Hair extensions

Jippi, har endelig fått bestilt nye extensions. Stresser alltid så sykt med det når det er ting jeg føler jeg gjøre, men nå er det i alle fall gjort. Pakken jeg kjøpte nå kostet 999 kr, med frakt ble det vel litt over 1000lappen. Ikke så altfor ille, men føles ikke superbra likevel..

Siden dere spør så mye, jeg bruker jeg dette håret. Jeg bruker to pakker, og bytter ut en av pakkene en gang i mnd. Grunnen til at jeg bytter ut så ofte er fordi håret røyter så mye, å ser rett å slett ikke bra ut etter en liten stund. Håper det var til hjelp for noen:-)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg