getting ready

Godmorgen! Sitter og drikker te faktisk, ganske uvanlig til å være meg! Jeg er nemlig mest et kakao-menneske, og klarer ikke av kaffe og te. Men lipton fruit tea var faktisk ganske god, så der har dere en anbefalning haha. Skal se ferdig gossip girl før jeg pakker sekken for skoledagen, herregud så tung skolesekken min er? 

Nå skal jeg fikse meg ferdig, slette håret tar en eeeeeevighet..

Etter skolen blir det trening for min del, og på ettermiddagen er det trafikalt grunnkurs, så får vi se hva jeg gjør senere! Suss 



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg