shhh, jeg har en hemmelighet!

Kom akkurat hjem fra skolen og diverse andre ærender, har vært nok en dag der jeg bare ser på klokken hvert eneste minutt mens jeg desperat prøver å holde øynene åpne. Hvordan kan et minutt virke som hele fem minutter? Det er faktisk helt sykt, tiden går virkelig mye raskere når man har det gøy! Men ellers har dagen vært helt okei, greie fag og skolen har for en gangs skyld ikke vært iskald. Hater at de i klassen hele tiden vil åpne vinduene. Tung luft i mitt hjerte<3. Takk gud for at vi har skolepc, om ikke hadde jeg nok aldri overlevd dagen!

 Vi hadde som sagt fritime idag, og den benyttet jeg og Anne-Sofie oss godt av, vi dro nemlig hjem til henne å baket boller og spiste toast! Jeg fikk også tatt en 10minutters lang powernapp :) Senere på dagen dro jeg på besøk til en jeg kan holde hemmelig, hihihi! Føler meg som en kul storblogger nå som liksom skal skjerme litt såkalte “privatliv” fra bloggen, wooooho. Feels pretty awesome! :)

Tenkte foresten jeg skal begynne med noe nytt, ukens spørsmål, der jeg svarer på en komentar i eget innlegg og utdyper litt! 
Skal se igjenom gamle komentarer fra den siste uka, men om det er noe dere lurer på har dere en god sjangse nå! ;) 



Annesofie har tegnet det her, er hun ikke syyyykt flink!? Er til og med leeenge siden hun tegnet det!




17 kommentarer
    1. Jeg bare så det Therese har kommentert på facen din, og lurer bare på om hun mente det for å såre deg eller om det bare var kødd : – )

    2. Spm: Hvorfor liker du din egne profilbilder på facebook? Såg på et bilde av deg og du hadde trykkt liker på ditt eget bilde av deg selv, er ikke det litt selvdigger?
      Spm 2: unnskyld meg men du sier at du hater baksnakking og folk som snakker stygt om andre, men på en video der noen spørr deg om du synes heidi alexandra er pen, så sier du noe sånt at hun har bollekinn og kviser overalt, kan du plis forklare deg på dette? det er jo stygt å si sånt?

    3. Kommentar skrives med to M’er, og sjanse uten G. 🙂 Just wanted to let you know… Hilsen skrivefeilfreak<3

    4. Spørsmål; Kan du legge ut noen klestips? Ser at du har veldig god stil, og jeg er seriøst tom for inspirasjon når jeg skal velge klær. Leter jeg ikke etter noe spesielt jeg liker, finner jeg aldri noe!
      Og kan du legge ut tips om hvordan få bedre selvtillit? Min selvtillit er så langt nede nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Det gir meg 0 motivasjon til å gå ut av rommet mitt! Og det er bare eksen min sin feil, han kalte meg stygg, feit, bitch og mye mer når han slo opp med meg.. Så det har gått veldig dypt innpå meg for å si det sånn…

    5. Jeg syns du har så fin kropp.
      Gud, blir misunnelig!
      Så jeg lurte vel egentlig på hva du veier og hvor høy du er ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg