idolbilder

Hei dere! Jeg har hatt en del problemer med mailen i det siste, og så vet jeg at jeg har fått en god del bilder/headere som noen av dere har laget til meg. Jeg har bare fått lagret ca 1/4 av de innså jeg i dag da jeg skulle legge de ut på bloggen. Om dere lager blir de lagt ut med link til deres blogg/navn selfølgelig. Så dere som har sendt må gjerne sende på nytt på [email protected]. Der kan dere også sende meg mail med spm. og lignende, beklager til de jeg ikke har svart på, men nå skal det bli gjort! 

Ett av de jeg har fått, fra www.finora.blogg.no. Tusentakk! 



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg