nappet brynene..

Sitter nå å tortureres av pinsetten.. Jepp, jeg napper øyenbrynene, er det noe jeg virkelig hater så er det nettop det. Men finnes heller ikke noe styggere enn bryn som bare er kuttet rett av så det må gjøres ordentlig!
Har før fikset brynene mine på spaspa, har også farget de der.. Det gjør at jeg nå slipper å bruke øyenbrynsblyant og de har fått en ganske okei form til utgangspungt slik at jeg selv klarer å forme de nå. Personlig synes jeg det er finest med litt markerte og naturlige bryn, er dere ikke enige?

Før: ( helt latterig at noen har påpekt før at jeg hadde fortynnebryn tidligere..) 

Da hadde jeg vel spart i noen mnd fra sist napping tror jeg. 

Etter: 

Ser dere noen forskjell? Det viktigste er vel at jeg gjør det, men. Ble bra synes jeg! Her er jeg foresten uten løsvipper, noen som hadde spurt hvordan jeg ser ut når jeg er “naturlig”.

Man må lide for skjønnheten! Tårene bare renner virkelig her når jeg napper brynene..



 

7 kommentarer
    1. Det er noe som heter øyenbrynskniv. Det gjør ikke like vondt som napping. Kan gjøre litt vondt av og til. Det er enkelt å bruke. Du bare drar over kniven hvor du ikke vil ha øyenbrunshår. Jeg har prøvd det selv. Det funker. Tar bare noen sekunder til å få bort, var slik til meg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg