gjesterommet

Reklame | event

Etter å ha kommet hjem (kofferten min kom ikke med flyet) har det vært mye å deale med, både på jobb og privat. Jeg har heldigvis opplevd mange stormer før, men bloggen måtte stå litt til side. Derimot lover jeg å fortelle dere alt, veldig snart, men jeg vil gjøre det på riktig og en udramatisk måte. Jeg møtte også en fin ny bekjent på ettermiddagen og fikk masse gode råd. Det trengte jeg.

Noe som derimot var gøy å komme hjem til.. Gjesterommet begynner å ta form. Senga er inne i veggen, på venstre side. Bak gardinene!

Jeg ville bare minne dere på eventet mitt med MyMuse i morgen. Oslo City fra klokken 12-14! Kom for å si hei, snakk med meg om livet, kjærlighet eller få en klem og et råd. Prøv plaggene fra kolleksjonen, kjenn på kvaliteten eller kjøp noe av det som er utsolgt på nett. Du finner mer info om eventet her ❤️ Å være med dere gjør meg glad, enten det kommer 5 eller 50.

Ps. Jeg er helt obsessed med en gammel låt av Madonna for tiden.. Den heter Frozen. Fy faen så bra! Repeat hjemme hos meg. 

37 kommentarer
    1. Kjipt at Glöd ble avslørt på en slik måte (i en sak om plagiat), selv om de fleste nok skjønte at det var selvbruning du skulle lansere.

    2. Lenge leve frekkheten!
      Hoste en kolleksjon som du kynisk har plagiert fra seriøse og hardtarbeidende designere.
      Og så lojal mot din gamle arbeidsgiver Brun og Blid at du har kopiert de også
      Mye dritt du må svare på Sofie – håper virkelig du må stå til ansvar!

    3. Altså. Hadde det ikke vært for at du bruker miljøsaken for å fremme deg selv, at du lyver og jukser til deg oppmerksomhet og penger for ting andre har skap, har større forbruk enn de aller fleste, noe du tilogmed dytter på ungdommen for å skaffe deg mere penger til gigaforbruket ditt, så hadde jeg ikke orket å ofret deg en eneste kommentar. Men dette er provoserende rett og slett! Håper du, iallefall noen ganger, er litt skamfull i det minste.

    4. Jeg har også hatt dilla på «Frozen» i det siste. Det er mange ting ved deg som gjør at jeg ofte får en følelse av synkronisitet. Er litt mer enn en håndfull personer jeg har det sånn med, og merkelig nok er du en av dem (*scratching head*). Kanskje det har noe med mine delvise røtter i Nord-Norge å gjøre? Haha, jeg vet ikke…

    5. Jeg blir lettere sjokkert av å lese hva folk får seg til å kommentere på denne bloggen. Greit nok at dere ikke er enige i alt hun foretar seg, men fy søren så frekke dere er! Ta dere sammen – normal folkeskikk er en grei ting å praktisere!

    6. Til deg over, det må være lov å si ifra når bloggere kopierer andres verk. Det kalles plagiat og Sophie har hvertfall ikke folkeskikk når hun bare stjeler andres design på den måten

      1. Helt enig i at det kan være greit å informere andre, men det som har skjedd i dette tilfellet er at hele saken har blitt oppblåst.

        Fakta til nå: Ja, den ene bodyen selges også av et annet selskap (zalando er ikke designer slik det påstås i flere poster). Denne bodyen selges kun i svart av det andre selskapet. Sannsynligheten for at det er en mal av et design som er kjøpt er sjukt stor – dette er vanlig praksis hos de fleste merker som sprøyter ut flere kolleksjoner over kort tid. (Liksom hvor er hatet over HM sin ooooover plagiat av nye, unge designere som ikke har mulighet til å gå til sak mot et så stort selskap?)

        Ang. Den nye hudpleie serien til SE, eneste som er bekreftet er at Brun og Blid har gått mot sak pga. Navnet. Vi vet nada om formulering og design av SE sitt produkt, da dette ikke er kommet ut enda. Slik enkelte får det til å fremstå er at SE har tatt hele Brun og Blid sitt produkt og limt sitt eget navn på. Dette vet vi enda ikke noe om – da produktet enda ikke er lansert.

        Husk å være kritisk! Hat gruppa til Sophie Elise er veeeldig glad i å fremstille saker 10 ganger verre enn det de er.
        Greit at den ene bodyen ikke er eksklusiv for kolleksjonen i Mymuse? Nei, ikke når det er slik produktene er markedsført – Mymuse er laaangt i fra det første merket som kjøper rettigheter til en mal av et design som ligger ute på markedet. Den rosa er derimot eksklusiv.

    7. Det er noe med måten man sier ifra på da. Det går fint ann å få frem meningen sin uten å slenge en haug med dritt. Om det er plagiat eller ikke skal ikke jeg uttale meg om for det har jeg ikke kunnskap om og det bryr meg egentlig fint lite også, men jeg gremmes over folk som sitter på nett og oppfører seg stygt mot andre.

      1. Uff, her var det mye triste kommentarer nå Sophie.. Håper du klarer å se bort ifra de alle 💜 Elsker at du er hekta på Frozen, har du sett musikkvideoen ? Den er helt magisk, Madonnas har DE håndbevegelsene…
        Lykke til i morgen!

    8. Hei Sophie, jeg vil bare si at jeg elsker gjesterommet ditt, det er sykt fint og at jeg elsker hele kolleksjonen din med mymuse😍 jeg har dessverre ikke anledning til å komme i morgen på grunn av avstanden, men det kan hende at storebroren min kommer innom Oslo city en tur😊
      Jeg håper at alt går som det skal og at du koser def masse😊
      Stor klem fra Marielle💕

    9. Frozen er nydelig, min favoritt av Madonna. Om du liker den, burde du sjekke ut albumet det kommer fra, ray of light. Mange bra sanger.
      En annen favorittsang fra Madonna er Isaac, litt samme stemning som frozen, nydelig.
      Leit å høre at det er mye nå. Sikker på at du klarer deg gjennom alt, du er sterk💕

    10. Jeg blir seriøst kvalm av folk og oppførselen deres…uansett hva som er sant og ikke om denne saken, så er det så utrolig unødvendig, slemt og usaklig å gå på et menneskets personlighet og utseende for å «ytre sin mening».
      For all del så har man rett til å si noe om hva man mener er greit og ikke, men ta dere sammen og gjør det på en ordentlig måte. Når man ytrer sin mening ved å gå på personangrep, så blir det bare så innmari tydelig at dere ikke har noen seriøse argumenter å komme med. Behovet for å rakke ned på andre for å selv føle dere overlegne, overskygger poenget deres så til de grader.
      Håper virkelig dere aldri får oppleve å bli snakket til og behandlet på samme måte som dere gjør her med Sophie…eller at dere aldri opplever at noen snakker sånn til deres barn, eller andre familiemedlemmer. Det er virkelig ingen som fortjener drittslenging.

      Stå i det Sophie! Ikke la dritt kommentarene gå inn på deg<3

    11. Skikkelig Nydelig å vakker bilder synes jeg å koselig å hyggelig innlegg du er som en sommerfugl i en DRØM og favoritten min å best synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ❤🦋🌐😀🌄🐼

    12. Det hun skrivdr om boddyen er at hun føler seg svært sjelden sexy i body og ville lage….hun later iallefall som det er hun som har laget den da. Så mye juks og fanteri det er i verden. Og SE er intet unntak.

    13. Plagiat / kopiering / stjeling/ brudd på åndsverkloven.
      Lista av det Sofie driver med er lang som et vondt år.
      Miljø er ikke noe S er en god represent for-snarere motsatt.
      Glad i dyr – det er det vel snarere nennes mor som er.
      Dyrevelferd er mye mer enn bilde av en apekatt eller to samt et gårdsbesøk i ny og ne ( ofte brukt for å flytte fokus fra all berettiget kreditt)
      Jeg gremmes !

    14. Sykt herlig vibe på det gjesterommet! Fargen! Tapeten!! Dritfint rett og slett! 😍 Og å såve inni en hule. Nice!

    15. Når Sophie sier at hun har designet egen kolleksjon og vært så involvert så er det jo såklart skuffende å finne ut at Zalando har solgt identisk body før hennes kolleksjon kom ut. Da vet man vel at Sophie ikke har vært spesielt engasjert eller involvert i sin «egen» kolleksjon. Om det er plagiat vet jeg ikke, kan godt hende det er sånn det funker at man kan kjøpe en «mal» eller whatever – men det er jo uansett skuffende. Og Glöd er det jo så åpenbart at er en kopi at det ikke er vits å si noe annet engang – og nok engang er det skuffende at Sophie tydeligvis ikke er så involvert som hun sier at hun er, siden hun kun viser til samarbeidspartner når hun blir spurt om kopiering, uten å ta noe ansvar selv.

    16. Lei av influensere som har «designet» både det ene og det andre. For oss som kjenner litt til hva designprosesser egentlig innebærer, blir det bare for dumt. Her ble det vel klart for alle at du bare selger navnet ditt til noe ræl som andre står bak. Synd du gjorde dårlig utsjekk av samarbeidspartnerne dine, plagiat er aldri ok, verken juridisk eller moralsk.

    17. Vilka härliga färger der är på rummet!🙌🏼 Ser fram till att se när det är färdigt ☺️

    18. -du lyver og jukser til deg oppmerksomhet og penger for ting andre har skap
      -har større forbruk enn de aller fleste
      – noe du tilogmed dytter på ungdommen for å skaffe deg mere penger til gigaforbruket ditt

      Og på toppen av dette : mener du er et godt menneske …..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg