sommer søkes

Jeg er faktisk en slik person som blir oppriktig glad av sommer og sol. Men her kan jeg nok se langt etter at snøen skal smelte, og at det skal bli varmt ute. Jeg trenger å kunne gå ut uten å ta på meg en svær jakke og uggs, jeg trenger å kunne se ut for å så møtes av en blå himmel, grønt gress, lyden av fulger og bare gressklippere til og med.

Herregud, jeg var så sinnsykt brun i fjor sommer.  Rart å se tilbake, utrolig brun ( kommer nok aldri i mitt liv til å bli så brun igjen, tok sol hver eneste dag i tre uker) og jeg var ikke så utrlig trent heller. Var i sommeren jeg begynte å trene hver dag også tror jeg. Jeg hadde faktisk en helt sykt bra sommer i fjor, og i år skal bli enda bedre. Gleder meg helt sinnsyykt masse til Hove for å nevne noe! Føler alltid at jeg ikke setter nok pris på sommeren når den først er her – så jeg sier i år som alle andre år: I 2011 skal jeg virkelig nyte sommeren

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg