behind the scenes – reklamefilm for altibox

reklame

Endelig får jeg dele behind the scenes filmen som ble laget da vi spilte inn reklamefilm for Altibox! Det var virkelig en fantastisk opplevelse å få være med på, og jeg er så takknemlig. Bare etter to dager på sett føler man seg jo som en mini-familie! Ikke minst er jeg veldig stolt over å få representere Altibox, som virkelig er et bra produkt, men også bra mennesker bak. Det er også fint for meg å representere noe som er veldig “meg”, for meg er det ekstremt viktig å ha bra nett, og at man ikke må kjempe mot hele familien for å få tilgang til det man skal se på – som også er konseptet i reklamefilmen, med Altibox trenger man ikke det. 

Reklamefilmen begynner å snurre på tv-skjermene i dag, så da er det bare å følge med! Om du enda ikke har fått den med deg, eller ønsker å se den enda en gang, kan du gjøre det her. Etter min mening er disse filmene for Altibox noe av det kuleste som har blitt gjort innen reklamefilmer i Norge, noen sinne. Det er så bra at noen tør å ta det steget, og jeg er stolt av å være del av et konsept som skiller seg såpass mye ut! 

 

#altibox #epicboom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg