slutte å blogge?

På natt til Tirsdag, altså natt til 17 mai skjedde det noe ganske trist som følge av bloggen, og lignende hendelser har skjedd flere ganger. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke nevne dette på bloggen overhode, men jeg ser på det som min fulle rett så lenge jeg ikke henger ut personer med bilde og navn. Hvorfor skal jeg finne meg i hva som helst fra hvem som helst? Jeg har tross alt litt makt nå. Makt over nettet, om man kan si det sånn.

Jeg var ute på 16. Mai som de fleste andre av mine venner, jeg var beruset tidlig på kvelden, det kan jeg innrømme men til dette skjedde hadde det avtatt helt og jeg var så godt som 100% edru, så ikke noe av det jeg sier nå er oppspinn. Jeg kom ned til byen som var stapfull av russ, og rakk å være der i omlag 10 minutter før en jente som er et par år eldre enn meg kom helt opp i trynet på meg og begynte å rakke ned på meg, bloggen min og puppene mine av alle ting. Hun var eldre enn meg og sammen med en vennine, såklart syntes jeg det var utrolig ekkelt! Jeg oppfattet også at hun var ganske voldsom i bevegelsene, ikke mot meg men mot vennene mine. På grunn av min blogg. At folk er frekke mot meg kan jeg forsåvidt klare, men overhode ikke mot vennene mine. Det hele endte faktisk ganske voldelig, og politiet kom også til stedet. Utrolig trist at det skal bli sånn.

Jeg mener ikke at bloggen min er så grusom og provoserende at jeg fortjener at noe sånt skal skje, og jeg vet ikke hvor mange flere slike hendelser jeg klarer. Jeg håper jeg aldri har såret noen i min blogg, det er uansett ingen grunn til å rakke ned på meg..  Om jeg slutter å blogge, så vet dere i alle fall hvilke dere skal klandre. The haters.




90 kommentarer
    1. Du er en sterk jente som inspirerer mange. Har fått mye mot av bare å lese bloggen din. Stå på! 🙂

    2. NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI !! ikke slutt og blogge ,IKKE SLUTT OG BLOGGE

    3. Ikke slutt. Alle som leser bloggen din synes du er en nyyyydelig jente! å det må du vite!
      ikke ta deg nær av noe andre sier, de er bare SJALU! du er jo kjempepen, og jeg leser bloggendin hver dag 😀

    4. neei.. ikke slutt, men jeg skjønner deg hvis du slutter, men dem er bare sjalue på deg! 🙁 jeg leser bloggen din hver dag, du er den bloggen jeg alltid sjekker først når jeg logger inn på blogg.no, kommer til og savne bloggen din sånn hvis du slutter :c

    5. kjære sophie! Dette hørtes forferdelig ut, men du skal bare vite at som blogger kommer det til å være mange haters der ute, men face to face mot deg om bloggen din og med innblandet politi hørtes det ganske ille ut! Men jeg vil bare fortelle deg at du ser perfekt ut fra mine øyne, og jeg tror faktisk ikke jeg har et negativt ord å fortelle deg! Sefølgelig kjenner jeg jo ikke personligheten din, men fra bloggen virker du herlig. Du er mitt forbilde for du er sterk iogmed at du sier det har skjedd deg mye gjennom livet, depresjoner osv! Jeg ser virkelig opp til deg og jeg er innom bloggen din omtrent hele tiden jeg sitter på datan. Videobloggene dine ser jeg om og om igjen for jeg kan ikke annet enn å smile når jeg ser at du snakker og utstråler så utrolig bra! Sophie, lykke til videre i livet, håper virkelig ikke du slutter for bloggen din har på en måte blitt litt av mitt liv og det gjør meg sterkere av å lese om dine hendelser. Siden jeg også har slitt tidliger!
      Klem 🙂

    6. Helt enig med hun over her! Alle som leser bloggen din (som jeg gjør hver eneste dag) syntes du er en utrolig flott og nydelig jente!!! Og ikke minst sterk! Ikke mist troen på deg selv og bloggen pga disse helt klart sjalue jentene! <3

    7. ikke slutt å blogge, sophie!! du e så utrolig sterk og framstår som ei jente som ser ut og gjør det du føle for, og ikke gjør ting fordi alle andre gjør det!! man skjønne jo at du går igjennom mye mer enn det vi får høre om på bloggen, og det trur æ de aller fleste skjønne også. men likevel står du på og lar dæ ikke knekke! ikke la dæ knekke av detta heller! at dem rakke ned på den slanke veltrente kroppen, de store puppan, det nydelige ansiktet og den suksessfulle bloggen e jo kun på grunn av rein sjalusi! fortsett og blogge, og vær det forbilde du e for så mange jente der ute! stå på, og ikke gi dæ!!

    8. Når du opprettet denne bloggen sa du at denne gangen skulle du ikke knekkes. Og jeg håper du ikke slutter bare fordi noen er utrolig sjalu på deg.

    9. Ikke la de som har feila i livet rakke ned på deg, be de heller om å finne noen på sin egen størrelse. Og ja, de er bare sjalue på deg 🙂

    10. Synes dette er helt grusomt gjort av denne jenta, og ikke la hanne få det som hun vil med at du sletter bloggen. At det kan være tungt at det går utover vennene dine skjønner jeg, men snakk med dem og si at du ikke kan noe for det. Det hadde vært helt nedtur om du hadde sluttet, du er et BRA forbilde fra mange, og selv er jeg helt avhengig av bloggen din. Du skriver så og si åpent om nesten alt folk vil høre. Og det med at hu rakker ned på utseenede ditt er jo helt feil, vi vet alle at du er NYDELIG og en utrolig BRA person som har hjulpet mange gjennom bloggen din! Du er nå grunnen til at jeg har gjort noe mer med livet mitt, jeg satt bare inne og så på tv og spiste potetgull helt til jeg kom over bloggen du hadde før denne, så du slettet den men kom tilbake mye bedre enn du var på den forrige. Nå trener jeg og er med mange venner, kan si at skrivingen din har gitt meg UTROLIG mye selvtillit og jeg føler meg bedre enn jeg noen gang har gjort før. Jeg leser bloggen din flere ganger hver dag, om du slutter skuffer du mange. Men du må gjøre hva du selv mener, men vær så snill da, ikke slutt <3

    11. du må ikke slutt å blogge, du har den beste bloggen jeg vet om og du er ei utrolig skjønn jente som jeg digger !
      Og det er utrolig barnslig gjort av de jentene som gjorde dette mot deg og dine venner !
      Hold motet oppe Sophie, dem er bare misunnelige !
      :- )

    12. Fuck the haters! Dæm e bare sjalu på på dæ, å tar “sjansen” når dæm vet dæm e eldre å har andre haters bak sæ. Det e så utrulig feigt å lattelig at det ikkje går ann å beskrive engang. Du e en inspirasjon og et forbilde for så mange. Du har hjulpe andre menneska opp når dæm har vært nede. Du e FANTASTISK! Så ja. Kanskje dæm har en grunn til å være sjalu, men dæm har ingen grunn til å reagere på den måtn. Dæm hadde sikkert alkohol innabors, men det e ikkje nåkka unnskyldning..
      Fortsætt å gjør det du gjør, førr du gjør det bra! xoxo

    13. Vet du hva? Hun er rett og slett bare sjalu på deg! Du er så utrolig morsom, sophie! selvom jeg ikke kjenner deg, smiler jeg hver gang jeg er på bloggen din. I tillegg er du en stor inspirasjon. At en jente kan være så utrolig slem og gjøre det mot deg og vennene dine, skjønner jeg bare ikke. Jeg skulle ønske jeg kunne hatt en vennine som deg, du er rett og slett så sprudlende, glad og morsom!
      Det at skjønnhetsidealene dine er blondt hår, brun, tynn osv, får jo du velge selv! Håper virkelig du ikke sletter bloggen din.. det hadde vært utrolig trist. Likevell skjønner jeg deg… jeg hadde blitt kjempe såret om noen sa liknende til meg. Men hun var nok bare sjalu på deg.

    14. Ikke slutt å blogge! Elsker bloggen din! De jentene som gjorde det der er bare sjalu. Du virker som en fantastisk jente. Selv om jeg ikke skjenner deg virker du som en av de hyggligste personene jeg vet om (hørtes kanskje litt teit ut, men det er sant.) Hvet det er vanskelig å ikke bry seg om ”the haters,” men hvis du slutter å blogge er det på en måte som om ”the haters” har vunnet. Du burde heve hodet høyt og prøve å drite langt faen i det pisset som kommer ut av munnen dems, da dummer har du vunnet. De burde ikke rakke ned på deg, du burde være stolt over hvem du er og hvordan du ser ut. ”God makes no mistakes.” Du er kjempe pen, og har fine pupper. haha. de er bare sjalu. Håper du vil tenkte gjennom om å legge ned bloggen. Drit i de folka og hev hodet høyt, du er en vinner.

    15. du må ikke slutte å blogge! virkelig, you make my day! du gir meg så utrolig mye inspirasjon at du aner ikke, små ting du skriver blir til ting jeg virkelig ser opp til. Jeg elsker måten du uttrykker deg på bloggen, personligheten din, ikke minst det at du skriver om mye ting som jeg er helt enig i eller kjenner meg igjen i. Ja, jeg ser virkelig opp til deg!
      Hvor barnslig er det ikke av en som er et par år eldre enn deg å kommentere bloggen din og puppene dine på en slik måte, og la dette gå utover vennene dine og? skjønner virkelig ikke at enkelte har så lite vett i hue..
      IKKE SLETT BLOGGEN DIN

    16. vær så snill ikke slutt, hun jenta eller de er heeeelt sikkert sjalu på deg som er nydelig!!
      om gjør sånn at dagen min blir bedre, hver eneste gang jeg leser bloggen din er det sånn at jeg også har lyst til å blogge! du er nydelig å kommer altid til å være det sophie!! ikke bry deg om hva andre sier bare tenk på at det er uutrolig mange som synes du er fin, du må aldri slutte å blogge sophie! du er blogg forbilde mitt å kommer ALLTID til å være det! 🙂
      ha en fin dag vakre deg!!

    17. hehehe, hun jenten, og alle andre er bare misunnelig fordi du faktsik har mer vett i hodet enn fler tall av andre jenter her i verden!
      STÅ PÅ! <3

    18. vær så snill, ikke slutt! den jenta der er tydeligvis noe feil med, drit i henne! du er min favoritt blogger, og jeg er innom bloggen din sinnssykt ofte! Du gir meg mot til å snakke med gutter, få bedre selvtillit, gå i hva jeg vil, være meg selv! trenger deg, IKKE SLUTT! gi faen i den hora der!

    19. Nei, ikke slutt å blogg. Du er en utrolig sterk person som er et forbilde for mange. Ikke la folk rakke ned på deg på den måten, og la de vinne. Jeg digger deg så alt for mye, og dagen er ikke helt den samme uten et par ganger innom bloggen din! 🙂

    20. IKKE SLUTT!!
      Jeg elsker å lese bloggen din, og det ser du vel over at det er ikke bare meg som gjør det.
      håper du ikke slutter å blogge!:D

    21. ikke slutt ! jeg har fått mye bedre selvtillit etter jeg har lest bloggen din. du blogger så utrolig bra, og jeg er innom bloggen hver dag, mange ganger til dagen faktisk ! hvis du slutter, er det akkurat som om kissie slutter.. du er et forbilde for mange, ihvertfall for meg, og bloggen din har hjulpet meg emasse. tro det eller ei!
      du er nydelig tvers igjennom virker det som, ettersom jeg ikke kjenner deg, så hvet jeg jo ikke, men igjennom bloggen stråler du. ikke slutt! ikke la haterene vinne. DE ER BARE SJALU ! i mine øyne er du perfekt hvertfall, hadde lyst du skulle vite dette 🙂

    22. haters make you famous♥. bloggen din e alt. ikke slutt. når du får sånn mot dæ må du tænke på alle di du har jolpe jænom bloggen din. mange har fåd bedre selvtilit å blit mye stærkar av å læse bloggen din, å d e d du må huske når du får negative ting mot dæ:*

    23. NEI! Ikke gjør det! digge bloggen din! og den gjør at dagen min blir ett +! digge den så syyykt og du kan ikke svikte mæ bare før detta!
      pllliiiiisssss, ikke slutt !

    24. IKKE SLUTT! Du må bevise at det e DU som når toppen til slutt, fuck the haters, e di som kommer til å framtså som idiota til slutt. Helt til slutt så kommer alle til å se at det va faktisk du som ikke va tapern men dem skjøl, å du kan vise fingern å holde hode høyt opp. Du e utrulig sterk og klare dæ igjennom mye å håpe virkelig du kommer dæ igjennom detta! Stor respekt til dæ, sofie! Stå på<3

    25. Ikke ta deg nær av det. Du må ikke slutte. Du er en inspirasjon for jenter, spesielt for meg. Jeg har ingen god selvtillit, men når jeg leser bloggen din så føler jeg meg litt spesiell. Du skriver så fantastisk bra. Vør så snill og ikke slutt. Da er det mange som kommer til å ende opp lei seg. Klem ♥

    26. ikke la dem vinne! tenk heller på di som e faste lesera som vil bli så skuffa om du slutte å blogge.

    27. Du er ei jente med mye personlighet! Du har gitt meg mye bedre selvtillit, og jeg har IKKE god selvtilitt! Ikke ta deg nær av sånn bullshit!
      Jeg blir veldig lei meg om du slutter. 🙁

    28. Du er en utrolig søt jente sophie! Håper du virkelig ikke slutter å blogge! Du er en utrolig modig jente,å gå igjennom de tingene du har vært igjennom kan ikke være lett. Lykke til vidre søta 🙂 ønsker deg alt godt.

    29. ikke slutt! digger bloggen din, og din evne til å være deg selv :- D du har alltid driti i andres meninger, fortsettmed det!

    30. At noen kan oppføre seg sånn forstår jeg ikke, det er rett og slett dårlig gjort! Håper ikke du slutter å blogge, digger både deg og bloggen:-)

    31. Fuck the haters, love your beauty…
      de er bare sjalu på deg, ikke la deg synke så dypt.
      du er bedre enn det 😉
      btw, elsker bloggen din, ikke slutt!.

    32. du må ikke slutte, ikke la disse vinne over deg å få deg til å slutte jeg vet det sikkert føles helt forfedelig der å da når det skjedde å du er sikkert redd for at noe lignede skal skje igjenn men du må virkelig ikke slutte av den grunn. jeg garanterer de bare er misunnelige. jeg vet du har mange problemer og mener at du er langt ifra perfekt. men jeg skulle virkelig ønske jeg var som deg du er helt klart mitt største forbile plis ikke slutttt <3

    33. vær så snill og ikke slutt, hvilken blogg skal jeg lese da? som er like spennende og bra som din? jeg vil ikke at du skal slutte. de som gjør dette er bare idioter i hode, og veeeldig sjalu!

    34. Nei, du må ikke slutte å blogge. Jentene må bare ha vært berusa med en farlig mix av sjalusi. Husk, for vær hater er det 100 lesere 😉 Men klart, om det går ut over vennene dine, og dere føler dere truet, så er det ikke akkurat opp til oss, men til deg 😉

    35. Skjønner utrolig godt at det ikke var en bra opplevelse på noen måte. Etter jeg har lest bloggen din skikkelig har synet mitt på deg endret seg veldig. Du er en sterk jente med bein i nesen.
      Er så utrolig dumt at andre mennesker gjør og sier slike ting, men det er nok ut av sjalusi. Hva er det å ikke være sjalu på?
      Stå på Sophie!

    36. Ikje slutt !!:C Du e verkeli den nydeligste jenta æ veit om, du inspirere så mange me bloggen din! Skjønne selvfølgeli at sånne hendelsa e heilt førrjævli, men det e dem det e nåkka galt me og ikje dæ. Stay strong!<3

    37. jeg hiver meg også på lasset ! DU KAN IKKE SLUTTE ! da vinner de som prøver å trykke deg ned 🙂 du er herlig og ei kjempe pen jente. andre mennesker lar seg inspirere av hvor sterk du er !

    38. ikke slutt! jeg leser bloggen din hverdag, og synes den er helt fantastisk og opplever den som du fortalte om kissie sin blogg, uoppnåelig liv! dette er noe jeg virkelig liker å lese om, plis ikke slutt 🙁

    39. Herregud, det er det frekkeste jeg har hørt har skjedd mot en blogger. Helt forferdelig, virkelig! Ikke slutt! Men om du gjør det forstår jeg fullt ut, men du virker som en veldig hyggelig person. Ikke la mennesker være sånn mot deg, syntes du er en sterk person som fortsetter! 🙂

    40. Jeg skjønner deg Sophie, og det er veldig slitsomt når sånt må skje. Ikke slutt på grunn av dem, jeg vet du kanskje kan føle deg litt redd eller frustrert over det, men du må holde deg sterk. Jeg vet bloggen betyr mye for deg, og det skal den få lov til og gjøre. Du er sykt søt, og hyggelig, så det er nok bare sjalusi som er inne i bildet. Håper ting går bedre, og haterene kan stikke av. Om en hater leser denne kommentaren, så kan du like gjerne la Sophie være i fred, og la være å gå inn på bloggen hennes?
      Vi elsker deg, Sophie.

    41. Du må vite at du er en kjempe bra blogger. Du inspirerer meg utrolig mye.
      Jeg vil være som deg, du har så sykt bra utsenede!
      og jeg elsket personligheten din da jeg så på bloggen din.
      Skulle gjerne møtt deg på ekte. Det hadde vært sykt bra
      stå på <3

    42. Haha, det hær blir for min del alt for tåpeli…
      Stå på sir æ bare 🙂 Haters make you famous (Y)
      Må ikkje slutte å blogge av den grunn 😛 Eineste grunn te ho rakke ned på dæ e jo bare for at ho sku ønske ho va dæ 😉 Så det e no bare synd førr ho ^^

    43. ikke slutt, skjønner at det var en ekkel hendelse, men du hjelper faktisk andre med det du skriver på bloggen din, denne bloggen er kjempe bra! : )

    44. Ikke slutt og blogg, følger med bloggen din hver eneste dag. Har den tilogmed på favoritter!!!! Du er en av de beste bloggene jeg vet om, ikke bry deg! Du klarer dette, og ikke tenk på det! De er bare sjalu på at du er ei utrolig pen og nydelig jente!!!!

    45. Dette blir litt for dumt. Jeg så alt som skjedde, og du må jo ha helt feil oppfatning av situasjonen. Ikke bare er ikke jentene ikke flere år eldre enn deg, de var heller ikke voldsomme mot deg. Og; politiet kom ikke på grunn av dette, de kom på grunn av en slosskamp mellom noen andre. Du kan heller ikke la det gå inn på deg så mye, for alle blir jo rakket ned på her på byen, ikke bare deg. Vi bor tross alt i Harstad, og kan ikke forvente det så mye annerledes.

    46. Hun kan jo selvfølgelig bli påvirket av dette, har hun all grunn til. Vist de jentene kom og kjeftet henne ned? Selvfølgelig blir hun påvirket og at hun lar det gå inn på seg.

    47. Så utrolig tragisk & ikke minst barnslig gjort av henne! Synes mobbingen & baksnakkingen har blitt utrolig voldsom over alt i det siste egentlig. Dem som rakker ned på deg er GARANTERT bare misunnelig. Du er en helt utrolig nydelig jente & har en utrolig fin kropp som de aller fleste kunne drømt om 🙂 Rett og slett helt ufattelig hvor mye drit sjalusi kan føre til! Folk burde virkelig ta seg sammen. Mobberne selv synker alltid lavest uansett.

    48. håpe ikke du blir å slutte å blogge.. ALDRIG. les bloggen din kvær dag,å ser på alle di andre på topplista,men ø synst at din blogg e best av alle bloggan æ læs,å æ les ganske mange.. skjønne iikke at folk kan være så dom som dem e.. bloggen din e kjempebra! digge den!

    49. Kor utrulig unødvendig og barnslig. Snakk om å være frekk! Ka e hensikta? Å psyke dæ ned, ødelegge førr dæ, lage kvalme?
      Du gjør ingenting anna enn å være dæ sjøl og å skrive om livet dett. Du skriv det du tenke og det du føle, og du e ærlig og oppriktig om kem du e og ka du står førr. Du har aldri hengt nån ut på bloggen din, aldri oppført dæ nedlatanes eller frekk mot andre. Mett inntrykk av dæ, e at du e tvers igjennom god!
      IKKJE la nån ødelegge førr dæ. Og husk: du har mange fleire lesera som synes godt om dæ, enn de som ikkje like dæ. Den dagen du legg ned bloggen din, håpe æ du gjør det førdi du sjøl har kommet fram tel det, og førdi det e et valg DU ene og alene tar 🙂

    50. Katti ble steriotypi greit? Bare for at det ble nevt at det va russ i byen, betyr det jo dog ikke at ALLE som e russ e barnslig. Selvom sofie tar opp ting som skjer i livet sitt på bloggen, så e det ikke alt som passe sæ. Æ sir ikke at nån blei hengt ut, men personan vet jo kæm det handle om og da bør det kanskje håndteres i mellom dem og ikke bli lakt ut på nette.

    51. ikke slutt å blogg, jeg synes du er en inspirerende person, som har vært igjennom mye, men alikevel har det kjempe bra den dag idag.
      “Haters make you famous, you know” 😉

    52. Det fortjente du ikke! Herregud. Så utrolig umodent og barnslig gjort av dem. De er tilogmed eldre enn deg! Jesuschrist. Håper de leser kommentarene, så de får dårlig samvittighet, for det fortjener de 😉
      Du må ikke slutte! Bloggen din er utrolig bra. Du virker som utrolig grei og skjønn jente, og det tror jeg mange er enig i. Håper du har det bedre nå 🙂

    53. fyfaen, hvorfor skal du bry deg om disse haterne? de kan stappe en løk oppi rasshølet sitt faen. Du er en bra person og kjempe modig som støttet vennene dine, pls ikke slutt

    54. herregud..så stygge folk er. Jeg og mange andre elsker bloggen din og ser veldig opp til deg. Denne jenta var nok bare misunnelig på den bra bloggen og ikke minst den perfekte kroppen din, men det at ho skal gjøre så mye ut av noe positivt er bare helt sykt. Ikke mist motet, fortsett og blogg, Sophie! Jeg og mange andre elsker deg!:-)

    55. natt til 17 mai skjedde det noe VELDIG TRIST ja, 4 ungdommer( 2 gutter 2 jenter, kjærestepar) kjørte utafor kaia i vadsø og di to jentene på 16 og 18 døde, men det du bryr deg om er fulle teite jenter som leker kul? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg