dette har jeg ønsket meg!

Dagen har endelig kommet – jeg har fått peis! “Ja, og så? tenker kanskje dere, men det har vært en drøm helt siden jeg flyttet for meg selv. Leiligheten jeg bor i har ikke pipe, men jeg har seriøst verdens beste interiørarkitekt som fant en løsning likevel. Og se, så fint det ble! Peisen er fra tenderflame. Jeg er litt dårlig om dagen og må være inne, for det aller meste, så i kveld kommer et par venninner over, vi skal spise pizza og.. sitte foran peisen? Haha.

Både buksen og toppen er fra nelly trend, men utsolgt. 

Leiligheten min har blitt så fin. Jeg kjøpte den for 2,1 millioner i 2014, noe som egentlig er veldig billig for en sentral leilighet i Oslo. Det er egentlig ikke rart den kostet så lite, for den var ikke noe fin.. Siden den gang har jeg pusset opp alle rommene (utenom kjøkkenet) og nå er den vurdert til 3,6 millioner. Det er mye takket være interiørarkitekten min som sagt! Hun har gjort en fenomenal jobb, og har tatt både min leilighet, kusinen min, og tante og onkel. Hun heter Katrine Kristiansen og det er ikke sponset opplegg i det hele tatt, faktisk er det veldig dyrt haha, men SÅ verdt det for min del som endelig trives i mitt eget hjem.

Dette er fortsatt verdens fineste bokhylle! 

.. Og, som dere kanskje kan se er det mørkt hår som gjelder i dag. Gledene av å bruke parykk! Denne er syntetisk, og minst like fin som de dyre jeg har 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg