årets beste!

Reklame | The Body Shop

Klikk HER for å sjekke ut årets fineste julekalendere, som i år er større og bedre enn noen sinne 😍 

HELDIGE MEG!  Det er ingen tvil om at The Body Shop har de beste julekalenderne, som alltid får ekstremt høy etterspørsel i butikkene deres. De gir meg så nostalgisk følelse, og da jeg var yngre hadde jeg en slik kalender som jeg elsket. Jeg har bare åpnet et par luker fordi jeg så klart vil spare meg til desember faktisk kommer, men herregud så fine ting man får med! Jeg har blitt helt avhengig av The Body Shop sine produkter i det siste, og spesielt hudpleie, ansiktsmaskene og hårmaskene. Dere må bare sjekke ut denne, som er min favoritt. Det er sikkert den eneste masken jeg ser over alt på internett, som alle legger ut uten å ha fått sponset.

Om du enda ikke har testet The Body Shop anbefaler jeg det, alt er helt fantastisk og cruelty free. Julekalenderen også 🙂 Det beste er: Den største kalenderen har en verdi på over 4000 kr, men koster 1899! Alle julekalenderne har forøvrig mye høyere verdi enn pris. Du får produkter i både full størrelse men også små størrelser, men ingen vareprøver.

For å ikke glemme at kalenderne er et samarbeid mellom The Body Shop og Plan Norge!  ♥ ♥ ♥ ♥  Deler av overskuddet går derfor til en god sak, som alltid med The Body Shop. 

Vil du ha en kalender forresten? Jeg trenger jo ikke alle tre selv.  Skriv en kommentar i kommentarfeltet så deler jeg ut to stykker. Husk å legg ved mail, det er der vinneren blir kontaktet.  Jeg putter så klart tilbake tingene jeg har tatt ut, haha. 

1060 kommentarer

Siste innlegg