ikke lenge igjen

Nå er det Fredag igjen, helt sykt hvor fort ukene går? Skremmende og deilig på samme tid, egentlig..
Bare tungt at helgene alltid varer så kort, men denne uken har i alle fall vært fantastisk – jeg har så masse unødvendig drama i livet mitt som jeg fint klarer meg uten, at det faktisk blir en uvant luksus når alt bare er rolig. Håper det fortsetter sånn leeeeeenge.

Har vært hos Simon siden 6tiden, og jeg tror det begynner å gå på nervene til alle at jeg er så glad i å ta bilder! I dag skulle jeg dra med meg Marius ut for å ta bilder, og det er så gøy, for han later alltid som om han ikke liker det – men han elsker å bli tatt bilder av. Ikke så rart, han er jo veldig nydelig!

Hahaha se så sur han ble når jeg ikke klarte å ta bra bilder! “Må du forklare kordan æ skal posere!!”

 Hahaha 100% seriøs  







7 kommentarer

Siste innlegg