liste på en lørdag

Hei dere og takk for mange gode filmtips i går. Setter pris på det. 

I går farget jeg håret tilbake til platina! Siden jeg nettopp har satt på extensions skal jeg holde det langt i et par uker, og så klippe det skulderlangt igjen som jeg vet mange av dere liker. Jeg tenker å klippe det litt gradvis kortere slik at jeg får variasjon.

Vi ringer inn lørdagen med en liste, vi 🤠 (haha jeg har blitt helt hekta på den emojien, den representerer et visst type humør).

Ukens låt:
Jeg har gjennoppdaget en spilleliste jeg lagde for et par år siden. Den heter Love, og den første låten ble lagt inn bare en måned etter at jeg begynte å treffe Kasper. Når jeg hører på spillelisten kommer alle minnene tilbake, jeg kan se oss så tydelig i den forrige leiligheten min, den lille peisen min brenner og jeg var bare så glad for å finne noen jeg endelig kunne slappe av med, og ikke minst vokse med. Endelig en kjæreste hvor jeg ikke alltid følte for å bevise noe, at livet var en konstant audition. Da turte jeg endelig å lage en spilleliste med musikk jeg faktisk liker, og ikke musikk jeg likte for å tøffe meg. Og slik ble LOVE til! De låtene jeg elsker mest av alt. Du finner spillelisten HER.

Ukens motivasjon:
Da jeg var med i en paneldebatt i dag var det kun menn der som er mange år eldre enn meg og en mye bredere erfaring på akkurat det vi snakket om (etiske synspunkter i kosmetisk kirurgi, mennene var kirurger eller tannleger). Det var utrolig interessant, og jeg lærte mye, men det var et par ganger jeg måtte smelle tilbake fordi jeg ble satt i bås. Jeg vurderte om jeg skulle si ifra eller ikke, å stå opp for meg selv (og ikke minst yrket mitt og DERE!) men jeg klarte det. Da ble jeg motivert fordi jeg har innsett at man kan si ifra på en respektfull måte, men likevel bli hørt. Det er noe jeg skikkelig har lært meg det siste året. Før var jeg mye mer bastant.

Jeg har søkt etter ny klipper på youtube-kanalen min, og var redd ingen skulle søke på stillingen. Men herregud så mange flinke folk! Akkurat nå har jeg tilsendt et prøveprosjekt til alle som kan være aktuelle, så nå satser jeg på å finne en dødsflink klipper som kan jobbe med meg på ukentlig basis. Det var så motiverende å se hvor mange dyktige mennesker som følger meg. I morgen tenker jeg forresten å legge ut en video om mine upopulære meninger.

Ukens ønskeliste:
Det er ingen tvil om at leiligheten i Tromsø er på toppen av listen. Ikke at jeg gjør en så iherdig jobb med å lete, jeg sitter ikke lenket til Finn liksom, men det kommer til å ordne seg likevel. I dag sa interiørdamen min ja til å være prosjektleder på leiligheten i Tromsø da, takk Gud! Da blir det Sophie Elise-style uten problem, og jeg slipper å bruke tid på å bli kjent med en annen som skal forstå min personlige stil. Med Katrine (som hun heter) kan jeg bare legge alt ansvaret fra meg, og likevel vite at det blir bra.

Ukens innkjøp:
I morgen skal jeg hente et gulvteppe jeg har kjøpt på finn! Det er seriøst min nye greie, se etter interiør på finn og Blomqvist nettauksjon. Det fine gulvteppet mitt i stua som dere ofte spør etter er altså fra Finn, om man søker “persisk teppe” kommer det opp så mye fint. Det er altså et slikt jeg skal kjøpe i morgen!

Ukens kosthold:

Elendig. Jeg vil nesten ikke tenke på det engang. Og jeg lurer på hvorfor jeg får kviser? Kremt, det er en ganske åpenbar kilde her – kosthold.

Planer i helgen:
I dag skal jeg på Burlesqueshow, for første gang i mitt liv! Jeg har aldri hørt om noe lignende i Oslo før, så det blir gøy. Jeg er edru som vanlig. Da kan jeg ta bilen i tillegg, win win. I morgen skal jeg skrive hele dagen (har satt opp fra 10 – 15), hente gulvteppet, og så skal jeg filme et visst program hele kvelden, som jeg blir opptatt med hele uken.. 🙂 Gjett hva! I tillegg blir det så klart forberedelser til lanseringen av Skappel, som skjer allerede på tirsdag. Krysser fingrene for en velykket lansering.

Hva er deres planer i helgen da? Det hadde vært hyggelig å høre 💕

25 kommentarer
    1. Kanskje du ville likt ‘Never Seen You So Clear’’ på din fine Love spilleliste? Med The Northern Belle og fra albumet fra 2018 Blinding Blue Neon 💃🤠

      Lykke til i kveld 😊

    2. Super stilig bilder å koselig å kult innlegg synes jeg du er svevende blå LYSET fra Nord Norge å kos deg masse på brulleskfest i kveld ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🌌🐱♥️✌🐈⭐

    3. Elsker slike type innlegg! Elsker å høre om flytteprosjektet ditt og håper du vil dele masse av det, spesielt i oppussingsfasen når det kommer. Har du funnet noen leilighet eller område du synes virker interessant?

      1. Det skal ejg gjøre! Men er dessverre litt grenser på hvor mye jeg får delt angående oppussing da jeg ikke kommer til å være tilstede selv.. Jeg har ikke funnet noe område enda, men det må være i sentrum /sentrumsnært da jeg vil leie den ut i fremtidne 🙂

    4. Eeeeelsker innlegget! Fy, sören du er så god!!! <3 Her er det masse sjokolade og skal vi danse! Har hatt en goood treningsökt! Perfekt Lördag for meg! 😉 Stor klem til vakre, gode deg! <3

    5. Har fått med deg at du prøver å gå ned i spagaten, hvordan går det prosjektet? Syntes det viker veldig spennende, så prøver litt selv 😄 Kan du vise hvilke øvelser du gjør i en video elle et innlegg en gang? Hadde vært masse til hjelp! Ha en bra lørdagskveld videre, fine Sophie ❤️

      1. Det går helt greit, men jeg har ikke gjort det hver dag dessverre.. Nå blir det mest veldig intens og fokusert tøying etter trening, dvs 3-4 ganger i uken. Vet ikke om det kommer til å gå veien da, burde kanskje være mer intenst siden jeg er voksen.. <3

        Anbefaler å søke 30 day split challenge på f.eks pinterest!

        God lørdag til deg også fine <3

    6. SÅ KLART😮 : «I dag sa interiørdamen min ja til å være prosjektleder på leiligheten i Tromsø da, takk Gud! Da blir det Sophie Elise-style uten problem, og jeg slipper å bruke tid på å bli kjent med en annen som skal forstå min personlige stil. Med Katrine (som hun heter) kan jeg bare legge alt ansvaret fra meg, og likevel vite at det blir bra.» SÅ KLART…
      …det høres bare bittelitt diva ut lissom

      1. Har du virkelig ingen tanker om at du fronter et liv i luksus SE? Du sier du ikke vasser i penger (du kan virkelig ikke mene det seriøst) men hvem andre enn dere bloggere og andre med lett-tjente penger kan kjøpe flere leiligheter, kjøpe nosejob i NY med oppfølging til en halv million kroner, samt reise og forbruke på denne måten? Et svar? Jeg har ikke problem med å se at ja, du tjener mye penger, men å velge å si at du ikke vasser i penger er et hån mot så utrolig mange som ønsker å ha littegrann mer å rutte med😢

    7. Hei Sophie! Jeg leste noe nå i dag som jeg kan se for meg at du er interessert i å vite; nemlig at eier av Blivakker.no, Einar Øgrey Brandsdal, er abortmotstander, rasist og Demokratene-sympatisør. Han har visstnok også sendt bilder av døde fostre på mail til kvinner som er aktive i abortsaken… Jeg ble lettere sjokkert, siden jeg har handlet endel på Blivakker, noe jeg kommer til å slutte med nå. Jeg vet ikke om du har/har hatt samarbeid med dem, men det er jo fint å vite uansett! Og kanskje noe du vil videreformidle. Se NRK-artikkel her https://www.nrk.no/sorlandet/xl/jesus_-kleppe-og-demokratiet-1.14699643
      Det er også skrevet om på Facebookgruppa Den Selskapelige.
      Ha en fin søndag! Hilsen Thea

    8. Du kler begge lengder! Når jeg hadde extensions satt jeg inn lange lengder og etterhvert som det ble litt slitt klipte jeg det bare litt kortere. Synes alt extensions blir fortere slitt enn mitt eget hår, og på den måten kunne jeg bruke håret flere ganger, da bare heiste de det opp neste gang jeg kom😊

    9. Jeg husker du har nevnt frisøren du går til i bloggen tidligere men kan du minne meg på navnet igjen? Hårfargen din er så on point. Jeg vil også!

    10. Hei. Ser du har byttet øredobber ganske tidlig etter du tok piercingene. Hvor lenge venta du med å bytte? Kan du fortelle mer rundt dette?😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg