mye. Men i ansiktet/leppene kan man treffe utrolig mye rart.. Skjønner dere ikke at alle har gjennomskuet dere, når dere sier en masse dritt og så gjør dere det ALDRI?
      dere latet jo som om dere var uvenner også, for oppmerksomhet. Iidioter, du er jo jævlig stygg da så litt botox kan vel ikke gjøre det verre – du er jo tross alt så stygg som det går ant:)”
      jeg har rett og slett ikke ord, hvor dum går det ann å bli? etter jeg har lest bloggen din, har jeg trodd at du er en supersøt jente som sliter med dårlig selvtillit også videre, menhvorfor i HELVETTE rakker du ned på H.A da? Det er så barnslig og dårlig gjort av deg! Nei nå fikk jeg plutselig et helt annet syn på deg
      gjerne svar på denne, takk 🙂

    2. wow, du har sinnsykt fint rom! misunnelig:( kunne du kanskje tatt noen skikkelige bilder av hele rommet eller noe? 😀

    3. haha, du lurer deg selv, ikke si at du er uten hair extension når du ikke er det, man ser at det der er fake, for har du hadd så tykt å langt hår hadde du ikke brukt hair extension til vanlig, dumma

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg