SATURDAY


Topp fra pretty little thing / nylon tights fra Nelly 

Med en gang jeg kom hjem tok jeg det beste valget: istedenfor å legge meg ned på sofaen som fristet mest, kledde jeg heller på meg treningsklærne og gjorde en runde pilates. Så deilig! Jeg foretrekker faktisk Pilates over yoga, i alle fall på det nivået jeg er nå. Pilates er mer “action” og ikke så mye pusting. Anbefaler denne videoen på youtube for nybegynnere! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, fy faen som jeg elsker å trene og som jeg angrer på at jeg ikke bare har gjort det hele livet. Jeg tror jeg kunne unngått veldig mye kjipe tanker om meg selv da.

Jeg har filmet en videoblogg i dag om hvordan jeg setter på parykkene mine, den ble faktisk ganske bra og jeg gleder meg til dere får se! Om du har forslag til andre videoer bare si ifra, jeg skal filme hele dagen i morgen. Kanskje en video der jeg forteller og viser litt om operasjonen? “Reisen” med silikon liksom? En video om operasjoner generelt? En video om hvordan man får det bedre i livet? En video om.. ingenting? En vlog? TELL ME! <3

19 kommentarer
    1. Svevende koselig å kulings innlegg å Blå er toppers å best synes jeg skikkelig vakker bilder synes jeg du er favoritten min ønsker deg alt godt å en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️😀🌌

    2. Linken funker ikke hos meg? Det gjør forresten ikke linkene i det forrige innlegget heller, men det er kanskje bare pcen min som er rar!:)

      <3

    3. Skal du og Kasper publisere podcasten om å leve med en psykisk syk kjæreste eller hva det var? Er veldig interessert i å høre, føler meg og typen min kan slite med det samme og kan være deilig å kunne kjenne seg igjen + høre deres erfaringer om hvordan dere klarer å prate sammen og få det til å funke, og det viktigste: vite at det kan gå!

    4. Flink! Når det gjelder forslag til videoblogging så er i alle fall ikke jeg særlig interessert i silokon-snakk (haha men jeg hadde nok sett den uansett) men har lyst på ny “what I eat in a day” eller andre veganske ting, at du snakker litt om tatoveringene dine eller også bare hva du gjør om dagen. Ok det siste var fryktelig lite konkret men ja.

    5. Tror du glemte å hyperlinke til pilates-videoen. Er veldig interessert i hvilken video det er i tilfelle jeg vil begynne å bruke den selv 🙂
      Ellers hadde det vært artig med alt fra slike ordinære videoer som Q&A, sminkerutine/morgenrutine/kveldsrutine til en mer spissa video som din reise med operasjoner. Selv om jeg er litt usikker på om enda mer fokus på operasjoner er lurt, siden du ofte presiserer at du er lei av at pressen kun stiller deg spørsmål om operasjoner. Da burde man kanskje ikke legge opp til det.

    6. I setningen “anbefaler denne videoen på youtube for nybegynnere”, så er det ingen link.. Kunne du lagt ut linken på nytt, har lyst til prøve meg på pilates 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg