black friday: årets beste shoppingdag på coverbrands.no

– annonse – 

Elsker du sminke og skjønnhetsprodukter like mye som meg? Da MÅ du lese videre! 

Årets største shoppingdag Black Friday er endelig her, og det betyr at du kan gjøre fantastiske kupp hos Coverbrands.no, min favorittbutikk og faste samarbeidspartner gjennom flere år innen skjønnhet. Har du ønsket deg noe nytt i sminkepungen lenge, eller begynt å tenke på årets julegaver? Black Friday er den perfekte dagen for å investere i produkter du trenger, eller unne deg noe nytt.Coverbrands har nå  25-80% rabatt på hele butikken (10% rabatt på ghd/15% rabatt på utvalgte merker). 

Med så mange fantastiske Black Friday tilbud kan det være vanskelig å begrense seg, derfor er det smart å kjøpe det du trenger eller har ønsket deg lenge når det allikevel er billig, i stedet for å gjøre ufornuftige kjøp ellers i året. Nettshopping gir friheten til å handle når det passer deg- enkelt og stressfritt. Handler du julegaver er det en trygghet å vite at Coverbrands har hele 365 dagers åpent kjøp, samt gratis frakt og retur. Du kan handle nå, og betale i senere om du ønsker det. Tilbudet varer til 26.11.2017

Jeg har laget en guide til 10 av mine absolutte favoritter, som også egner seg perfekt som julegaver. Dette er skjønnhetsproduktene du bør investere i på Black Friday:

1.       Sunspa Tan-In-A-Can Chocolate : Verdens beste selvbruning, og hemmeligheten bak min solbrune hud året rundt! Gir fantastisk glød, og er ekstremt holdbar. Elsker den! 

2.      Conceal + Perfect 2-in-1 Foundation + Concealer: Den beste foundationen jeg har prøvd hittil. Den har en helt unik dekkevne som til og med skjuler tatoveringer, slik jeg har vist på bildene over (og dette er med kun ett lag!)Jeg bruker farge Natural 02.

3.      Slay All Day Setting Spray: Verdens beste setting spray som gjør at sminken holder i timevis. Finnes i mange varianter- nå elsker jeg den eksotiske duften av Mango. Du finner min faste setting spray og foundation for flawless hud til en helt spesiell Black Friday-pris her

4.      Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade og Duo Brush #12: Min faste duo for perfekte bryn. Jeg elsker Dipbrows konsistens, og at den både er vannfast og superdrøy i bruk. Jeg har farge «Medium Brown». Du finner et unikt pakketilbud på disse to her

5.       beautyblender: Jeg er helt avhengig av denne sminkesvampen for å få et perfekt sminkeresultat. Den blender alt fra foundation og concealer til øyenskygge, og er alltid med meg i sminkepungen.

6.      theBalm Bahama Mama: En matte bronzer som har vært favoritten min i årevis. Perfekt til konturering og til å varme opp ansiktet.

7.      theBalm Mary-Lou Manizer: Denne highlighteren gir en perfekt glød jeg ikke klarer meg uten. Perfekt til konturering!  

8.      Jolie Beauty Luxe Glitz Palette: Denne øyenskyggepaletten har alt- 10 pigmenterte skygger som passer til både hverdag og fest! De med glitter er nesten fra en annen verden, og kvaliteten er helt sinnsyk. I dette innlegget har jeg brukt den brune tonen, og vært forsiktig på hånden. 

9.      Winky Lux Flower Balm Lip Stain: Denne supersøtee og fuktighetsgivende leppestiften gir en nydelig rosafarge til leppene. Elsker den!

10.  L `Oreal Paradise Extatic Mascara   : Den beste mascaraen jeg har prøvd! Jeg bruker nesten aldri løsvipper lengre, for denne mascaraen gir seriøst like bra resultat. 


 

Her er beviset på hvor god dekkevnen til Milani Conceal + Perfect Foundation & Concealer er, den skjuler altså tatoveringer!


 


 

Her har jeg sminket meg Anastasia Dipbrow, foundation fra Milani og mascara fra L`Oreal, i tillegg til den herlige rosa lip balmen fra Winky Lux.

 

Sjekk ut alle tilbudene til coverbrands HER, og bestselgerne HER!Tilbudet varer til 26.11.2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg