å bleke tennene hjemme!

//jeg har samarbeid med premium white // reklame

 

Sånn for å være helt ærlig.. Jeg drikker alltid rødvin om jeg først skal drikke alkohol, og som kjent er det verst for tennene. I tillegg til det snuser jeg noen ganger på fest og røyker (det har jeg ikke klart å holde meg helt unna slik som jeg skulle).. OG jeg har begynt å drikke kaffe. En skikkelig kjip kombo om man skal ta vare på tennene sine. Jeg tar masse bilder av meg selv og har i utgangspunktet vært veldig imot å skulle ta bilder hvor jeg smiler, det har vært et kompleks. Mye fordi tennene mine ikke er som de skal, men også mye på grunn av tingens om er nevnt over – at jeg ikke har vært verdens beste til å ta vare på tennene mine.

Men nå – de er så hvite og fine! Dette er fordi jeg bruker tannblekingen fra premium white hjemme nå og da. Etter kun fire behandlinger får man et skikkelig bra resultat, og jeg merker virkelig forskjell når jeg ser på gamle bilder / videoer av meg selv.


 

Det er fordi jeg bruker premium white sin tannbleking hjemme. Jeg har blogget om dette produktet en gang før, som dere kan lese her – der forklarer jeg også fremgangsmåten. Det er nemlig veldig enkelt! Og nå er det kampanjepris, det vil si at tannblekingen koster 499 kr istedenfor 1190 kroner som det kostet før. Dere kan kjøpe det HER. 


 

Jeg spilte også inn en liten film med premium white for litt siden, den kan dere se her! Det er en litt tullete og smått ironisk film som spiller på at jeg er en “idiot” og tar mye selfies, MEN det er jo sant også forsåvidt, haha..

Dette er altså et profesjonelt tannblekingskit som kommer med et eget LED-lys og tannskinner som tilpasser seg etter dine egne tenner. Du kan kjøpe produktet her <3

 

17 kommentarer
    1. Ifølge dere bloggere så funke alt av tannbleiking,men prøvd premium white og det funka bare på noen tenner og fekk vondt i tennene

    2. Hei
      Så gøy at det går ann å kommentere, ville så gjerne fortelle at du var så flink i videoen! Likte den veldig godt og du var absolutt troverdig! Stå på videre Sophie, du er flink! <3
      Klem <3

    3. Du er så vakker med kortere hår! Ble så glad da jeg så du hadde klipt det slik igjen. Håper du har det sånn lenge 😄

    4. Den har jo 0% blekningsmiddel siden det er ulovlig i norge. Og den har ikke dokumentert effekt. = det er kun psyken som ser forandring. Er dette noe du virkelig vil samarbeide og reklamere for? Det gør jo at det blir vanskelig for oss å stole på deg.

    5. Må bare benytte muligheten siden du har åpnet kommentarfeltet her: Applaus til deg for forrige blogginnlegg! TAKK for at du tok det valget å politianmelde det som har blitt skrevet om deg. TAKK for at du viser alle at det ikke er greit å skrive slikt om noen. Valget ditt gjør at sannsynligvis færre blir utsatt for slikt i fremtiden. Forhåpentligvis vokser datteren min opp i et samfunn der slik netthets er helt uakseptabel. Og du var med på å stoppe det. Vi er veldig mange som heier på deg. TAKK <3

    6. ville bare benytte min lille sjanse til å skrive noen oppmuntrende ord til deg.
      Du er helt fantastisk, du er en sånn person jeg bare jeg vet jeg hadde blitt glad i. Omsorgsfull, STERK, du tar vare på deg selv samt andre. og ja, du er fantastisk. Dette hørtes egnt bare sjuukt creepy ut.
      Men du får ha en god morgen?lunsh? vet ikke, jeg stod ihvertfall opp nå. Så jeg sier god morgen. og NYYT dagen sophie. vær med venner, drit i dette oppstyret som har skjedd de siste dagene, selv om det er ufyyselig hva de “mennene” som jeg liker å helle kalle småbarn for – nemlig for det er slik de oppfører seg, har skrevet de siste dagene. De suger og er bitter for at du har kommet så forbanna langt. ikke gi opp, du er allerede på lang vei til å lykkes over dem. Grunnen til at folk kommer med trusler til deg er for at de er sjalu på din suksess, kanskje sjalu på hele deg. Helt ærlig? jeg vet ikke, for det de har skrevet og gjort er helt sinnsykt. idioter. Prøv å ikke ta deg nær av det. Du er en super jente. Som sagt, NYT dagen <3 det fortjener du!!

    7. så hyggelig at du har åpnet kommentarfeltet! Jeg syntes det er viktig at bloggere har åpent kommentarfelt, ettersom det er viktig med ris og ros, spessielt for bloggere som har fått en så viktig plass i mediene i norge! 😀 stå på, du skriver om utrolig mye viktig, noe ikke mange bloggere gjør, dessverre.. så tusen takk for det <3

    8. Hei!
      Har selv prøvd Premium White sin tannblekning, den funker faktisk!
      MEN et stort minus er at kundeservicen er søppel, og du får aldri svar.
      Bestilte min pakke forrige gang du reklamerte for den i Juli 2016, fikk pakken etter mye om og men i forrige uke..
      Dette etter flere purringer, telefoner og e-poster..

    9. Åh!! Så kjekt at man kan kommentere dette innlegget Sophie! Du er ei kjempe flott dame og jeg respekterer deg så mye for alt det gode du gjør 🙂 stå på videre, og jeg håper du opner kommentarfeltet ditt permanent 🙂

    10. Jeg synes du er kjempefin. Å jeg synes det er teit når folk slenger ut masse dritt.
      PS. Du er verdens beste blogger 🙂

    11. Hei. Jeg lurer på hva syntes du om at denne såkalte tannbleikingen har 0% hydrogenperoksid? Syntes du det er riktig å promotere denne når den ikke engang inneholder stoffet som faktisk bleker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg