NOEN ANDRE HJELPER SIKKERT

Dere har kanskje sett denne saken bli delt på facebook? Man tenker alltid at “noen andre hjelper nok”. Men jeg vet at det ikke er sant. Husker dere dette innlegget? Der var det ingen andre enn meg som hadde strekt ut en hånd, selv om jeg trodde det skulle være så mange. På søndag skal jeg møte Kamil. Jeg vet ikke om jeg kan gjøre noe, og jeg vet ikke om det vil hjelpe, men jeg kan i det minste prøve. Jeg skal bli bedre til å ikke bare legge alt ansvaret over på andre, og jeg håper det kan inspirere flere til å strekke ut en hånd. Det klarer de fleste av oss. Jeg forteller dere mer på søndag! 

Og jeg? Enda syk. Spiser en gammel is jeg fant i fryseren (ikke vegan, men vil ikke kaste mat jeg allerede har). Timene telles, for imorgen har jeg bestemt meg for å være frisk og raskt.  Kjedelig som faen å være syk, men sånn er det noen dager..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg