trenger kjærlighet!

“I remember what it feels like, to know love and have it taken away
Cant think of what i’ve learned right now, but i’ll be thanking you someday”

Spotifyen min har klikket helt, så noen ganger stopper musikken så kan det ta bortimot en halvtime før neste sang kommer på. Jeg hørte på en sang, så ble det stille som vanlig, så gikk jeg for å la meg og sovnet med øret inntil den ene høytaleren. Jeg våknet i panikk da spotify startet igjen hahaha, noen burde ha filmet meg da! “Hi, its Jonathan from spotify” på fult volum ut i hele rommet, fikk et mini-hjerteinnfarkt , satt meg fort opp i senga, klarte nesten ikke å puste og ropte ut ” faen helvette!!!” og slo igjen pcen.. Skal aldri mer bruke spotify i alle fall. Og det var altså det mest interessange som har hendt idag… 

Nå skal jeg dra til prix for å møte Lisa, der vi skal handle inn litt godt til i kveld! Vi skal til Lotte, tror vi alle trenger en oppmuntring.  Vi blogges senere, dere! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg