kur for kjærlighetssorg?

Takk for søte og snille komentarer, og takk til dere som har sendt meg mailer og brev på facebook! Det går faktisk ganske bra med meg, jeg trenger bareå ta hensyn til meg selv, være sammen med venner og kose meg. Så håper dere forstår hvorfor det var en dårlig bloggdag i går, og hvorfor det blir det i dag. Men imorgen dere, da er jeg tilbake, og da blir det slutt på kjærlighetssnakk her på bloggen!♥

Jeg har faktisk ikke vært helt 100% singel noen gang før, ikke siden jeg var tretten år. Så jeg vet ikke helt hvordan man gjør det, om dere skjønner? Haha. Men en ting er i alle fall sikkert, nå er det meg som skal stå i sentrum for en gangs skyld! Bestile nettop hjem en god del undertøy, skal fikse neglene og ta etterveksten senere idag, ta solarium, trene ++. Masse ting som gjør at jeg føler meg bra, og som gjør at jeg blir finere. Sounds like a good plan :)

Det jeg bestilte:



9 kommentarer

Siste innlegg