første arbeidsdag, podcast og hva faen skal jeg gjøre

Reklame | annonselenker Nelly

I dag hadde jeg og Fetisha photoshoot for vår kommende podcast, som slippes allerede i slutten av måneden. Ja, jeg vet “alle” har podcast og det er kjipt å komme sent til festen, men vi er så motiverte og vet dette er noe som både kommer til å bli bra, morsomt, nødvendig og interessant for lytterne! Vi har dessuten blitt signert av det beste selskapet, nemlig Vrang Produksjon – og det er jeg så stolt av.  Vi har så flinke folk i ryggen og alle er opptatt av kvalitet, podcasten skal skille seg ut osv.. Noe dere kommer til å merke på temaene vi snakker om. Ah, jeg gleder meg sånn og håper dere gjør det samme. <3 Vil dere jeg skal lage en liste over podcastene jeg selv hører på? Det er mye selvhjelp og true crime, men jeg hører hver dag og har MASSE tips.

Så irriterende med den støttebh-en som stikker opp hele tiden. Men sånn får det bare være i seks måneder (?) til.
Kjolen jeg har på meg fikk jeg cirka en million spørsmål om på instagram! Link finner du HER.

Dette var min første dag tilbake på jobb etter operasjonen, og det gikk sånn halvveis. Jeg hadde det morsomt på shooten men jeg merket det tok mer energi enn det ga, vanligvis er det helt motsatt – i tillegg hadde vi et møte, spilte inn promo osv, så jeg har dessverre fått høy feber. Kan det være på grunn av medisinene? Jeg har hørt at Oxynorm, som jeg sluttet på i går kan gi en slags nedtur når man er ferdig.. Det er skummelt å gå på piller synes jeg, for det er så vanedannende. Jeg merker faktisk allerede at jeg har “craving”, haha..

Dagens siste skift! Toppen min finner du HER. Den er nå på 80% rabatt 🙂 

Uansett! I kveld skal jeg ta den høye feberen min og gå på date med kjæresten min + en venn. Som dere vet studerer Kasper egentlig i Tromsø men følger studiene i Oslo, jeg har alltid vært forberedt på at utfordringer kan komme og nå må man altså flytte tilbake til Tromsø i litt over en måned. Det er ikke verdens undergang men det føles så klart dumt å være alene så lenge. Jeg er kjemperedd for at han etterhvert skal bli nødt til å flytte permanent.. Men, de sorgene kan jeg ikke ta på forskudd (jeg tar de på forskudd hele tiden egentlig, lol). Jeg har bestemt meg for å ikke dra på Vixen Blogawards i år, men det kommer neppe som et sjokk. For det første er formen redusert, for det andre har jeg ikke samme behovet som jeg pleide. Jeg vet jeg ikke vinner, og det kommer jeg sikkert aldri til å gjøre igjen heller, og føler derfor jeg ikke går glipp av så mye. Den prisen har mistet litt sin greie..

Have a good night. <3 

103 kommentarer
      1. Jeg er så enig. Hun minner mer og mer om en sånn klassisk skjønnhet fra 60-tallet (typ Veruschka’s yngre dager). Hun ser ut som om hun hører hjemme i en Lana Del Rey video. Mindre pupper styrker bare dette.

    1. Så utrolig nydelig du er Sophie! <3 Gleder meg til podcast! Hadde vært kjekt å høre om typ singellivet i storbyen vs forhold.. flauser osv.

    2. Sikker på at det Løser seg du er alltid så Herlig å kul kos deg masse i kveld skal fine bilder synes jeg og du er favoritten min ønsker deg alt godt og en riktig fantastisk god å fine kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱

    3. Store pupper var fint, men wow så lekker kropp og ikke minst matchende du har fått nå! HEIA SOFIE💕
      Og all creds til deg som faktisk er på jobb så tett etter operasjonen, er vell normalt med 4-6 uker sykmelding?? Iron-woman💪🏻 Men pass på å ikke dra det for langt da. Man skal jo egentlig sitte mest i ro pga at arrene også skal gro fint, man ønsker jo ikke å få bredere arr/dårligere resultat. Så pass på deg selv frøken. Klem💕

          1. Jeg har selv gjennomgått plastisk kirurgi og kan meddele at man ikke får sykemelding fra lege. Jeg måtte ta ut ferie. Kanskje forskjellig? Men man får vel absolutt ikke sykemelding i 4-6 uker for noe som er helt valgfritt 😅

            Samtidig må jeg bare si at jeg er helt målløs over hvor vakker du er Sophie. Mindre bryst var prikken over i’en – selvom ikke bryststørrelse skal ha noe å si. Men du har virkelig aldri sett vakrere, finere og flottere ut enn du gjør nå <3

    4. Åh herregud! Du ser HELT fantastisk og nydelig ut etter operasjonen, Sophie 😭💗🙏🏻 Gleder meg som en baby til podcast. Kos deg i hjelp med Kasper i kveld, flotteste paret. Stor klem

    5. Hva studerer Kasper? Virker som en spirituell og «alternativ» person, lurer på om det er noe i den gata?

    6. Jeg har lest bloggen din i flere år, men aldri før har jeg lagt igjen en kommentar – i dag måtte jeg bare! Jeg må bare få sagt at du ble utrolig pen med mindre pupper, det kledde deg virkelig! Lykke til med tilvenningen, jeg tror du kommer til å bli fornøyd.

    7. Du var pen før altså, men fy søren så fantastisk du ser ut etter du tok bort silikonen😍
      Mer classy og voksen 🙂
      Det passer såååå mye bedre til kroppen din 🙂
      ELSKER DET 💚💚

    8. Wow!!! Du ser helt fantastisk ut med mindre pupper😍 Håper du lærer å like de nakne selv etterhvert også, for dette kledde du virkelig.
      Klem og god bedring!

    9. Hei:)
      Jeg hører alltid på musikk og aldri på podcast (har så masse tanker i hodet, klarer aldri å henge med), men deres vil jeg gjerne gi et forsøk.
      Kunne tenkt meg å høre om din erfaring med eksistensiell angst. Jeg har hatt perioder med dette selv og aldri helt skjønt hva det
      har vært. Husker jeg leste om det på bloggen din en gang og det var så befriende. Endelig var det noen som klarte å sette ord på det som er en helt for jævelig tilstand å være i. Det er så vanskelig å forklare til andre hvordan man føler det. Var hvertfall det for
      meg. Følte vennene mine ikke forsto en dritt av det jeg prøvde å forklare dem. For meg varte det på det lengste i ca. 2 måneder,
      og litt etter litt begynte jeg å føle meg som meg selv igjen. Det var så ekkelt, og jeg har aldri følt meg så liten og alene som i den
      perioden. Er så redd for å havne der igjen, da det kan komme helt ut av det blå…
      Gratulerer til dere begge med signeringen:)

    10. Aldri kommentert på bloggen din før, men nå må jeg bare. Du ser helt fantastisk ut med de ´´nye´´puppene. Kler deg virkelig!
      Og ja takk til podcast tips 🙂

    11. Du er virkelig ett av de få menneskene jeg vet om som bare blir vakrere og vakrere… det er som om du bare blomstrer og blomstrer! Og dette sier jeg ikke på grunn av operasjonen i seg selv, men bare av hele din utstråling som bare blir mer og mer synlig.. Bare fortsett slik som du er, det blir bare bedre og bedre!

    12. Vet du, eg e så glad på dine vegne. De siste månedene har eg sett en stor forandring i deg – tenke ikkje på kroppslig, men rett og slett koss du bære deg selv. Du STRÅLE, og du virke mer genuint glad. Og det fortjene du. Fine menneske ❤️ Og girl, puppene ser bra ut!

    13. Skal fjerne mine innlegg i morgen ! Likte veldig godt det du skrev om at det kommer til å se helt jævelig ut . Gruer meg så SINNSYKT til det neste året når alt skal gå seg til både psykisk og at vevet skal gro.. kirurgen sa det samme til meg med at man kan faktisk ikke forberede seg på hvor ille det blir men at det vist ble bedre ! Har du fått noe tips om hva som et bra å gjøre i prosessen? Leste på et forum at massasje skal funke 😂 DEL DEL TIPS 😂 masse god psykisk bedring til deg 🌸

    14. Du ser virkelig fantastisk ut! Kan fortelle deg at Oxynorm er meget vanedannende medisiner (det er jo morfin) så jeg håper du har trappet ned? Slutter man brått på de risikerer man å få abstinenser. Ha en fortsatt fin uke, håper formen er stigende etterhvert!

    15. Ja til podkast tips!! Elsker også boktipsene du kommer med. Faller i smak hver gang👌🏻 By the way, you look amazing👏🏻❤️

    16. Har lest bloggen lenge og du er et stort forbilde, kan ikke huske om jeg har kommentert før, begynner å bli en del år, haha. Men! Jeg ville bare si at du ser utrolig bra ut etter operasjonen, passer kroppen din sykt fint! Vakre Sophie❤️

    17. Hei 🙂 man skal aldri slutte fra en dag til en annen på oxynorm. Det er ekstremt avhengighetsskapende og om man slutter fra dag til en annen kan man oppleve sterke abstinenser faktisk:p legen skal alltid lage en nedtrappingsplan..

      1. Nope! Det er et hurtigvirkende morfinpreparat som kun sitter i kroppen noen få timer. Lagres ikke og behøver ingen nedtrapping. Med mindre du har gått på høye doser over lang tid og utviklet avhengighet og dermed abstinens… Det gleder ikke kortvarig etter operasjon, da trenger man ikke trappe ned!

    18. Du så flott ut m pupper og du ser amaaaaazing ut «uten» pupper. Håper deg ordner seg for deg og Kasper, dere rr såå søte sammen❤️

    19. Hvorfor blogger du så lite? Trodde du startet året med så mye motivasjon og du sa du var klar for å levere bedre på bloggen, men det har jo bare blitt dårligere i det nye året.. Tror du holder på med litt for mye samtidig, hadde heller valgt å gjøre noe bra enn å hive deg inn i absolutt alt halvveis. Men du ser utrolig bra ut om dagen ihvertfall, det må jeg si!

    20. Herremin, så fin du er nå!! 😍 Alltid syntes det, men nå bare 👌 👌 👌
      Du hadde forresten fortjent å vinne Vixen hvert år. Du er den beste der ute.
      Masse lykke til med podcast ❤️

    21. Hei! Ser du skriver at du har feber. Jeg er sykepleier og vil sterkt anbefale deg å oppsøke en lege. Du kan ha en infeksjon etter operasjonen som bør undersøkes, evt. Behandles med antibiotika. Vi råder alltid pasienter som har operert om å oppsøke lege ved infeksjonstegn (feks. Feber)

    22. Hvis du har høy feber etter en operasjon bør du kontakte lege for å utelukke infeksjon.

      Masse god bedring. Du ser superflott ut!

    23. Utrolig flott ble du. Veldig kledelig 🙂 Håper du får høre det hver eneste dag, helt til du VET det selv. Ser mye bedre ut enn før.

    24. Får man feber innen 4 uker etter operasjon så skal man vel alltid rett til legen så raskt som mulig?

    25. Giiirl, så sjukt fin du er!! Har forresten stemt på deg i alle kategorier du var nominert i haha. Gleder meg til podcast – alt du gjør er så spennenden!

    26. Gleder meg helt sykt til podcast!!

      Du ser virkelig superbra ut, du stråler innenfra – det er fint å se!

    27. Woho,ser så frem til pod! Så lenge som jeg har ønska det og nå er den her snart! Også så fin du har blitt, det har du altså alltid vært men fysøren du er vakker du<3 masse god bedring.
      Klem

    28. Oi Sophie. Feber etter operasjon kan ofte være indikator på infeksjon, så anbefaler sterkt å ta en check up hos legen. Hilsen sykepleier.

    29. Jeg kommenterer aldri blogger, men må må jeg bare 😅 Fy søren, så fin du ble! 😊 Disse puppene kler kroppen din så mye bedre, har aldri sett deg så fin ❤️

    30. Nå er ikke eg lege altså – men hvis du har høy feber etter operasjon, RING LEGEN DIN. Heller en gang for mye enn en gang for lite.

    31. Jeg pleier aldri å kommentere på noe som helst, men nå må jeg bare. Sophie, du ser helt fantastisk ut! Du har alltid sett bra ut, men naturlig kler deg absolutt best. Stå på videre, du er ei flott jente 😊

    32. Du ser altså så bra ut! Veldig Ulrikke Lund (for de av oss som husker så langt tilbake i tid.. Hehe..)

    33. Ååh, Sophie!! Dette kler kroppen din og formene dine SÅ bra. Du har vært og er ekstremt nydelig, både på utsiden, men viktigst av alt, også innsiden ❤️ Fortsatt god bedring med tanke på feber!

    34. Dette er min første kommentar på din blogg etter å ha fulgt deg i mange år, og jeg vil bare fortelle deg at du er nydelig og ser like vakker ut nå som før. Dette kler du kjempe godt og fra mitt synspunkt har du ingen grunn til å gjøre noe annet enn møte de nye dagene med topp selvtillit og fortelle deg selv at du ser smashing ut, for det vil ikke å være å lyve! Jeg heier på deg 🙂

    35. Hei! Ser andre sykepleiere også har sagt det, men kan ikke sies nok: ta kontakt med lege! Det er viktig å utelukke at feberen kommer grunnet en infeksjon. Masse lykke til videre og god bedring!

    36. Du er vakker og modig 😁 ang oxynorm : er en mild type morfin. Du får ikke nedtur av å gå på så få dager. Eneste kan være litt fysisk plager som : kvalme, svette , forstoppelse eller diare…. er ikke noe som går på psykisk ( etter så kort tid med bruk ) så ikke tenk på det. Et par dager så er du good too go. Hilsen x junkie and 10 years sober 👍

    37. Hei.
      Du ser veldig flott ut 🙂
      Skulle du få mer nedsatt allmenntilstad med feber og slapphet, blr du også inspisere operasjonssårene og kjenne om du har veldig vondt. Noen ganger får man postoperative infeksjoner. Snakker bare erfaring om meg selv som fikk sepsis i kneet etter operasjon, og det startet med feber, smerter, hevelse og nedsatt allmenntilstand.
      Igjen, du er flott 🙂

      Klem!

    38. Jeg kan si deg at oxinorm tabletter er piller heroin og siden du har tatt de mot smerter en stund så er det “abstinenser” du kjenner. Det går over etter noen dager, men du er tøff som klarer å jobbe da.. Jeg vet 🙂 og du ser godt ut.

      1. Altså, heroin?? Kan opplyse deg om at det er et Morfin preperat.

        Vil også tro uten å være sikker at Sophie har tatt 5mg Oxinorm kapsler i moderate mengder så det å slutte bør da være problemfritt

        Du er VAKKER Sophie Elise ❤️

        Vibbedille 😊

    39. Ta kontakt med lege/legevakt snarest. Du kan ha fått en infeksjon i kroppen etter operasjonen, ikke nødvendigvis i selve operasjonssårene. Du ser forresten helt fantastisk ut❤️

    40. Hei,
      Jeg lurte på hvilken typer vesker du bruker? Siden du er dyrevennlig, holder deg unna kjøtt pels osv.

      Bruker du de typiske veskene med ekte skinn eller holder du deg unna og bruker andre merker?

      Jeg er på jakt etter veske selv, men aner ikke hvilken jeg skal velge med tanke på at jeg ikke bruker ekte vare av noe slags dyr 🙂

    41. Du er så nydelig! Kroppen din er helt AMAZING <3 For meg er du en motivasjon slik overvektige meg kan gå ned i vekt, for sjekk hvor fin du er <3

    42. Du har abstinenser siden oxynorm er opioider. Det er beslektet med kodein, heroin og morfin.
      Jeg gikk på oxynorm og oxycontine(varer lenger) i 3 uker og fikk abstinenser. Men varte heldighvis kun noen dager. Men det var veldig heavy. Feber, angst, influensa lignende symptomer, vondt i magen.

    43. For å være helt ærlig så synes jeg du ble enda finere nå etter operasjonen! 🙂 Nydelig. Gleder meg til podcast!

    44. Blitt så stor fan av bloggen din, for en fantastisk person du er:) Og dette kledde deg så mye bedre. Du stråler 🙂

    45. Ja til podcast liste!! 😃 Er helt hekta på truecrime, så tips om flere gode truecrime podcasts hadde vært knall!

    46. Hei Sophie Elise! Du ser fantastisk ut, det har du alltid gjort! Men nå stråler du 🙂 håper du har det bra! Anbefaler deg å dra en tur til legen å ta blodprøver for å sjekke om du har en pågående infeksjon i kroppen etter operasjonen. Det kan også være et tegn på at kroppen din er overbelastet. Lykke til ❤️

    47. Du ser 10 år yngre ut med de nye (gamle :)) puppene dine! Og du ser mye freshere ut! Store silikonpupper gir lissom en sliten nattklubbdamevibb uansett hvor “fine” de er. Godt valg <3

    48. Hei. Nå er ikke jeg en av de som kommenterer på innlegg til vanlig, meeeen må rett å slett bare si at du ser helt fantastisk ut. Jeg liker de ”nye“ puppene, det kler deg skikkelig. Ellers virker du som en nydelig jente både på innsiden og på utsiden 🙂

    49. Ja takk til podcast-tips!! Gjerne noen som man ikke trenger å ha hørt på i sånn 3 år for å forstå, typ Radioresepsjonen med alle sine interne vitser.
      Ellers var du fin 🙂

    50. Første gang jeg kommenterer bloggen din! Ville bare legge igjen en beskjed om hvor nydelig du er. Så glad du valgte å fjerne silikonen. Du ser smashing ut!

    51. Det kan aldri bli for mange podkaster! Folk hører myyye podkast, jeg går alltid å venter på nye episoder og ligger alltid foran 😅 så en ny podkast å høre på er bare helt topp! Jeg eeelsker avgjørelsen din med å fjerne silikonpuppene😍 you go girl!!

    52. Så fin <3 du kler «de nye» puppene så godt!!! (eller skal jeg si de gamle?? Synes det hørtes rart ut)

      Trist å være borte fra kjæresten så lenge, men da blir det jo så bra når dere sees igjen! Gleder meg til podden!!

    53. Shit, jeg kommenterer aldri på bloggen din…. men fyy fader du ser bra ut nå! Bladde forbi bildene og tenkte bare hvor pen kroppen din var, du, deg (og hvordan du utstråler) så leste jeg “støtte-bh” til puppene og kom på at du hadde tatt ut silikonene! På tide at vi går i mot strømmen og tenker litt mer som deg hvor vi sier “jeg er fornøyd akkurat som jeg er”. – Herregud så fin du er nå, EMBRACE IT!!!

    54. Vakker da, vakker nå. Uansett hvilke korrigeringer du gjør, så klarer det aldri å skjule din skjønnhet. Det får mennesker til å koke. Det er synd at mennesker ikke klarer å godta sin egen skjønnhet, men må bemerke andre sin med negativitet. Jeg beundrer dine verk og for at du er så stødig selv når du er ustødig. Stå på, gi alt 🙂 ❤

    55. En ting jeg ønsker å høre om i podcasten er basert på noe du sa på slutten av siste episode i første sesong av serien din. Noe med at etter mange vanskelige forhold, der man mister selvtillit og selvrespekt, så kan det være vanskelig å ta i mot kjærlighet. Selv opplevde jeg dette da jeg møtte en veldig snill og god gutt. Fikk så kraftig angst som jeg aldri har opplevd før. I flere måneder. Var helt lammet. Hele kroppen sa at jeg måtte gå. Den sa jeg var i livsfare. Psykologen min sa jeg måtte lære hva kjærlighet er helt på nytt. Halvannet år senere kan jeg fremdeles føle på en murrende angstfølelse. Leter etter grunner til å gå. Jeg kan mulig fortjene dette. Hvis du skjønner…?

      Det traff meg så veldig den scenen der du gikk hånd i hånd med Kasper, og snakket RETT TIL MEG! ❤️

    56. Herregud så sinnsykt fin du er med små pupper! Du ser faktisk mye slankere ut også (ikke at du så stor ut før altså). Men dette kledde kroppen din mye bedre 😀

    57. Jeg har alltid syns du ser bra ut Sophie, men jeg må bare si at du KLER SÅ GODT Å VÆRE DEG. Jeg syns dette er den operasjonen som har kledd deg mest, og syns helt seriøst du ser 5 år yngre ut med dine egne pupper! *compliments compliments compliments*

    58. Hei fine du💗 du ser helt fantastisk ut etter operasjonen, men du har alltid vært vakker da😍 håper formen din blir bedre snart👍🏻 første gang jeg kommenterer noe på en blogg, men jeg hadde så lyst til å bare få si at jeg syns du er så flink i alt du gjør, du er sterk og du viser unge jenter der ute at man kan få til det man vil, og du lar deg ikke knekke eller holdes tilbake av stygge folk som sier de styggeste ting til deg😡 du må ha sterke foreldre også, ikke lett for dem å se hva du får gå gjennom😔 har selv ei datter på din alder, og jeg hadde nok fått det veldig vondt om hun hadde måttet ta så mye fra andre 😖 stå på, fine du💗 heier på deg💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg