Hvordan bli kvitt strekkmerker – det som funket for meg

annonse

Nå har jeg brukt Bio-Oil mot strekkmerker i flere måneder (les her og her), og jeg vil gjerne tipse dere om den igjen! Bio-Oil har en veldig grei pris, akkurat den jeg bruker koster bare 120 kr og kan kjøpes på blant annet Meny, Boots Apotek, Vita (online her), Life, Coop Obs +++, så det er veldig enkelt å få tak i og du må ikke bestille online.

Man påfører det enkelt ved å smøre produktet på hvor du føler behov for det. Bio-Oil blekner både arr og strekkmerker, jeg personlig har valgt å bruke oljen på siden av lårene. 

Lite tips: Man kan også bruke Bio-Oil som primer under foundation, mot statisk hår eller tør hodebunn 🙂

Og her er resultatet jeg har fått! 

Til sammenligning, sjekk ut linkene øverst i innlegget hvor jeg har lagt ut bilder for noen måneder siden. Det er en helt SYK forskjell! 

Om dere likevel ikke skal tro på meg, så tok jeg en runde i en facebookgruppe (beauty-addicts) og spurte jentene der om de har erfaringer. Her er noen av svarene jeg fikk:



Dette er da altså helt vanlige jenter som ikke får et eneste øre for å skrive noe positivt. Dette er bare et lite utdrag av masse fine kommentarer om produktet! 

Dere kan kjøpe Bio-Oil her! Jeg lover, den fungerer, og jeg er så glad for å kunne tipse om et såpass lett tilgjengelig og rimelig produkt! 

2 kommentarer
    1. Hei! Du veit det at dette produktet er Dyretestet? ?
      Jeg trudde du var imot sminke og produkter som var dyretestet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg