partytime!

Denne uken har nok passert raskere enn noen uker jeg har opplevd, “desverre”. Haha får så mange dype tanker da, angående livet og døden! Men nok om det.. Og nå er det altså Lørdag igjen! Så hva skal dere finne på i kveld? Selv skal jeg i hele to bursdager, men hadde nok foretrukket å bare vært hjemme faktisk.. Men har vært så utrolig mange hjemmehelger for meg i det siste, at jeg føler for å gjøre noe annet enn å se repiser av paradise hotel som jeg har gjort hver Lørdag i det siste. 

I morgen må jeg være i god form uansett, tror faktisk jeg skal ta meg en lengre sykkeltur da. Herlig at man faktisk kan sykle ute nå! :) Ble litt lei meg på grunn av snøen som dalte utenfor nå nettop, men jeg satser på at den er borte til i morgen! 

Godis til i kveld (så godt som alkoholfritt – bare sånn til opplysning for de litt yngre leserne)  ♥ Meg og min cider-avhengighet altså.. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg